G4S Lingh geblesseerd/ Verschijnt wel aan de start morgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

flaneur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:15

Waarom moet er door bepaalde personen zo negatief gereageerd worden. Ik las ergens anders een hele goeie tekst voor deze personen .
Mensen moeten het peaten over anderen eens laten.
En zelf eens proberen iets te presteren.
Edward is gewoon goed!

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:16

en toch vind ik het opvallend dat bij het ingaan van de ring nog niks is, en na een slechte proef ineens wel...
maar, ok, het kan inderdaad dat er net een velletje oid mis heeft gezeten.
Het is hoe dan ook wel jammer natuurlijk.

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:16

flaneur schreef:
Waarom moet er door bepaalde personen zo negatief gereageerd worden. Ik las ergens anders een hele goeie tekst voor deze personen .
Mensen moeten het peaten over anderen eens laten.
En zelf eens proberen iets te presteren.
Edward is gewoon goed!

Is die ook, maar zo zijn dressuurprikkers he, vanaf de kant zie je alles beter

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:18

ienna schreef:
marcolemar schreef:
een singeldrukking lijkt mij heel sterk! Ik weet bijna 100% zeker dat het van die prikbeentjes van Eddy komt

Maar natuurlijk! Want al die grand-prix ruiters kunnen niet goed rijden en schoppen hun paarden alleen maar met hun sporen en wij boktruiters weten wel beter, wij weten hoe het moet! Langleven de boktruiters!

Kortom: hou toch allemaal eens op met het vooroordelen van anderen en bekritiseren van "bekende" ruiters want dit gaat helemaal nergens meer over!

Precies! Want HUN komen er wel en dat zal velen van ons.. of wat zeg ik misschien allemaal wel niet lukken! Ik baal echt dat ze niet kunnen rijden had me juist zo verheugd op DIE kur.. samen met die van anky natuurlijk! Maargoed.. zonde maar niks aan te doen..

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:31

dus hun mogen hun paarden wel kapot prikken omdat zij presteren en wij niet ofzo....
sorry hoor maar ik vind het gewoon een vaag verhaal, voor de GP had hij nog nergens last van, en na een slechte proef wel...
en als er iets dubbel zou zitten bij de singel dan had hij daar al bij het losrijden last van gehad. Wat ook opvallend is dat sommigen een bobbel op Lingh's buik zagen waar Eddy altijd prikt...
En je wilt als dressuurruiter ook je naam hoog houden en dan is het niet verstandig om te suggeren dat het door de sporen kwam...
Krijg je mevr. Pochhammer die in haar blad allerlei verhaaltjes schrijft dat Eddy dieren mishandeld... Waar deze keer ook wel iets van waar kan zijn. achter de waarheid zullen we toch niet komen...

Ik weet alleen wel dat Eddy op zijn donder krijgt van Sjef!!!(stond in AD)

Viennanova

Re: G4S Lingh geblesseerd (Jumping Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:35

Die vos met de bult op de kont was Donatha (v. Donnerhall). Ik vond de proef van Lingh nog overgewaardeerd.

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:47

Vind het toch knap dat jullie dit allemaal speculeren over een ruiter die zijn been alyijd af laat hangen! en niet iedere pas zit te porren

flaneur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:58

Wie is Mevr. Pochhammer en welk blad?

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:05

Als je in de Reining er door gaat met je sporen dan kun je gewoon naar huis, geen punten of lagere score maar gewoon einde verhaal. Dan krijg je gewoon een "no score" of te wel een diskwalificatie.

Misschien moeten ze die regel in de dressuur maar over gaan nemen???
Laatst bijgewerkt door Adrienne op 21-04-06 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:06

flaneur schreef:
Wie is Mevr. Pochhammer en welk blad?

in welke grot leef jij?

flaneur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:12

In niet zon negatieve wereld als jou. Wat rij jij? L . Dan kun je het inderdaad allemaal wel zien en over oordelen. Sorry hoor

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:15

arie53 schreef:
Let maar op. Gal zonder sporen, dan gaat Lingh nog beter scoren.

Keep on dreamin'..........

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:15

arie53 schreef:
Als Gal nog iets harder met de sporen had geprikt, had hij mooi de bloeduitstorting, veroorzaakt door de singel, open geprikt en had Lingh er geen last meer van gehad. Gal had dan wel eventjes verder zonder sporen moeten rijden. In de topdressuur wordt door de FEI ook voorgeschreven dat de hulpen nagenoeg onzichtbaar moeten zijn.
Een toppaard als Lingh en een topruiter als Gal scoren dan nog beter.
Let maar op. Gal zonder sporen, dan gaat Lingh nog beter scoren.

