Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Jeroen betitelde de schimmel als één van de succesvolste paarden in de Nederlandse paardensportgeschiedenis.
lauranaomi schreef:ik bedoel het niet verkeerd voor de Sjiem hoor maar twordt allemaal teveel opgeblazen!Waarom heeft Barbria ook niet zon afscheid gekregen of bijv Egano?
lauranaomi schreef:ik bedoel het niet verkeerd voor de Sjiem hoor maar twordt allemaal teveel opgeblazen!Waarom heeft Barbria ook niet zon afscheid gekregen of bijv Egano?
Mireille1970 schreef:lauranaomi schreef:ik bedoel het niet verkeerd voor de Sjiem hoor maar twordt allemaal teveel opgeblazen!Waarom heeft Barbria ook niet zon afscheid gekregen of bijv Egano?
Helemaal met je eens. Heel erg opgeblazen. Wat hebben ze nou helemaal echt gepresteerd dat ze zo'n afscheid moeten hebben? Oke olympisch goud met laten we eerlijk zijn eenmalige mazzel. Hij heeft er vaker naast gezeten dan gewonnen hoor...
Mag niet in één adem met Libero of Egano of Felix of welk ander springpaard genoemd worden.
Tuurlijk, paar fijne momenten, met name als rots in de branding in landenwedstrijden maar wat een heisa zeg...
Whild schreef:Daar had ik ook wel bij willen zijn. Hij heeft zijn rust wel dubbel en dwars verdiend, de schat.
Ik heb De Sjiem ooit eens geaaid en zijn zadel aangeraakt. *juicht uitbundig.![]()