Wanneer is die kerel's straf bekent? Ik hoop dat ie vet lang in de gevangenis mag zitten want verkrachting is te erg gewoon...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goldenflower schreef:Ik ben heel blij dat de klootzak opgepakt is!!
Ik baal elke dag dat de straffen veeell te laag is voor de verkrachters en moordenaars!!
Ze moeten hem minstens 20 jaar opsluiten, alleen brood en water. En zijn ballen en pik afhakken!! Dan kan hij zich niet voortplanten, iemand verkrachten en/of ziektes overbrengen!!!
Manuutje1990 schreef:Ik kan me hier zo kwaad om maken he..
Je kan verdomme gewoon niet meer normaal over straat, omdat er zulke debielen rond lopen! En dan moet je nog oppassen ook als je bedreigd word of wat dan ook, want als jij diegene een klap voor z'n kop zou geven en hij houd er een letsel aan over, dan ben jij straks schuldig.En die straffen mogen zeker wel wat strenger in Nederland ja!
sjoukjuuh schreef:Manuutje1990 schreef:Ik kan me hier zo kwaad om maken he..
Je kan verdomme gewoon niet meer normaal over straat, omdat er zulke debielen rond lopen! En dan moet je nog oppassen ook als je bedreigd word of wat dan ook, want als jij diegene een klap voor z'n kop zou geven en hij houd er een letsel aan over, dan ben jij straks schuldig.En die straffen mogen zeker wel wat strenger in Nederland ja!
het bovenste hier daar ben ik het hellemaal mee eens....
als je die vent een klap voor zijn kop geeft en hij vald er bij neer en na een paar dagen gaat hij dood door de klap krijg je zelf zeker de schuld? alleen omdat je je zelf uit de noot wild redden!!
ik vind het gewoon een en al debiel dat er zulke stome sukkels op de aarde rond lopen.. die mensen zijn gewoon getikt kijkt me! ze zouden dit zelf maar eens moeten overkomen dan praten ze wel anders!
ze zouden hem ook moeten vast binden aan de handen en een prop in de mond moeten stoppen!! wat hij bij het meisje ook heeft gedaan!
eigelijk moet iedereen zich aan deze wat niet wil wat uw geschied, doet dat ook een ander niet!!
moeten houden, dan was er in iedergeval minder bedreigende dingen op de wereld!
wand zoiets vind ik buitengewoon VERSCHRIKKELIJK!!
en ik denk dat er wel veel en veel meer mensen er zo over denken!