Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zazoo schreef:jemig dit is wel heel erg raar. hoe heeft die man dat kunnen blijven doen dan? zijn er geeen oduers egweest die actie hebben ondernomen?
austen schreef:Hier in de buurt wonen ook veel van dit soort streng gelovige mensen en in de kerken bij ons in het dorp wworden ook van die hel en verdoemenis preken gehouden. Laatst predikte 1 dominee nog dat er teveel heidenen in ons dorp waren maar dat die hun straf in het vagevuur niet zouden ontlopen en dat wij zeer gestraft zouden worden. Gestoord noem ik dat.
Wat betreft aanranden, ik weet dat een leraar die een keer relatie had met een leerling weer gewoon mocht lesgeven omdat hij voor in de kerk boette had gedaan. Was een man bij ons uit hjet dorp.
Woogy schreef:okay voor de duidelijkheid. de ponyclub wordt gerund(of werd) door een vrouw genaamd Attie...een hele vriendelijke evangelistische vrouw die een ander accepteerde die niet wilde geloven. Guus vond dat attie het allemaal niet best deed en heeft dan ook regelmatig gezegt: ga ja maar daar staan, jij doet het niet goed. Ze haalde haar schouders op en wist dat discussie geen verschil maakte.
Dat stuk op tv zag ik ook...dat meisje wat op die vos reed ken ik ook. en tsja dat ze zonder helm en goede schoenen zaten zag ik ook...vraag me af waarom, we moesten altijd verplicht helmen dragen.
De aanranding betrof schijnbaar een borstaanraking...tsja dat kan ook perongeluk gebeuren, maar toch denk ik dat het intentie van hem was. Hij was zo bizar, voelde zich echt tot god verheven. De rest was nooit zo en er was veel meer respect voor ongelovigen dan wanneer hij erbij was.