Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
flaneur schreef:Waarom moet er door bepaalde personen zo negatief gereageerd worden. Ik las ergens anders een hele goeie tekst voor deze personen .
Mensen moeten het peaten over anderen eens laten.
En zelf eens proberen iets te presteren.
Edward is gewoon goed!
ienna schreef:marcolemar schreef:een singeldrukking lijkt mij heel sterk! Ik weet bijna 100% zeker dat het van die prikbeentjes van Eddy komt
Maar natuurlijk! Want al die grand-prix ruiters kunnen niet goed rijden en schoppen hun paarden alleen maar met hun sporen en wij boktruiters weten wel beter, wij weten hoe het moet! Langleven de boktruiters!
Kortom: hou toch allemaal eens op met het vooroordelen van anderen en bekritiseren van "bekende" ruiters want dit gaat helemaal nergens meer over!
flaneur schreef:Wie is Mevr. Pochhammer en welk blad?
arie53 schreef:Let maar op. Gal zonder sporen, dan gaat Lingh nog beter scoren.
arie53 schreef:Als Gal nog iets harder met de sporen had geprikt, had hij mooi de bloeduitstorting, veroorzaakt door de singel, open geprikt en had Lingh er geen last meer van gehad. Gal had dan wel eventjes verder zonder sporen moeten rijden. In de topdressuur wordt door de FEI ook voorgeschreven dat de hulpen nagenoeg onzichtbaar moeten zijn.
Een toppaard als Lingh en een topruiter als Gal scoren dan nog beter.
Let maar op. Gal zonder sporen, dan gaat Lingh nog beter scoren.
Mireille1970 schreef:Nee, dat kan alleen jij. Lingh zonder sporen... mag niet starten, je mag niet zonder sporen starten op dit niveau. En ik denk helaas dat Lingh dan de achterbenen thuis laat en verder slaapt. Zo'n ritselige is het niet van nature...
Tjonge zeg, als Edward hem niet zo aan het been wakker houdt is ie niet zo spectaculair als jullie hem allemaal vonden...
MiEpPrInZ schreef:Over rare bulten gesproken, er was er nog 1tje maar en die had wat vreemde bulten op z'n kont... *zoekt startlijst*
't was een vos, 99% zeker dat het Douglas Doursey was met Laura Bertholsheimer...
Bettine schreef:MiEpPrInZ schreef:Over rare bulten gesproken, er was er nog 1tje maar en die had wat vreemde bulten op z'n kont... *zoekt startlijst*
't was een vos, 99% zeker dat het Douglas Doursey was met Laura Bertholsheimer...
Was niet Douglas Doursey, maar was Donatha van Ellen Schulten-Baumer dacht ik.
Bettine schreef:MiEpPrInZ schreef:Over rare bulten gesproken, er was er nog 1tje maar en die had wat vreemde bulten op z'n kont... *zoekt startlijst*
Was niet Douglas Doursey, maar was Donatha van Ellen Schulten-Baumer dacht ik.