Fred69 schreef:Heb net even met de KNHS gebeld, de boekjes zijn ca. 2 WEKEN verlaat. Dus geen paniek.
Dat hoop ik maar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fred69 schreef:Heb net even met de KNHS gebeld, de boekjes zijn ca. 2 WEKEN verlaat. Dus geen paniek.
Ik heb ook al rond 22 januari betaald, en we hadden een DVD avond op de club in de planning....
Javelin schreef:2e helft van maart beschikbaarmaar hebben we ze dan ook al binnen? Beschikbaar wil toch niet zeggen dat je alles al binnen hebt.... Mag dan hopen dat je alle adressen al op enveloppen hebt zitten want als ik zie hoe het op sommige postkamers er aan toe gaat........
Je zal in april op wedstrijd gaan en je boekje nog niet hebben want de post is verlaat, wat dan?
heb het net te horen gekregen van piaffe 
Talida schreef:Dit was donderdag pas bekend en toen is er gelijk actie op ondernomen, dus nee, ze wisten het niet eerder. KNHS kan er ook weinig aan doen, de drukproef die ze geaccoordeerd hebben was goed, en ook heel anders dan wat er nu verscheen. De drukker heeft er gewoon een zootje van gemaakt!
De dvd's komen via een ander kanaal, denk dat die er eerder zijn
lijkkt me wel leuk nieuwe proeven en mijn oude boekje is helemaal kapot

)