Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariek87 schreef:Hij vraagt erom, die onschuldige dieren/mensen niet.
..paardjuh schreef:En die Voorzitter is ook stom.. handelen als een roofdier, een roofdier eet een prooi op. hij niet, hoop ik toch, Tepels van een schaap lijkt me niet echt lekker :S
purple schreef:Ze moeten handelen zoals in Amerika!
En de straffen moeten ook zwaarder, zulke dingen zijn gewoon niet normaal.
Levenslang lijktveel maar het is niks.
irish_lady schreef:Ik snap jullie boosheid en frustratie, maar ik schrik ook enorm van jullie berichten; laat mij even een kwartiertje alleen met hem, castreren, alles eraf snijden, opknopen.
Brrr dat vind ik net zo eng, is dit de boodschap die we mee willen geven? Natuurlijk verdient die man straf, maar zijn jullie 1 haar beter als jullie op die manier met hem af willen rekenen?
haan schreef:Ondertussen de link van de telegraaf gelezen, jammer dat de electrische stoel niet in Nederland bestaat.
calypso1989 schreef:haan schreef:Ondertussen de link van de telegraaf gelezen, jammer dat de electrische stoel niet in Nederland bestaat.
wat nou electrische stoel!! Lijden dat is wat die vent moet, net als bij de mensen en dieren die hij wat heeft aangedaan.
Laat hem eens voelen wij zij hebben moeten doorstaan..
waar gaat het heen met dit land.. het woord veilig gaat hier flink achteruit
haan schreef:De klootzak !Ik heb nog niet de link van de telegraaf bekeken, maar wat is de uitspraak?
wendytjeG schreef:x4you schreef:Trouwens levenslang is bij ons toch 20 jaar?
Nee, levenslang is echt levenslang.
Citaat:Het tegendeel is waar voor de levenslange straf.
In tegenstelling tot wat veel gedacht wordt (waarschijnlijk onder invloed van Amerikaanse televisie), is de levenslange gevangenisstraf in Nederland ook werkelijk levenslang. Een tot levenslang veroordeelde kan in Nederland enkel levend vrijkomen door gratie te ontvangen van de Koning. In tegenstelling tot wat nog wel eens beweerd wordt, gebeurt dit niet automatisch na 20 jaar. In geval van de veroordelingen tot levenslang uitgesproken na 1946 is het zelfs nooit voorgekomen. Wel hebben de meeste personen die veroordeeld zijn voor handelingen in de Tweede Wereldoorlog uiteindelijk gratie gekregen
en dan druk ik het nog zachtjes uit!!!!!!!!!!!!
Anoeska schreef:Natuurlijk wil ik ook dat zo'n man nooit meer vrij komt, maar ik ben de enige die daarnaast ook wel geïnteresseerd is hoe iemand zo wordt? Er moet toch in die man z'n leven iets gebeurd zijn waardoor hij dit soort dingen gaat doen?? Niet dat het is 'goedmaakt' van z'n daden. Maar toch... hoe komt zo'n man zo???

Sjoert schreef:Anoeska schreef:Natuurlijk wil ik ook dat zo'n man nooit meer vrij komt, maar ik ben de enige die daarnaast ook wel geïnteresseerd is hoe iemand zo wordt? Er moet toch in die man z'n leven iets gebeurd zijn waardoor hij dit soort dingen gaat doen?? Niet dat het is 'goedmaakt' van z'n daden. Maar toch... hoe komt zo'n man zo???
Seksuele frustratie was de aanleding.
Ik denk dat het gaat om opgekropte emotie die hij, helaas, losliet op mens en dier.
Ik ga trouwens mee met de opmerking van Irish_lady.
Doodstraf invoeren, opknopen en weet ik veel. Als je zo begint, ben je geen haar beter als zo'n persoon. Dan vergeld je kwaad met kwaad. En dat wil je toch echt niet lijkt me.
Laat justitie dit maar uitzoeken. Voor eigen rechter spelen lijkt me niet zo'n goed plan