Seksuele frustratie leidde tot moord

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:20

Zieke, zieke kerel. Die hoeven ze niet eens meer TBS te geven, heeft niet veel zin om daar nog tijd in te stoppen, gewoon ergens in een hokje stoppen en mooi laten zitten, die kerel is echt lang niet goed wijs.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:29

Ik snap jullie boosheid en frustratie, maar ik schrik ook enorm van jullie berichten; laat mij even een kwartiertje alleen met hem, castreren, alles eraf snijden, opknopen.

Brrr dat vind ik net zo eng, is dit de boodschap die we mee willen geven? Natuurlijk verdient die man straf, maar zijn jullie 1 haar beter als jullie op die manier met hem af willen rekenen?

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:30

Hij vraagt erom, die onschuldige dieren/mensen niet.

Winddancer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:32

Mariek87 schreef:
Hij vraagt erom, die onschuldige dieren/mensen niet.

Amen !!!!!!!!!!!

Kytha

Re: Seksuele frustratie leidde tot moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:44

Ik heb toch ook echt geen goed woord over voor zo iemand,
het is toch gewoon gruwelijk en onmenselijk wat hij gedaan heeft ..
Echt, ik heb daar gewoon geen woorden voor. Van mij mogen ze zo eentje echt de doodstraf geven.

En het is maar net hoe je het bekijkt; zo iemand is een gevaar voor de samenleving..

paardjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:31

Tbs is niet voldoende, gewoon levenslang of doodstraf.
die dieren zijn zo onschuldig, die kunnen helemaal niets zeggen.
En die Voorzitter is ook stom.. handelen als een roofdier, een roofdier eet een prooi op. hij niet, hoop ik toch, Tepels van een schaap lijkt me niet echt lekker :S

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:38

paardjuh schreef:
En die Voorzitter is ook stom.. handelen als een roofdier, een roofdier eet een prooi op. hij niet, hoop ik toch, Tepels van een schaap lijkt me niet echt lekker :S

Je moet niet alles te letterlijk nemen

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:42

Ze moeten handelen zoals in Amerika!
En de straffen moeten ook zwaarder, zulke dingen zijn gewoon niet normaal.
Levenslang lijktveel maar het is niks.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:54

purple schreef:
Ze moeten handelen zoals in Amerika!
En de straffen moeten ook zwaarder, zulke dingen zijn gewoon niet normaal.
Levenslang lijktveel maar het is niks.

Hoezo, levenslang betekend dat iemand z'n hele leven -dus tot z'n dood- opgesloten is.

irish_lady schreef:
Ik snap jullie boosheid en frustratie, maar ik schrik ook enorm van jullie berichten; laat mij even een kwartiertje alleen met hem, castreren, alles eraf snijden, opknopen.

Brrr dat vind ik net zo eng, is dit de boodschap die we mee willen geven? Natuurlijk verdient die man straf, maar zijn jullie 1 haar beter als jullie op die manier met hem af willen rekenen?

Mee eens, ik schrok ook wel van al die reacties

Cleo_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:59

haan schreef:
Ondertussen de link van de telegraaf gelezen, jammer dat de electrische stoel niet in Nederland bestaat.

wat nou electrische stoel!! Lijden dat is wat die vent moet, net als bij de mensen en dieren die hij wat heeft aangedaan.
Laat hem eens voelen wij zij hebben moeten doorstaan..

waar gaat het heen met dit land.. het woord veilig gaat hier flink achteruit

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 00:42

calypso1989 schreef:
haan schreef:
Ondertussen de link van de telegraaf gelezen, jammer dat de electrische stoel niet in Nederland bestaat.

wat nou electrische stoel!! Lijden dat is wat die vent moet, net als bij de mensen en dieren die hij wat heeft aangedaan.
Laat hem eens voelen wij zij hebben moeten doorstaan..

waar gaat het heen met dit land.. het woord veilig gaat hier flink achteruit

Nee het gaat nog veel veiliger worden als mensen het recht in eigen hand nemen en dit soort dingen gaan doen

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 00:57

srry maar van die beelde op tv srry maar is die vent wel helemaal gestoord in ze kop en hij krijgt enkel zeide ze op rtl 4 levenslang tbs ...de reden zeide ze ook alleen ik weet hem niet meer..

