terug keer jet set d

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jvmhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:48

helemaal mee eens.....!!! elke hengst heeft wel karakter.....
daarnaast vind ik het knap hoe johnny hem rijdt....hij rijdt er goede punten mee en iedereen rijdt weleens een keer mindere punten.....

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:14

mys_bohemian schreef:
wat een praatjes over dat dier. Als iemand hoog in de sport rijdt wil niet altijd zeggen dat je diegene op elk paard kan zetten.

En jet set zelf: er zijn vast genoeg mensen die wel op dat paard kunnen rijden.
zoals er nu gesproken wordt over hem is net alsof hij door en door slecht en gemeen is! maarja zo wordt er over veel hengsten geklaagd.

Vind het zelf een super gaaf dier, zoals hij aan de hand getoond wordt op shows is gewoon leuk om naar te kijken.

Heb je de hengst wel eens een tijdlang getraind zien worden? En in duitsland naar binnen rijden is wel anders dan hier hoor, mag je zweep mee. Plus dat daar 65% rijden niet spectaculair is inderdaad. En dat de hengst het in NL nooit gemaakt heeft maar wel bij bijna iedereen gestaan heeft zegt toch ook wel iets denk je niet, kwaliteit heeft hij wel? En ja een z proefje moet hij inmiddels wel kunnen lopen... Hij is onderhand 15.

Trouwens, hoe braaf vind je hem aan de hand? Tjonge heb veel hengsten vast gehad en mee gewerkt maar deze zou ik overslaan, vroeger al. Hij hing liever over de bakrand dan dat ie gewoon erlangs liep.

juria

Re: terug keer jet set d

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:31

Weet je wat Piet Meinen zou zeggen: Het is mijn paard en ik ben er blij mee! en dat is het belangrijkste!

Mensen zeur toch niet zo, elke hengst heeft wel iets.

Nistria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:18

Als niemand zeurt wordt dit forum ook zo saai!

juria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 10:15

Daar heb je gelijk in Nistria

Suzanne_xx

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:05

Kris25 schreef:
Ik vind het ook echt geen leuk paard, heeft super gangen, maar alle nakomelingen zijn rotzakken. Heb zelf een Jet set D x Burggraaf recentelijk verkocht en dat was ook echt geen lief paard. Ik heb er zelfs mijn rug mee gebroken en ik val echt niet zo snel.

Dus idd een dapper ruitertje, want vaders is 10 keer zo erg in zijn koppie.

Ik vind het niet helemaal eerlijk wat je zegt, ik heb zelf een JETSET-D x Apach du Forest en het is echt een schat! Ze steigerd wel eens maar nooit heel erg, ze hebben namelijk ook fantastische kanten, ze schrikken echt zelden en hun gangen zijn heel erg mooi.
Ik denk dat de nakommelingen niet makkelijk zijn dat is Vive ook niet maar het zijn wel geweldige paarden

Ik weet ook wel dat mijn paard een merrie is maar ik vind dat als je kijkt wat sommige JETSETERS presteren! Zoals Jeff, ik heb een videoband met beelden van JETSET erop en het is gewoon weg prachtig om te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:28

Oud topic --> slotje Lachen