Kelly mag paard Queen houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tessjes

Re: Kelly mag paard Queen houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:14

Hey Kelly en Adri

In beroep gaan zal die Duitse familie alleen maar meer geld en jou alleen maar meer leed geven vrees ik. In ieder geval geloof ik erin dat ze het zelfdde antwoord gaan krijgen dan ze nu al deden: dat jij Queen ter goeder trouw hebt gekocht, jullie niets afwisten van de diefstal en dat je de rechtmatige eigenaar bent.

Dus kop op, het moet en zal goed eindigen voor jou en Queen!!

Liefs tess

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:08

Morgen gaan Kelly, Dries en ik naar Genk, voor een avond over chippen, ze heeft mij meegevraagd. Vandaag hebben wij ook al samen besproken, driemaal is scheeprecht,

Quinzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:31

Hey Adri waar is dat dan morgenavond in Genk? Ik woon in Genk maar heb er niks over gehoord? Katevenia misschien? en mag je er zo heen?

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 01:38

Kijk even op www.kempischeregionale.com aanvangsuur en het is in de vroegere grenslandhallen, Marc Wentein komt hierover een uiteenzetting doen. Verleden week was ik op Agribex, voor het chippen van het paard van St.Niklaas, uitgenodigd door de confederatie van het paard, toen was Mr. Wentein daar ook.

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 13:08

Adri schreef:
Kijk even op www.kempischeregionale.com aanvangsuur en het is in de vroegere grenslandhallen, Marc Wentein komt hierover een uiteenzetting doen. Verleden week was ik op Agribex, voor het chippen van het paard van St.Niklaas, uitgenodigd door de confederatie van het paard, toen was Mr. Wentein daar ook.

Heb zojuist bemerkt dat het normaal in de burelen van een verzkering zijn en niet in de grenslandhallen ofwel, moet ook nog even de straat nog gaan zoeken.

Karamell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:37

Oh nee, nou dit weer...

Sterkte en een dikke knuffel We blijven gewoon duimen hoor

Mondy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:45

en ik duim mee !!!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:39

Ik heb gehoord dat die duitsers het nu in hoger beroep willen trekken? Kan dit? En kan kelly dan alsnog haar paard kwijt spelen?
Hoop voor haar dat de nachtmerrie niet weer begint!!!!

Napoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:29

Adri schreef:
Paardenvrienden, Vandaag heeft Kelly bericht ontvangen, de Duitse eigenaars gaan in beroep, zodus opniew spanning, problemen, en wee wachten en vechten. Kelly is natuurlijk weer timide, hoe zou het anders ? Zij blijft in alle geval vechten voor Queen. Zodra er meer nieuws is, zullen julle het vernemen.

dat klopt willeke_nys

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:17

Oh mijn lieve God, ik val hier zowaar van mijn stoel !

Dit is precies een nachtmerrie die niet wil eindigen..Ik blijf jou en Adri ontzettend steunen hoor.
Jullie hebben niets verkeerd gedaan en in mijn ogen ben jij de rechtmatige eigenaar. Volgens mij zijn die duiters ECHT niet uit op het welzijn van Queen maar eerder op het geld dat ze kan opbrengen. Zoiets maakt me kwaad !
Houd je ons op de hoogte ?

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:37

oooh jeses nee hé ! Pfff geven ze het nu nooit op ? Wat gaan ze doen als ze in beroep ook verliezen ? Naar het Europees Hof trekken of zo ?

Kelly, je hebt dit al honderd keer gehoord, maar weeral : veel sterkte !

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:43

maar goed, de kans dat Queen weg moet wordt wel steeds kleiner moeten we maar denken..

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 17:22

Hoi allemaal. De kans is inderdaad veel kleiner geworden dat ik Queen nog moet afgeven, of dat wij die 25 000 euro gaan moeten betalen. Maar de kans blijft er en dus ook de onzekerheid! Ik denk dat dit weer lang gaat duren, en dat vind ik vreselijk. In ieder geval nog eens bedankt dat jullie toch weer blijven duimen, al blijft dit zo lang aanslepen.

Vele lieve groetjes kelly en Queen

willeke_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 18:11

pfffff het is echt niet eerlijk hé!!! Ik snap niet dat die Duitsers jou dit allemaal aandoen... Ze weten toch wel dat jij het paard niet gestolen hebt! Ze mogen al blij zijn dat je zo'n resultaten bereikt en mogen fier zijn op het paard dat zij gefokt hebben! Waarschijnlijk zal de rechter dezelfde uitspraak doen als deze in Hasselt, want jij hebt ter goeder trouw gehandeld... In ieder geval duim ik met je mee!!!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 22:24

Kelly ik hoop van harte dat jij Queen mag houden
na 9 jaar lief en leed gedeeld te hebben kunnen ze toch niet verlangen dat je haar alsnog afstaat
veel succes verder ik zal voor je duimen dat je de zaak wint

Luci

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 23:06

O, nee niet opnieuw he. Heb steeds ontzettend met je meegeleefd Kelly, zal opnieuw voor je duimen!

Succes met alles!!

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 22:08

Ooh jeetje.. Wat een verhaal zeg!
Echt heel veel sterkte de komende tijd!
Ik zal ook voor je duimen!

