Paardrijdster Venlo buiten levensgevaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dreamer1987

Re: Paardrijdster Venlo buiten levensgevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 18:37

champrules schreef:
Ik woon ook in Venlo, en ja het is in 't Ven gebeurt,, maar jullie weten helemaal niet wat er gebeurt is want..
punt 1 .. ze was niet alleen maar met een begeleider en ze liep met een pony maar eigelijk mocht ze er niet eens op maar wat ik er van gehoort heb is dat ze heeft gevraagt of ze erop mocht en dat die BEGELEIDER ja zei en toen is die pony waaarschijnlijk op hol geslagen ..

Ik vind t ook heel erg zielig en ben ook bij dat ze weer uit haar coma is maar jullie moeten niet dingen gaan fantaseren,,,

XxX Champrules

zoals er vaker staat... als je niet zeker weet wat er allemaal gebeurt is, zeg dan liever niets. zo breng je alleen maar een heleboel roddels in de wereld. dus zinnen met 'wat ik ervan gehoord heb is...' daar hebben we niets aan. en als je dan wel iets weet, spreek dan de waarheid. het meisje was alleen en had dus geen begleiding. ze was gewoon alleen en buitenritje aan het maken.

Laureentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:14

Voor de goede orde. Voordat iedereen iemand aanvalt (in dit geval komt het verhaal van Muppet zo over). Deze jongedame heeft ouders die haar absoluut wilden beschermen en nog doen. Het meisje droeg altijd een cap van een bekend merk (ook een cap die voldeed aan alle eisen en dergelijke). naast een cap droeg zij altijd een bodyprotector. niet alleen vanwege veiligheid, maar vooral vanwege leeftijd.

Voor champrules, niemand weet wat zich heeft afgespeelt die dag op de desbetreffende weg. Daar zal ook wel niemand achter komen. Geen onzin verhalen plaatsen dus!!! Je zegt zelf al geen dingen fantaseren, volg je eigen advies dan op.

Aangaande de rijkunsten van dit betreffende meisje. Menig volwassene kan jaloers zijn op de talenten van dit meisje. Zij reed fantastisch en ik hoop voor haar dat alles goed komt en misschien kan ze ooit weer op een paard plaatsnemen (indien zij dit zelf weer wilt).

Aangaande leeftijd om buiten te rijden. Niet iedere 12 jarige gedraagt zich als een kind zoals ook veel volwassenen nog denken dat ze kinderen zijn. Oordeel niet voordat je de feiten weet.

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:43

champrules schreef:
Ik woon ook in Venlo, en ja het is in 't Ven gebeurt,, maar jullie weten helemaal niet wat er gebeurt is want..
punt 1 .. ze was niet alleen maar met een begeleider en ze liep met een pony maar eigelijk mocht ze er niet eens op maar wat ik er van gehoort heb is dat ze heeft gevraagt of ze erop mocht en dat die BEGELEIDER ja zei en toen is die pony waaarschijnlijk op hol geslagen ..

Hoe weet je dat er een begeleider bij was?
Heb je iets van hem/haar gehoord, want ze is alleen gevonden, er was niemand bij! Een begeleider zou er bij blijven, lijkt mij toch.
Dus, niemand weet wat er gebeurd is, of ze wel of niet op de pony mocht rijden, en al helemaal niet of de pony iets heeft gedaan. Hij was tenslotte zelf ook gewond! En welke pony zal zichzelf pijn doen om zijn ruiter te pesten?!

Maar goed, speculaties zijn er natuurlijk altijd, maar belangrijkst is dat het meisje weer de oude wordt. Ik hoop voor haar dat haar herstel voorspoedig zal verlopen.

knightloekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 11:07

Laureentje schreef:
Voor champrules, niemand weet wat zich heeft afgespeelt die dag op de desbetreffende weg. Daar zal ook wel niemand achter komen. Geen onzin verhalen plaatsen dus!!! Je zegt zelf al geen dingen fantaseren, volg je eigen advies dan op.

