jeetje..schrikt even op....burggraaf was zo geweldig..heb nog enkele nakomelingen van hem op de foto... hij was echt een knap paard... ik wens ze fokkers en ze eigenaren alle sterkte met dit grote verlies
Burggraaff had vanochtend niet op kunnen staan, vanmiddag is er iemand van Nijhof bij ons geweest om een paard te insemineren. Toen stond hij nog in de stal!! Vind het erg jammer dat ie dood is gegaan. Burggraaaff was echt een super paardje. Heb voor een paar jaar terug nog op hem gezeten tijdens de hengstenshow van de Radstake. Mijn vader bracht hem toen voor.. Helemaal op het laatst moesten alle hengsten in de baan en toen heb ik er opgezeten! Groetjes
Jeesh... wat zonde van zo'n super paard! Ik heb ook jarenlang een zoon van hem gehad en vind zijn kinderen altijd erg fijn te rijden. En echt oud was hij nog niet, zeer jammer voor de sport en fokkerij
Zo jeetje, dat is eeuwig zonde. Respectabele leeftijd, maar toch te jong voor zo'n kanjer. Ik heb hem nog gezien bij Team Nijhof, buiten het dekseizoen chaggo in zn box
het eerste wat ik dacht was : nee, niet hij hij was een erg mooi paard, en zijn nakomelingen vond ik ook altijd mooie dieren... toch wel een best mooie leeftijd.
Zonde zeg! Hopenlijk kan hij nog een paar mooie nakomelingen geven! Heel toevallig gister nog een verhaal over hem gelezen, zie je nu dat ie dood is, ironisch.
Annelou
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant