Verdachte (25) Oudwoude bekent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Verdachte (25) Oudwoude bekent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:34

Blij dat ie gepakt is! Dan kan dat meisje het een beetje afsluiten. En verder gaan met haar leven.

Wanneer is die kerel's straf bekent? Ik hoop dat ie vet lang in de gevangenis mag zitten want verkrachting is te erg gewoon...

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:10

De politie is nog bij me klasgenoot langsgeweest om haar te ondervragen.
We zijn zo blij dat hij heeft bekend, gelukkig maar.
Hoop dat hij het goed naar zal hebben in het gevangenis

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 09:44

Dit is goed nieuws! Waar kwam die kerel eigenlijk weg? Het lijkt me sterk dat hij in zijn vorige woonplaats brandschoon was, dan hadden ze hem nooit zo snel opgepakt.
Immers, het signalement was nog niet eens vrijgegeven of de politie stond al op zijn stoep.....

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:05

wow egt super dat ie gepakt is! ze zouden dit zelfde ei9genlijk ook eens bij hem moeten doen eens kijken wat hij ervan vind en dan mag ie worde gemarteld

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:13

Gelukkig, top dat ze hem zo snel gepakt hebben.
Achter de tralies en er nooit meer achter weg.

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:38

Pff, gelukkig zeg! Erg jammer dat dit niet dezelfde is van Marianne Vaatstra, en dat die **** nog gewoon vrij rondloopt

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:02

Wat fijn dat die griezel bekend heeft..het zal je vriend of zoon maar zijn, poeh.
Ik heb alleen het een en ander gemist, hoe kan het dat het NLsysteem opeens zo snel een dader te pakken heeft? Had het meisje een goed signalement, of stond hij al bekend als zedenmisdrijver?

Heel veel sterkte gewenst aan het meisje die dit helaas overkomen is. Gelukkig dat hij opgepakt is en zij goed behandeld wordt, lijkt me toch prettig te weten dat ie achter tralies zit.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:42

De mensen in zijn woonplaats wisten dit wel van hem en hij was ook wel bekend bij de politie, maar jah ze hadden geen hard bewijs en dat moet er toch echt zijn.

Het gaat gelukkig al beter met het meisje, maar jah het blijft haar wel heel erg achter volgen. Ze krijg heel veel steun van mensen bij haar in de buurt.

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:13

Gelukkig heeft ie bekend zeg! Mooi opsluiten die man!
dat is voor het meisje en haar fam. ook een fijne gedachte lijkt mij.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst voor haar. Het is te hopen dat ze met goede begeleiding er weer grotendeels bovenop komt

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:54

Dit is pas goed nieuws
ook voor de ouders en voor het meisje dat degene die dit op zijn geweten heeft achter tralies beland.

wel erg voor de ouders van marianne vaanstra dat dit toch niet de dader blijkt te zijn die hun kind heeft vermoord..
ik hoop dat deze zaak ook nog opgelost wordt

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:16

Ik ben heel blij dat de klootzak opgepakt is!!

Ik baal elke dag dat de straffen veeell te laag is voor de verkrachters en moordenaars!!

Ze moeten hem minstens 20 jaar opsluiten, alleen brood en water. En zijn ballen en pik afhakken!! Dan kan hij zich niet voortplanten, iemand verkrachten en/of ziektes overbrengen!!!

leyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:40

Goldenflower schreef:
Ik ben heel blij dat de klootzak opgepakt is!!

Ik baal elke dag dat de straffen veeell te laag is voor de verkrachters en moordenaars!!

Ze moeten hem minstens 20 jaar opsluiten, alleen brood en water. En zijn ballen en pik afhakken!! Dan kan hij zich niet voortplanten, iemand verkrachten en/of ziektes overbrengen!!!

Volledig met bovenstaande eens!!!!

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:02

gelukkig idd dat die gepakt is.

Ik zit me net te bedenken naar aanleiding van bovenstaande post. stel zo'n klootzak heeft aids. Dan kom je er nooit meer vanaf. Blijft echt altijd bij je. Gatver!! zou dit ook dan vallen onder dodoslag of iets dergelijks?

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:59

Manuutje1990 schreef:
Ik kan me hier zo kwaad om maken he..
Je kan verdomme gewoon niet meer normaal over straat, omdat er zulke debielen rond lopen! En dan moet je nog oppassen ook als je bedreigd word of wat dan ook, want als jij diegene een klap voor z'n kop zou geven en hij houd er een letsel aan over, dan ben jij straks schuldig. En die straffen mogen zeker wel wat strenger in Nederland ja!

het bovenste hier daar ben ik het hellemaal mee eens....
als je die vent een klap voor zijn kop geeft en hij vald er bij neer en na een paar dagen gaat hij dood door de klap krijg je zelf zeker de schuld? alleen omdat je je zelf uit de noot wild redden!!
ik vind het gewoon een en al debiel dat er zulke stome sukkels op de aarde rond lopen.. die mensen zijn gewoon getikt kijkt me! ze zouden dit zelf maar eens moeten overkomen dan praten ze wel anders!
ze zouden hem ook moeten vast binden aan de handen en een prop in de mond moeten stoppen!! wat hij bij het meisje ook heeft gedaan!
eigelijk moet iedereen zich aan deze wat niet wil wat uw geschied, doet dat ook een ander niet!!
moeten houden, dan was er in iedergeval minder bedreigende dingen op de wereld!
wand zoiets vind ik buitengewoon VERSCHRIKKELIJK!!
en ik denk dat er wel veel en veel meer mensen er zo over denken!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 14:09

Wat fijn dat de dader heeft bekent.
Hopelijk krijgt hij nu zijn verdiende straf.

