Nou, het schijnt al eens eerder gebeurd te zijn, zeven maanden geleden. Maar ze hebben daar schijnbaar niets van geleerd. Ik zou wel eens willen weten hoe die paarden daar staan, ik vermoed dat ze altijd vaststaan. Dus met die eigenaren heb ik geen melij. Met het paard des te meer, daar zijn ze eerst lang mee bezig geweest om hem uit die put te trekken met zijn gebroken rug In ieder geval tot sávonds, ik snap niet dat die da niet doorhad dat dat beest van alles gebroken had, hij kon helemaal niet opstaan, ik vind het diep treurig.
het is geen poot maar been maarjahh da boeit ff nii. wel kei sneu voor het paard het is nooit leuk wanneer een paard om het leven komt . sterkte voor degene die heel veel van het paard hielden
het is geen poot maar been maarjahh da boeit ff nii. wel kei sneu voor het paard het is nooit leuk wanneer een paard om het leven komt . sterkte voor degene die heel veel van het paard hielden
ik denk dat ze dachten dat het nu wel weer goed was, maar ik denk dat ze nu wel zijn gaan nadenken want ik weet zeker dat de eigenaren echt super verdrietig zijn zulke vooroordelen vind ik echt niet kunne, oke, ze hadden beter na moeten denken, maar dat kun je van te voren ook niet weten!