MarvanTom schreef:Hai!
Tja, wat moet ik hierop zeggen? Het is
Misschien heeft Veerman alleen wat verstand van hobbykipjes, omdat deze diertjes zijn herseninhoud symboliseren?
Mwoah, ik denk dat Veerman echt niet de domst is...

Nee, net een kip op d'r eieren: boel gekakel en gepik als je die af wilt nemen, maar bij echte dreiging gevlogen....
Hij zit dus op z'n schatkist van ons geld, als een bok op de haverkist, maar ook die kan je met een ferme zwiep bij de horens eraf krijgen!
Citaat:
ff alles op een rijtje: de overheid besluit om het JKK te planten als verrijking voor de Nederlandse flora (leuk geel bloemetje) en fauna(vlindertje komt erop af).
Ze missen het feit dat dit plantje giftig is voor reeds bestaande flora en fauna. Het overwoekert andere plantensoorten en diverse diersoorten overleven het gif ook niet, van insect tot aan paard.
Overwoekert het onze flora? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat deze plant alleen op plekken begon te groeien waar de grond zo schraal is etc. (paardenweilanden bv.)
Ja, gezien de wortelstelsels van deze plant overwoekert t zelfs t gewone onkruid! Eerste komt,eerste maalt-principe.
Het heet ook niet voor niks '(on)kruid'!
Citaat:
De gevolgen worden na enkele jaren pas zichtbaar en als er een nette petitie wordt aangeboden met het verzoek hier iets aan te doen, dan blijkt Veerman idd vogeltrekjes te hebben door het toepassen van struisvogelpolitiek!
Kost de overheid geld he.

Ons als paardenbaasjes straks niet dan?
Ik wil ook geen massahysterie oproepen, maar stel dat veel/alle paardeneigenaren JKK-vrij hooi willen... Wat gaan wij dan betalen, incl BTW < let op ! BTW gaat weer naar....juist de overheid! Ik iig wil waar voor m'n geld!
Tja, wat kunnen wij eraan doen....
Bokkers op de Barricade tegen JKK!
Citaat:
Middelen nu en Bokt-waardig:
georganiseerde e-mail bombardement op ministerie v Landbouw
Bokt-petitie

og meer handtekeningen moet lukken met zoveel bokkers!
Protestmars met paarden/pony's naar het Binnenhof
Ik moet toch enigszins lachen om de eerste en de laatste optie.