arg ze moete die vent in 4e late delen door paarden of de electrische stoel..
hadden jullie gezien wat hij met die pony had aangedaan:@:@:@:@
ik word daar echt niets anders dan zo
woest om hoe haal je t in je botte kop om
dieren hun geslachts delen eraf te halen
of om mensen te vermoorden
srry maar die man die moete ze gewoon afmaken...
tbs ag man wie vertrouwt hier nou de tbs ik niet namelijk vind t gewoon echt ziek ....
srry heb er gewoon geen andere woorden voor en de mensen die bang worden van alles wat er nu gezegd ...
srry dat ik dit zeg maar die man is niet zielig hoor....
ik bedoel kijk naar die pony die op tv was dat is toch gewoon te erg voor woorden..

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 07:51

haan schreef:
De klootzak ! Ik heb nog niet de link van de telegraaf bekeken, maar wat is de uitspraak?

Uitspraak zal nog wel even op zich laten wachten, maar de eis van het OM is Levenslang. Maarja dat krijg je nooit in NL en zo wel dan sta je toch over 20 jaar weer op straat. Mooi moment om de doodstraf weer in te voeren???

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 07:55

wendytjeG schreef:
x4you schreef:
Trouwens levenslang is bij ons toch 20 jaar?

Nee, levenslang is echt levenslang.

Nee hoor levenslang duurt hier maar 20 jaar, alleen in het buitenland zit je echt tot je dood in de cel. En voor moord krijg je tegenwoordig maar een jaartje of 6, dus tis nog bijna de moeite waard ook

shettilover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 08:25

hey die man is echt niet goed weis laat bij hem maar wat afsnijden en dan op knuppen

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 08:31

Levenslang is echt levenslang, niet 20 jaar zoals veel mensen denken. Als je even zoekt op google zal je op vele sites de correcte informatie vinden, hier vast even een voorbeeld van http://nl.wikipedia.org/wiki/Gevangenisstraf :
Citaat:
Het tegendeel is waar voor de levenslange straf.
In tegenstelling tot wat veel gedacht wordt (waarschijnlijk onder invloed van Amerikaanse televisie), is de levenslange gevangenisstraf in Nederland ook werkelijk levenslang.
Een tot levenslang veroordeelde kan in Nederland enkel levend vrijkomen door gratie te ontvangen van de Koning. In tegenstelling tot wat nog wel eens beweerd wordt, gebeurt dit niet automatisch na 20 jaar. In geval van de veroordelingen tot levenslang uitgesproken na 1946 is het zelfs nooit voorgekomen. Wel hebben de meeste personen die veroordeeld zijn voor handelingen in de Tweede Wereldoorlog uiteindelijk gratie gekregen

Anoeska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 08:42

Natuurlijk wil ik ook dat zo'n man nooit meer vrij komt, maar ik ben de enige die daarnaast ook wel geïnteresseerd is hoe iemand zo wordt? Er moet toch in die man z'n leven iets gebeurd zijn waardoor hij dit soort dingen gaat doen?? Niet dat het is 'goedmaakt' van z'n daden. Maar toch... hoe komt zo'n man zo???

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:23

wat een vieze, vuile, enorme grote klootzak!!! en dan druk ik het nog zachtjes uit!!!!!!!!!!!!
dat doe je toch niet....???? waar zit die vent zijn verstand zeg??
in zijn achterste ofzo??
zo iemand mag van mij een flinke lijfstraf hebben, hetzelfde als wat hij bij de dieren en mensen heeft gedaan!!!!! ik vind dit echt te triest, dat iemand zo ver kan zakken.
wat een poedersuiker zeg

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 10:02

echt ziek ben je als je onschuldige dieren wat aan doet.

ik heb t nieuws over die dierenbeul al een tijdje gevolgd, en ben blij dat ze hem nu eindelijk te pakken hebben gekregen!

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 10:49

Anoeska schreef:
Natuurlijk wil ik ook dat zo'n man nooit meer vrij komt, maar ik ben de enige die daarnaast ook wel geïnteresseerd is hoe iemand zo wordt? Er moet toch in die man z'n leven iets gebeurd zijn waardoor hij dit soort dingen gaat doen?? Niet dat het is 'goedmaakt' van z'n daden. Maar toch... hoe komt zo'n man zo???

