Ik vind het wel een apparte kruising, maar vind het geen lelijk dier, vind het wel een leuk beestje om te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
wordt er stapel verliefd op haha!!!

die oren

sorry als het aanvallend klinkt zo was het niet bedoeld...
wat kan je daar nou mee.. snowdon schreef:@ wizewo... Dat zal wel goedzitten, aangezien Jack the Mule bij een Shirefokker gefokt is!
Je gaat toch geen ezel shire fokken als je alleen maar shire's fokt?Otje_Merlot schreef:Iedereen heeft het hier over nut maar dan moet je eens denken aan minishetlanders of falabella's, dan kan je ook zeggen dat die geen nut hebben. Ik vind dat elk dier op zijn eigen manier weer nut heeft. Waarom zou je het erg vinden dat een paard met een ezel wordt gekruist. Toch bijna hetzelfde als een paard met een paard? Alleen ziet het er anders uit. NOU EN! Ik vind het juist heel erg leuk, samen met nog een (behoorlijk) aantal mensen. Volgens mij zijn sommige mensen een klein(!?) beetje bang voor vreemde(?) of iniedergeval andere dingen, dingen die nog niet gedaan zijn .
Als ik het mis heb mag je het natuurlijk ook zeggen!!![]()
Zo dat moest er even uitsorry als het aanvallend klinkt zo was het niet bedoeld...
Erg leuk beestje! Die orenn(!!) schattig!! Die naam bij zo'n(nu nog) klein(??) beestje! Haha echt lief