Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knolliepower schreef:Maar rhino is toch niet altijd zo ernstig of wel? Mij is namelijk verteld dat het ook gewoon een flinke verkoudheid kon zijn... Die dan wel altijd in het lichaam blijft zitten maar waar de meeste nooit meer last van hebben.....
Uiterraad noem ik gaan namen wie dit heeft verteld
iski schreef:Komop mensen...we gaan het Dagblad van het Noorden nu toch niet serieus nemen of wel soms...Die krantenjongens leven sowieso bij de waan van de dag.
Hier zijn we toch echt te groot voor...
MissJ schreef:iski schreef:Komop mensen...we gaan het Dagblad van het Noorden nu toch niet serieus nemen of wel soms...Die krantenjongens leven sowieso bij de waan van de dag.
Hier zijn we toch echt te groot voor...
Pardon?
Ik geloof dat het hier zo'n beetje de krant is die het meest gelezen wordt.
Daarbij vind ik het bijzonder kwalijk dat iemand zo neergesabeld wordt met leugens.
Is idd slechte reclame voor bokt, en dat is jammer, maar ik geef hem groot gelijk dat hij het even recht gezet heeft.
MissPromiss schreef:Nou even een vraag.. Het is nu op 8 km van mijn stal gesignaleerd.. Moet ik maatregelen treffen of niet, wel of niet buitenrijden (zonder direct in contact te komen met paarden natuurlijk)
Als ik buitenrij, is dat in het zelfde bos als waar mijn paard in de wei staat.
minnie_muis schreef:nee lijkt mij ook! Waar is dta dan Miss Promiss?
magic_lover schreef:trisca zei net tegen mij, waarschijnlijk in peize.
Rensjuh schreef:ja dat is idd bij jullie in de buurt... Maar goed, we zullen nu niet te snel conclusies trekken..
trisca schreef:magic_lover schreef:trisca zei net tegen mij, waarschijnlijk in peize.
Moet ik nog wel voorzichtig mee zijn, daarom had ik het er nog niet opgezet.
Het was in ieder geval wel genoeg reden om de manege te sluiten, en dat doen ze niet zomaar