Acht ernstig verwaarloosde pony's in beslag genomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:29

Als er dode dieren liggen kun je desnoods zelfs de politie bellen dat ze de lichamen komen ophalen... zien ze de andere dieren ook meteen.

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:34

die van de politie vind ik een goede.. Als ik er weer kom en er is wat mis bel ik meteen..
Mijn ouders zijn ook vaak hier in Assen bij de dierenbescherming zelf geweest. Elke keer hetzelfde gezeur. "We noteren het en sturen er zo snel mogelijk iemand heen.." Niet dus :S

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:36

Maak foto's en breng ze naar de dierenbescherming! etc.
Helaas moet je er veel aan doen om 'm te stoppen of te straffen.Maar als je die beesjes ziet, dan moet het toch de moeite waard zijn?

ElineS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:59

tuurlijk is het de moeite waard.. Ze zijn echt allemaal zo zielig..
Een keertje stond er een hele mooie zwarte lieve welsch met een veulentje. Het veulentje was oke maar de moeder had een oog ontstoken en de hoeven waren echt zo vreselijk lang! Echt niet normaal meer. Ik geloofde het eerst niet toen Meliss die er eerder was geweest zei hoelang ze waren, totdat ik het zelf zag :S..
Alleen wat ik zo gemeen vind is dat die man nog 2 friezen en 2 sportpaarden er heeft staan. In de wei met een inloopstal. Die worden echt perfect verzorgd, alleen kan hij nog weleens gemeen zijn met slaan als er een klein ding fout gebeurd :S.. Maar met de verzorging worden ze in de watten gelegd. Maar toen had een paard het slecht gedaan ergens met zijn dochter erop en kwam hij op stal te staan en werd ook net zo verzorgd als de andere beestjes daar. Een week later was stond het paard er niet meer..
Maar die man denkt alleen aan wat het opbrengt! Verder niet.. :S