Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Randy01 schreef:Ik wil geen 'fikkie stoken' maar mij begint een beetje een akelig gevoel te bekruipen....
Wat nou als iemand het paard gevonden heeft en in stal heeft staan en hier 'minder goede bedoelingen' mee heeft?
Ik wil echt niet stoken of iemand bang maken maar ik krijg een beetje een nare smaak in mijn mond omdat het arme dier nog steeds niet gevonden is....
taverno schreef:Randy01 schreef:Ik wil geen 'fikkie stoken' maar mij begint een beetje een akelig gevoel te bekruipen....
Wat nou als iemand het paard gevonden heeft en in stal heeft staan en hier 'minder goede bedoelingen' mee heeft?
Ik wil echt niet stoken of iemand bang maken maar ik krijg een beetje een nare smaak in mijn mond omdat het arme dier nog steeds niet gevonden is....
Hè jekkie Randy,je bedoelt zoiets als met het offerfeest(dat is toch al geweest?)
Ik vind het wel vreemd dat een loslopend paard nog niet door iemand gezien is.
Citaat:Bedoelt ze niet gewoon dat die persoon beslist niet bekend te maken dat die het paard op stal heeft staan en het stil voor zichzelf houdt, eventueel later door verkoopt? Ik hoop echt dat dit het geval niet is, maar met zoveel mensen er achteraan lijkt het mij ook onwaarschijnlijk, hoewel het vreemd is dat hij op dit ogenblik nog steeds spoorloos is
Citaat:Hè jekkie Randy,je bedoelt zoiets als met het offerfeest(dat is toch al geweest?)
taverno schreef:Randy01 schreef:Ik wil geen 'fikkie stoken' maar mij begint een beetje een akelig gevoel te bekruipen....
Hè jekkie Randy,je bedoelt zoiets als met het offerfeest(dat is toch al geweest?)
Citaat:Te ver gezocht Hij komt immers wel terecht met zoveel mensen die het beestje zoeken!