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:10

Hoi allemaal, een zallige kerst en een heel gelukkig nieuwjaar. Hopelijk weet ik volgend jaar met kerst dat Queen nu definitief mag blijven. Dat zou een mooi kerst cadeau zijn waar ik naar uitkijk. Vele groetjes van Queen, dries en mij

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:45

Heee waarom lees ik dit nu pas..
Wat goed zeg!!! Denk dat veel mensen hierop hoopten.
Veel plezier met Queen, jullie verdienen het

Napoline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 12:27

Spetterlover schreef:
Heee waarom lees ik dit nu pas..
Wat goed zeg!!! Denk dat veel mensen hierop hoopten.
Veel plezier met Queen, jullie verdienen het

Je reageert een beetje te laat Spetterlover. Maar niet erg, missen is menselijk.
Het gerecht had idd beslist dat Queen bij Kelly moest blijven, maar de Duitsers zijn nogmaals in beroep gegaan. Dus het bange afwachten begint weeral

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 23:07

Aahh.. gelukkig.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:01

OemmiejO schreef:
Aahh.. gelukkig.

Ben een stomme belg, maar wat bedoel je met je zin, kan echt niet volgen.
Het is enorm je paard verliezen door diefstal, maar deze zaak sleept nu al meer dan één jaar aan, telkens opnieuw uitkijken en afwachten wat de rechters zeggen, als meisje van 12 heb je niet het besef, dat het hier ging om een paard van een diefstal. Waar zou de ruin zijn, niemand die daar antwoord opgeeft, hij is samen met Queen gestolen, is hij zoals andere gestolen paarden naar het slachthuis gebracht ??? Laat ons hopen dat 2OO6 een jaar wordt van geluk voor Queen, Kelly, maar ook voor de vorige eigenaars, tenslotten zijn zij toen niet één paard, maar twee paarden verloren. Het is gemakkelijk het paard dat teruggevonden is, dankzij de eerlijkheid van de nieuwe eigenaar, te willen opeisen, maar Queen heeft het goed en zij zouden een beste band kunnen opbouwen met Kelly en Queen. AUB paarden die gestolen worden, moeten normaal teruggaan naar hun vorige eigenaar, maar wat als de nieuwe eigenaar alles doet voor dit paard. Een dief is in mijn ogen niet goed voor een paard, ofwel verkoopt hij het vlug door, zonder te kijken aan wie, ofwel moet het direkt geslacht worden, daarvan zijn er genoeg bewijzen. Kelly, Queen jullie liefde kan niemand kapot krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:18

Ik had eigenlijk niet anders verwacht dan dat de eigenaars in beroep zouden gaan.

Ik blijf er toch bij dat ik vind dat het paard aan hun toe behoord. Ik vind het triest voor Kelly, maar het dier is eigendom van de Duitse mensen.

Sterkte.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 22:01

Sorane schreef:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht dan dat de eigenaars in beroep zouden gaan.

Ik blijf er toch bij dat ik vind dat het paard aan hun toe behoord. Ik vind het triest voor Kelly, maar het dier is eigendom van de Duitse mensen.

Sterkte.

En ik blijf erbij dat jij bot is en blijft
Denk eens na zoals Kelly,stel je in haar schoenen,zou jij het willen dat je paard na 9jaar,waar je vreugde en leed mee heb gedeeld,terug op zo'n manier naar de eigenaars gaan?Kelly wou een overeenkomst maken,was bereid om contact,ze gaat elke dag naar Queen die 50km van haar afstaat terwijl ze net geopereerd is,Queen eet niet zonder Kelly.Snap je niet dat die twee onafscheidelijk zijn?Die Duitsers doen geen reet voor Queen,het enige wat telt is GELD!Want als Kelly Queen niet had uitgebracht hadden ze er niet naar omgekeken.Dus nee,sorry Kelly verdient Queen,de Duitsers kijken er toch niet naar om en Queen gaat vast verkocht worden als de Duitsers haar te pakken krijgen of gebruikt worden als fokmerrie en hoe gaat ze terechtkomen dan?
Queen is gelukkig bij Kelly,dat zie je zo dus die twee moeten echt samenblijven.De Duitsers verdienen dankzij hun gedrag Queen gewoonweg niet.

Kelly en Adri,vind het vreselijk voor jullie dat ze weer in beroep gaan!Ze geven gewoon niet op en blijven jullie treiteren!Toch had ik nog een vraag:hoe gaat het nu?Weet je al iets meer over het toekomstige(hopelijk niet)proces??

Sterkte!

Swieb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 22:03

@sorane, ik ben een eigenaar van 3 gestolen paarden. (2 volwassen paarden en een ongeboren veulen op moment van diefstal)
Zoals ik het nu voel na 7 maanden eis ik idd mijn paarden terug, maar ik denk dat ik het niet meer zal doen na 9 jaar als ik zie dat ze het goed getroffen hebben.
Je bent dan niet eerlijk voor de paarden en niet voor de eigenaar.
Ik weet hoe pijn het doet als je paard(en ) gestolen worden.

Door wat voor een hel je gaat, hoeveel pijn het doet en machteloos je je voelt. Maar na 9 jaar......
Ik denk dat je dan je normale leven wel weer hebt opgepakt en met weemoed terugdenkt.

Als ik dan zie dat mijn paardjes een geweldig goed tehuis hebben zoals Queen bij Kelly, dat ik wel graag contact zou willen, maar niet de paarden bij haar weg zou willen halen.

Dat je feitelijk de eigenaar bent en blijft klopt, maar zijn wij paardenmensen niet meer uit op het belang van het paard dan op geld en eigendom?
Jij hebt ook liever dat je paard het goed heeft dan dat het god weet waar ergens staat te verkommeren of zie ik dat verkeerd!