Power and Paint opnieuw in A-kader

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sologirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:13

anne_lieke schreef:
dollydot schreef:
Dan weet je waarschijnlijk nog niet goed hoe de grote mensenwereld in elkaar zit.
Sommige ouders gaan echt tot het uiterste hoor opdat hun kind maar de beste zal zijn.
En je hebt wel gelijk.
Talent heb je wel tot op een zekere hoogte nodig.

Maar met een karrevracht geld rijden we bijna allemaal aan de top.
Maar Angela haar ouders hebben het blijkbar toch niet voor niets gedaan.
Het zou veel erger zijn dat het net niet zou lukken.
Helaas zijn die ruiters er ook.

Dat vind ik echt nergens op slaan. Je moet het wel zelf doen hoor..

Echt goed van Angela en Power en Paint dat ze zijn opgenomen in het kader

Je bent nog maar 14 jaar hè.
Toen dacht ik ook dat het zo werkte.
Maar stop maar met dromen, geld is heel belangrijk hoor!!

hier gaat iemand heel erg de fout in!!!! dromen is toch altijd leuk!! ebn dat moet je ook altijd blijven doen... geweldig toch dat je over dat soort dingen kan dromen en maybe komt je wens ook wel uit!! maybe kom je ppower ook wel een keertje tegen gweldig toch??? en dat over een karrevracht geld.. klopt geen snars van.. met alleen geld red je het niet en met alleen talent red je het ook niet... combi ervan is altijd goed.. en wat iedereen vergeet.. de juiste connecties kennen is ook heel erg belangrijk en de juiste pony's/paarden onder je kont krijgen... owja dat eerste stukje van mijn vorige berichtje heb ik gwn gekopieerd.. ik weet niet hoe je dat dan weer wit maakt.. en dit eerste stukje is ook gewoon gekopieerd..

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:21

quoten?

jimdebrit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:53

sologirl schreef:
Ik geloof zeker dat als je hem wilt kopen je meer dan dat bedrag moet betalen, maar op jaarbasis. Daar koop je een klein huis voor, en dat dan ook nog per jaar. Angela is nu 13, als ze hem tot ze 16 is houdt, moeten die ouders 300.000 euro neertellen!!! Dat geloof ik gewoon niet.

angela is ondetussen al 14 en ik heb gehoord van mensen die een pony bij coby hebben gekocht dat een pony die ik het kader zit tussen de 85.000 en de 110.000 euro kosten... trouwens wat zullen die mensen die power ''verhuren'' wel niet veel berichtjes op die pony gehad hebben!!!

en over dat met jaqloers zijn bla bla... wie is er nou niet jaloers op zo'n meisje die met zo'n mooie pony rijd!! zou er erg veel voor over hebben... maar het is toch denk ik wel zo dat je het met alleen wat talent het niet redt... met geld kan je toch ook een heel end komen... en angela rijdt er ook veel voor en werkt er keihard voor ze wordt dan ook echt op de duitse manier getraind(dat is de manier van rijden bij coby op stal) ik vind het super dat ze het zo geweldig op power doet.. k zou hem graag snel weer een keertje zien... ik wens ze ook ontzetted veel geluk en ik hoop voor haar dat ze als teamlid mee mag naar het EK!!!

Jij begrijpt mij echt niet hè?

Ik geloof zeker dat je voor een kaderpony 85.000 tot 110.000 euro. Dat vind ik veel, maar daar gaat het even niet om. Ik zeg, dat ik niet geloof dat ze er 100.000 PER JAAR voor betalen. Want waarom zou je hem dan een jaar huren als je hem daar ook voor kunt kopen?

suuske3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:16

ik vind het hartstikke leuk voor haar dat ze opgenomen is in het A kader, maar idd niet verassend. Bij dressuur kun je veel meer kopen dan bij het springen. Zet ze op een jonge pony en kijk dan wat ze kunnen... maar ik denk wel dat iedereen de kans met bijde handen aangrijpt, als je hem zou krijgen.

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:44

Een bekende trainer zei altijd, Het is de pony die het doet en niet de ruiter. Alleen de ouders denken dat hun kind dat doet.
En verder zeg ik er niks over.

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:52

Ze heeft toch nog een pony, een schimmeltje als ik me niet vergis. Rijdt ze daar net zo goed mee als met Power?

Kabouterdans

Re: Power and Paint opnieuw in A-kader

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:29

dollydot schreef:
Urose schreef:

ik wist niet dat dat zoo duur was..

had altijd de indruk dat ze angela hadden gevraagd of ze op P&P wou rijden..

maargoed.. nu weet ik beter

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het 30.000 euro per jaar kost.
maar als deze bron liegt dan lieg ik het ook.
Dus 2500,- per maand

CleovG

Re: Power and Paint opnieuw in A-kader

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:37

Citaat:
Jij begrijpt mij echt niet hè?

Ik geloof zeker dat je voor een kaderpony 85.000 tot 110.000 euro. Dat vind ik veel, maar daar gaat het even niet om. Ik zeg, dat ik niet geloof dat ze er 100.000 PER JAAR voor betalen. Want waarom zou je
hem dan een jaar huren als je hem daar ook voor kunt kopen?

eh.. de prijzen die ik weet van EK pony's (welliswaar geen nederlandse) ligt zo tussen de 20/30 duizend..

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:59

Sjonge jonge wat een discussie weer.

Wat super dat Power alweer in het kader zit, wat een toppertje is dat toch!
Hopelijk kan Angela veel van hem leren.

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:13

Sullie97 schreef:
Ze heeft toch nog een pony, een schimmeltje als ik me niet vergis. Rijdt ze daar net zo goed mee als met Power?

Nee

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:44

peanutbutter schreef:
Sullie97 schreef:

Nee

Maar ze heeft wel nog een pony.

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:47

Ja, die had ze al voordatze Power reed.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 10:54