Nee, dat kan alleen jij. Lingh zonder sporen... mag niet starten, je mag niet zonder sporen starten op dit niveau. En ik denk helaas dat Lingh dan de achterbenen thuis laat en verder slaapt. Zo'n ritselige is het niet van nature...

Tjonge zeg, als Edward hem niet zo aan het been wakker houdt is ie niet zo spectaculair als jullie hem allemaal vonden... Nu is er iets en moet hij hem niet zo aansporen. In de wei en de andere 23 uur per dag zit er niemand te sporen, dat halve uurtje dat hij dan moet werken voor de kost ...

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:07

Weet je, ik blijf het vreemd vinden dat je op dat niveau een singeldrukking krijgt. Dit soort topruiters heeft toch elk haartje goed liggen en zorgen er toch voor dat alle tuig goed zit? Ik heb het niet gezien, en kan er dus niet over oordelen, maar ik vind het zo raar! (Eigenlijk net zo raar als dat je je toppaard van de klep laat vallen...)

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:15

Dat is niet raar. Topruiters, toppaarden, het blijven mensen en dieren en dus zitten dat soort dingen er nu eenmaal in...

Een kapotte versnellingsbak bij de Formule 1 gebeurt ook nog steeds en een kapotte schaats bij de Olympische Spelen ook...

Het zijn geen Goden, maar mensen...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:23

Mireille1970 schreef:
Nee, dat kan alleen jij. Lingh zonder sporen... mag niet starten, je mag niet zonder sporen starten op dit niveau. En ik denk helaas dat Lingh dan de achterbenen thuis laat en verder slaapt. Zo'n ritselige is het niet van nature...

Tjonge zeg, als Edward hem niet zo aan het been wakker houdt is ie niet zo spectaculair als jullie hem allemaal vonden...

Inderdaad.
Lingh onder de gemiddelde bokker verandert in no time in een pony....... met bijbehorende ponydraf.
En dat geldt niet alleen voor Lingh, maar voor veruit de meeste andere deelnemers.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:43

Heel jammer van de proef.
Wat de oorzaak ook is, het is balen van zo'n score.

Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 11:37

Erg sneu natuurlijk,
maarja kan gebeuren.

fanclubE_Gal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 11:43

@marcolemar:
wat stond er precies in het AD dan. ik kan het niet vinden op internet

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 11:50

MiEpPrInZ schreef:
Over rare bulten gesproken, er was er nog 1tje maar en die had wat vreemde bulten op z'n kont... *zoekt startlijst*

't was een vos, 99% zeker dat het Douglas Doursey was met Laura Bertholsheimer...

Was niet Douglas Doursey, maar was Donatha van Ellen Schulten-Baumer.
Laatst bijgewerkt door Bettine op 21-04-06 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:01

ik heb toch echt een plek gezien waar hij aanspoort, of het door de sporen komt weet ik niet, maakt verder ook niet uit maar wel jammer! want ik vind edward gal super rijden! dus helemaal niks verkeerds over hem! wij mochten willen dat we zo goed als hem zouden kunnen rijden!

MiepprinZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:05

Bettine schreef:
MiEpPrInZ schreef:
Over rare bulten gesproken, er was er nog 1tje maar en die had wat vreemde bulten op z'n kont... *zoekt startlijst*

't was een vos, 99% zeker dat het Douglas Doursey was met Laura Bertholsheimer...

Was niet Douglas Doursey, maar was Donatha van Ellen Schulten-Baumer dacht ik.

Jups bedacht ik me later die nacht ook
(Even 2 bekende ouders door elkaar gehaald... )

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:06

Bettine schreef:
MiEpPrInZ schreef:

Was niet Douglas Doursey, maar was Donatha van Ellen Schulten-Baumer dacht ik.

Jups bedacht ik me later die nacht ook
(Even 2 bekende ouders door elkaar gehaald... )
[/quote]

ja jemig wat een bulten had die vos!
[/quote]

maessie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:45

Erg jammer dat Lingh niet presteerde zoals ie wel kan. Wat de precieze reden ervan was, daar ga ik me niet druk om maken, als het voor hun daar maar duidelijk is. Ik blijf fan van Lingh (moet ook wel met een Columbusje op stal ) maar hij was deze keer gewoon niet de beste! (Ik zal mn filmpjes nog eens nakijken, of er ook wat op te zien is)

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:54

Met verbazing ( zoals vaker ) dit topic weer doorgelezen.
Wat zit iedereen nou weer zijn eigen conclussies te trekken, en commentaar op Edward te leveren.

Als hij wint is hij de beste ruiter van de wereld en als hij een minder dagje heeft dan trapt hij zijn paard kapot en is het een slechte ruiter???

Denk dat de meeste mensen zouden willen dat ze een paard zo konden laten lopen. Werk daar dan aan en ga lessen i.pv. dit onzinnige commentaar.