ching sterkte en succes met zoeken ik hou mijn ogen ook open maar hopen da ze nei bij ons komen dan red ik et niet meer( ik zal kijken of zo misschein nog wergens anders iets kunnen zetten( ga ook op concouren langs en kijk goed!!
jeetje Chingyi, ik schok me kapot toen ik t hoorde, ik vind het verschrikkelijk voor je! ik al natuurlijk ook uitkijken naar Marcus! als ik verder nog iets voor je kan doen dat hoor ik het wel! heel veel sterkte!
Bedankt allemaal! Ik ga me morgen een flyer maken en zal hem hier neerplaatsen. Degene die dat zouden willen mogen hem uitprinten en ergens in de buurt ofzo ophangen.
maak een mail naar zoveel mogelijk mensen, vrienden, bekenden, kennissen in binnen en buitenland, meld het aan je DA en je hoefsmid. op alle gestolenpaarden sites en vooral hou je hoofd koel, blijf helder denken.
Probeer hart van Nederland ook in te schakelen dat zien veel mensen. Uit ervaring weet ik dat je het beste zelf kunt mailen
Bedankt Swieb, hart van Nederland heb al een mail naar gestuurd. Ik ben nou echt kapot, ik ga me morgen verder.. als iemand wat weet laat het me dan maar weten
ben jij lid op t haflinger forum? zo niet, dan wil ik het daar ook wel voor je plaatsen en op het minipaarden forum zal ik ook wel even wat planten voor je, als je dat wilt!!
Kan je de moderaters misschien vragen om dit topic naar nieuws te verplaatsen? Dan komt dit topic extra onder de aandacht bij de bokkers! Hoe meer mensen het lezen des te meer hulp je ontvangt van iedereen! Ik wens je heel erg veel sterkte in deze onzeker tijd,mocht ik wat voor je kunnen betekenen,geef gewoon een gil! Liefs Lundi -xxx-
Laatst bijgewerkt door lundi op 17-04-06 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
ik zal eens even kijken of ik nog meer paardenforums kan vinden waar ik het dan ook meteen voor je op zal zetten, alles wat ik van daar te horen krijg, zal ik je PMen
edit; het staat nu ook op : paardenforum Cavaletti
Laatst bijgewerkt door xLaus_ op 17-04-06 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Echt rot en ik wil je niet ontmoedigen, maar vanuit limburg zit je vrij snel in duitsland of belgie. Zorg dat je de komende tijd ook daar paardenmarkten e.d. in de gaten houdt. Meestal blijven ze er niet mee in het land waar het paard vandaan komt. Meld het ook bij je stamboek en ook bij de duitse en belgische, evt. franse stamboek. Ga na wat voor waarde jouw paard voor de dieven gehad kan hebben en wat ze ermee voor ogen kunnen hebben. Ik wens je heel veel sterkte en succes!