Ook voor het meisje, moet vast een hele geruststelling zijn, wetende dat de dader voorlopig niet meer over straat loopt.

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 01:41

Waarom ze hem zo snel hebben gepakt is vrij simpel. Hij liep daar al de hele middag rond, het was druk die dag omdat het mooi weer was dus een heleboel mensen hebben hem gezien.
Hij liep al eerder afgelopen weken daar rond, ook steeds met een camera om foto's te maken van de omgeving, dat valt dus ook al op.
Het meisje had een goede beschrijving van hem, hij liep daar al de hele dag rond, hij heeft een duidelijk herkenbaar uiterlijk : Getint, gedrongen, klein met piercing in wenkbrauw en lip"
Het is hier in de buurt altijd ons kent ons, en met het geluk dat veel mensen hem die dag gezien hebben was het snel kat-in't-bakkie.
Gelukkig maar, anders was dit de zoveelste onopgeloste zaak geweest ,is ook wel eensfijn dat het wel een keer wordt opgelost en ook zo snel

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 01:47

Gelukkig kwam het DNA overeen en heeft hij bekend. Dan is deze zaak tenminste "opgelost". Jammer dat het DNA niet overeen kwam met het DNA wat bij Marianne Vaatstra was aangetroffen. Dat blijft dus nog steeds een boek zonder einde. Hopelijk vinden ze die persoon ook nog snel een keer.

supertygetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 02:02

Wow, gaaf dat ze hem op hebben gepakt, zeg!
Dat hoor je (ik tenminste) niet vaak dat ze iemand dan echt (zo snel) te pakken krijgen!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:42

sjoukjuuh schreef:
Manuutje1990 schreef:
Ik kan me hier zo kwaad om maken he..
Je kan verdomme gewoon niet meer normaal over straat, omdat er zulke debielen rond lopen! En dan moet je nog oppassen ook als je bedreigd word of wat dan ook, want als jij diegene een klap voor z'n kop zou geven en hij houd er een letsel aan over, dan ben jij straks schuldig. En die straffen mogen zeker wel wat strenger in Nederland ja!

het bovenste hier daar ben ik het hellemaal mee eens....
als je die vent een klap voor zijn kop geeft en hij vald er bij neer en na een paar dagen gaat hij dood door de klap krijg je zelf zeker de schuld? alleen omdat je je zelf uit de noot wild redden!!
ik vind het gewoon een en al debiel dat er zulke stome sukkels op de aarde rond lopen.. die mensen zijn gewoon getikt kijkt me! ze zouden dit zelf maar eens moeten overkomen dan praten ze wel anders!
ze zouden hem ook moeten vast binden aan de handen en een prop in de mond moeten stoppen!! wat hij bij het meisje ook heeft gedaan!
eigelijk moet iedereen zich aan deze wat niet wil wat uw geschied, doet dat ook een ander niet!!
moeten houden, dan was er in iedergeval minder bedreigende dingen op de wereld!
wand zoiets vind ik buitengewoon VERSCHRIKKELIJK!!
en ik denk dat er wel veel en veel meer mensen er zo over denken!

Precies! Laatst was het toevallig nog op het nieuws, over dat er zoveel mensen illegaal pepper spray op zak hebben, en dan vooral vrouwen. Vind je het gek?!

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:01

OMG net op SBS6 hebben ze bij die man een mes gevonden waarmee hij zijn slachtoffers heeft misbruikt. Vorig jaar okt. ook een meisje en eerder nog een peuter. Ziekelijk die man...hij wordt nog verdacht van een paar zaken, zijn pc staat vol foto`s...die is echt ziek.

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 23:57

Ik heb het ook gehoord Rubywhite. Hij heeft 2 jaar geleden een meisje van 5 jaar (!!!!!) verkracht, de vieze gore smeerlap.
En de aanranding van het meisje in oktober in Kollum heeft hij bekend. Die hier in Buitenpost zijn ze nog niet over uit of hij dat ook was, er is daar een getuige geweest en die roepen ze nu op. Een vrouw kwam op het schelpenpaadje aan fietsen en zag die vent bij een meisje, ze vroeg of ze kon helpen, en die vent heeft zich er met een smoes bij weggepraat. Die vrouw vragen ze nu dus zich te melden.

Maar een peuter van 5 zeg... wat ben je dan voor vies goor ventje ? Gatver!

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 10:09

nou zowiezo ben je een smeerlap als je dit soort dingen doet, maar een kind van 5...