Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elsemieke schreef:Ik vind dravers altijd al eng, ze kunnen (niet alleen in de drafsport natuurlijk!) zo naar ten val komen!
Dat paard moet vast pijn hebben gehad, maar beter dat het nu zo is. Al blijft het natuurlijk altijd jammer.
Buitenzorg schreef:escadron schreef:Was er ook bij heeel triest en
ik vind de kop van het verhaal respectloos.... Draver legt loodje in Wolvega, zal je paard maar zijn......
Daar sluit ik me volledig bij aan, alsof het maar even niks is.....
Maar de meningen over de drafsport komen weer ten volle boven als er iets gebeurt. Maar dat is ook binnen SGW, springen of wat dan ook. Een paard kan ook in de wei gruwelijk aan zijn einde komen... Het ligt niet aan de drafsport an sich dat dit paard gestorven is.
Sterkte voor de eigenaren, trainer(s) en verzorgers!
escadron schreef:Was er ook bij heeel triest en ik vind de kop van het verhaal respectloos.... Draver legt loodje in Wolvega, zal je paard maar zijn......
Chantalll schreef:
Ten eerste : Het paard deed geen enkele poging om over dat hek te komen, maar liep er in volle paniek tegen aan waardoor hij duikelde over het hek heen. *verder verhaal laat ik erbij*
Ten Tweede: Dit paard is een linkmiechel en heeft al een keer een startverbod gehad. Dit paard had nooit aan de start mogen komen.
Elsemieke schreef:Ik vind dravers altijd al eng, ze kunnen (niet alleen in de drafsport natuurlijk!) zo naar ten val komen!
Dat paard moet vast pijn hebben gehad, maar beter dat het nu zo is. Al blijft het natuurlijk altijd jammer.