Juist... helemaal mee eens.. Ik snap niet dat mensen over zo iets ernstig kunnen fantaseren, of dingen neerzetten: ik heb gehoord dat... Als alles achter de rug is (en ik hoop dat dit erg spoedig zal zijn) zal heus wel verteld worden wat er daadwerkelijk gebeurd is..
Aan de mensen die het toch niet kunnen laten om onwaarheden neer te zettten: get a life !!

mierschen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:43

veel sterkte voor de familie en vrienden en veel beterschap voor t meisje. wel geinig dat iedereen hier altijd alles weet, is niet echt interresant om met details te komen, die wel of niet waar zijn.

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:36

ik had het gehoord, echt vreselijk (woon zelf in venlo)

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 09:16

Gelukkig al een voortuigana; hopelijk blijft het nu beter gaan!

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:50

Update,
gaat heel goed met dit meisje, zelfs wonderbaarlijk goed. Ze mag binnenkort naar huis toe. Ze heeft nog een lange weg om te revalideren, maar beter dan dat ze er niet meer geweest was.
Ze kan zich ook alles herinneren (op het ongeluk na dan), maar geen geheugenverlies, ze kan praten, zien horen, armen bewegen, benen bewegen. Ze mag nog niet lopen, maar dat komt vanzelf weer. Dus goed nieuws.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 08:26

Dat is goed nieuws! Gelukkig maar, het heeft lang genoeg geduurd.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:23

Gelukkig maar.

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:51

supernieuws!

spritsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 21:16

heel fijn en veel sterkte met verder revalideren.
hoop dat het weer helemaal goed komt

dreamer1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:22

Ze loopt inmiddels wel en is nu in 'revalidatieziekenhuis' ze is wel al een weekendje thuis geweest

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:50

is er ook al iets bekend hoe ze nu over paarden en paardrijden denkt?? Wil ze er als ze er helemaal weer bovenop is mee gaan beginnen?

marijkedam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:39

@Niceboy16, ik denk dat pa en ma dat voorlopig nog niet toelaten. Ook al zou ze het graag willen.

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:11

@marijkedam: haha ja dat begrijp ik, had ik zelf ook al aan gedacht! maar gewoon of er bij haarzelf al iets bekend was hoe ze er zelf over denkt;)

dreamer1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:44

niceboy16 schreef:
is er ook al iets bekend hoe ze nu over paarden en paardrijden denkt?? Wil ze er als ze er helemaal weer bovenop is mee gaan beginnen?

Ze had al gevraagd of ze weer mocht paardrijden als alles goed gaat, haar ouders hadden natuurlijk eerst ook zoiets van is dit goed... maar ze gaat gewoon weer beginnen als alles goed is. ze heeft van het weekend ook al har pony gepoetst enz. dus het paardenvirus heeft ze nog steeds.
maarja eerst nog maar een hele tijd rustig aan en revalideren.

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 17:05

haha Clien, kzat al op een antwoord van je te wachte! fyn dat ze nog steeds het ''virus'' heeft:D Hoop voor haar dat het revalideren zo snel en goed mogelijk gaat, zodat ze weer gauw kan gaan rijden, als dit mag van haar ouders natuurlik!

marijkedam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:56

Waarschijnlijk kan de pony er ook niets aan doen wat er gebeurd is, dus begrijpelijk dat ze het "virus" nog heeft he. Als ze het vertrouwen erin maar blijft houden, maar haar kennende is dat geen probleem. Lef heeft ze iig!

dreamer1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:36

laatste nieuws:
Het meisje is thuis, en hoeft voorlopig niet meer terug naar het ziekenhuis of de revalidatiekliniek. Het gaat ontzettend goed met haar. Ze ziet er goed uit en ze voelt zich goed!!

spritsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:16

dat is fijn om te horen.
ga zo door.

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:41

super nieuws! Clientje; Keep us UP TO DATE please:P

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:15

Fijn dat het goed gaat met het meisje!
Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:15

Clien, is er verder al wat nieuws over hoe het met haar gaat?