Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyLuna schreef:Ik zag nou ook dat Madelon Lobert uit het B-kader is gehaald en d'r pony op Sporthorses te koop stond..
Vraag me eigenlijk af waarom ze hem nu al verkoopt terwijl ze dit jaar nog zou kunnen uitrijden, maargoed..
LadyLuna schreef:Ik zag nou ook dat Madelon Lobert uit het B-kader is gehaald en d'r pony op Sporthorses te koop stond..
Vraag me eigenlijk af waarom ze hem nu al verkoopt terwijl ze dit jaar nog zou kunnen uitrijden, maargoed..

. Je kunt wel zeggen, ja dure pony, maar ag, ze doet het toch wel maar even hoor. Milkshake is echt niet dé gemakkelijkste pony, maar robin had hem perfect voor elkaar, en nu maria ook dankzij puur hard werken. Super Sullie97 schreef:Ik ken Madelon ook "persoonlijk", van lessen, vond dat ze altijd netjes reed.

arabiandevil schreef:ooh das dan nog niet echt oud...
toch zou ik zelf nooit een pony van 15 kopen.
maar dan hebben die pony's het best snel gedaan toch...
nou dan heeft die van mij nog ongeveer 10 jaar
maar het is een E-pony en dan kan je toch niet een het A- of B-kader alleen met een D op een paard toch?

) is...
!!! arabiandevil schreef:ja precies dan weet je bijna zeker dat je er in komt
maar ik denk dat het leuker is als je gewoon een jonge D pony koopt en er zelf helemaal heen rijd dan dat je een pony koopt waar het al ingeprogrameerd ( of hoe je dat ook schrijft) is...
maar er zijn natuurlijk ook min punten van een jonge pony...ik weet daar alles van!!!
Als jij als 11 jarige(12? ) in het a of B kader zit, ben je blij dat je geen jonge pony hebt gekregen van paps en mams, maar een doorgewinterde rot in het vak
Sullie97 schreef:Angela Krooswijk zit nu in het A-kader.
amondi schreef:Dat is idd HET voorbeeld van, "hoe kom ik binnen een jaar van de 4e plaats op de regiokampioenschappen in de L1 naar het A kader...."
*Ik kijk nergens meer vanop
*