Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maximiliaan schreef:@ Sisco for life: ik snap niet helemaal wat je bedoelt want wanneer een paard pijn heeft moet er echt wat aan de hand zijn en met jou voorbeeld rent hij dus weg etc etc.. maar als ze gebrandmerkt worden staan ze gewoon stil dus helemaal geen angst oid.. snap je punt niet helemaal
Schimmelig schreef:Ik stel voor dat we alle mensen die graag de paarden brandmerken, zelf ook even brandmerken... kunnen we mooi zien bij welk paard jullie horen, gezien jullie de brandmerken zo mooi vinden moet dit geen probleem zijn toch?![]()
Citaat:DNA is idd het beste maar dat is echt duur!!
Schimmelig schreef:Ik stel voor dat we alle mensen die graag de paarden brandmerken, zelf ook even brandmerken... kunnen we mooi zien bij welk paard jullie horen, gezien jullie de brandmerken zo mooi vinden moet dit geen probleem zijn toch?![]()
Sisco4life schreef:kijk eens op deze site: http://www.lach.nu/cgi/search.php?table ... uery=paard
en dan het 4e plaatje van boven: brandmerken.
Dan mag jij van mij gaan raden of het pijn zou doen. ( iig voor die man wel)