missmiekie schreef:ik vind Laurens juist vrij rustig met zijn been vergeleken met een aantal andere ruiters/amazones(ik ga geen namen noemen)
dat viel mij ook al op (en dan maak ik me druk dat ik mijn benen niet echt stil kan houden)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
missmiekie schreef:ik vind Laurens juist vrij rustig met zijn been vergeleken met een aantal andere ruiters/amazones(ik ga geen namen noemen)
dat viel mij ook al op (en dan maak ik me druk dat ik mijn benen niet echt stil kan houden)
Urielle schreef:missmiekie schreef:ik vind Laurens juist vrij rustig met zijn been vergeleken met een aantal andere ruiters/amazones(ik ga geen namen noemen)
Ik heb zo'n vermoeden
Fluister het maar in m'n oor(pm
) 
en ik vodn anky op krack c echt neit goed rijden, veel trekken enzo zag er niet soepel uit ( ik zou het ook niet nadoen maarja hun zijn de profs ) Verder de proef van isabell met die donkerbruine, echt klasse !!! Jacqueline met mistral was ook niks ( mijn mening
)
NonnyNancy schreef:Waarom hebben zoveel mensen iets tegen Anky?
Er zijn veel mensen voor Anky maar iedereen bekijkt proeven en becritisseerd altijd Anky´s proeven, maar waarom wint ze altijd als ze niet het beste zou zijn? Dat klopt dus niet..
Iedereen denkt foutjes te zien, maar weten er alleen niet veel vanaf..
Ik bedoel dan ook niet álle mensen maar wel veel..

wat n proef
daar zat tenminste echte piaffe en passage in en het halthouden ging al veel beter
liliputter schreef:anky heeft het dik verdiendwat n proef
daar zat tenminste echte piaffe en passage in en het halthouden ging al veel beter