Seksuele frustratie was de aanleding.
Ik denk dat het gaat om opgekropte emotie die hij, helaas, losliet op mens en dier.

Ik ga trouwens mee met de opmerking van Irish_lady.
Doodstraf invoeren, opknopen en weet ik veel. Als je zo begint, ben je geen haar beter als zo'n persoon. Dan vergeld je kwaad met kwaad. En dat wil je toch echt niet lijkt me.

Laat justitie dit maar uitzoeken. Voor eigen rechter spelen lijkt me niet zo'n goed plan

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 11:39

Als ik het goed begrijp heeft justitie het al een keer uitgezocht, hij had tenslotte niet voor niks TBS... Nou, dat heeft gewerkt

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:03

Sjoert schreef:
Anoeska schreef:

Seksuele frustratie was de aanleding.
Ik denk dat het gaat om opgekropte emotie die hij, helaas, losliet op mens en dier.

Ik ga trouwens mee met de opmerking van Irish_lady.
Doodstraf invoeren, opknopen en weet ik veel. Als je zo begint, ben je geen haar beter als zo'n persoon. Dan vergeld je kwaad met kwaad. En dat wil je toch echt niet lijkt me.

Laat justitie dit maar uitzoeken. Voor eigen rechter spelen lijkt me niet zo'n goed plan

Zo zou justitie eens moeten werken in deze gevallen.
Ze zijn veel te lief, deze mensen zijn niet geschikt om ooit weer vrij te laten in de maatschappij, gewoon hartstikke ziek in hun hoofd.
Levenslang in Nederland is dan in theorie misschien écht levenslang, maar wie zit er nou tegenwoordig nog voor zijn hele leven in de gevangenis? Nederland is veel te lief voor al die mafkezen, ze krijgen een deel van hun straf voorwaardelijk en hoppa, binnen 20 jaar staan ze weer op straat, ga je gang, maak er nog maar een paar af dan zien we je vanzelf weer terug!

Mensen die zulke ernstige misdrijven plegen moeten ze niet behandelen als een mens met rechten, want zo heeft hij andere mensen ook niet behandeld.

Echt waar, ik kots hiervan

Monchou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:18

Normaal gesproken is levenslang 20 jaar...
En daar gaat dan nog aftrek af wegens goed gedrag meestal...
Maar het KAN in Nederland ook zo zijn dat je ècht levenslang krijgt...
Maar als hij al TBS heeft, krijgt hij sowiezo levenslang, want ALS hij ooit nog uit de gevangenis komt, gaat hij naar een inrichting...

robunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:19

ik vind het ook egt vreselijk maar de EIS is levenslang maar wat justitie daar voor zegt is de vraag!
ik vind ook dat die man gewoon in de cel mag worden gedouwd met andere die ook seksuele frustraties hebben dan gaan ze elkaar maar lope verkrachten echt ziekelijk gewoon dit! verder heeft TBS weinig zin! en ik glf dat een aantal mensen die daar over gaan het daar ook over eens zijn dus dat schil (natuurlijk beslissen zij het eindoordeel en de straf niet helaas) het kost alleen maar geld al die behandelingen en tja... die mensen die die gek in de gaten moesten houden bij die kliniek zullen toch ook wel van die technieken hebben geleerd hoe zown man zich vrij kan krijgen... wat een waardeloos gedoe allemaal ik had hem allang in een hokje gedouwd! en verder geen aandacht en geld aan besteed want dat verdient hij niet in tegen deel die paaren en andere dieren verdienen het wel!!!!!
nja mijn mening maar dnek iid dat ze in die behandeling ook moeten zoeken naar zijn verleden waarom hij dit zo heeft gedaan want in het verleden zal die man iets zijn overkomen waar hij nog steeds mee zit ofzow...
overigens mocht hij levenslang krijgen dan kunnen ze hem net zo goed 30 jaar geven want tegen de tijd dat die 30 jaar om zijn kan die man niet meer lopen of is ie al dood! (die man is nu tog 50 ofzow...)
ik mag hopen dat een politie man sneller kan rennen dan een man van 80 die in de rolstoel zit!

bakstertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:40

argh ik kan hier zo boos om worden.. als ik die vent ooit ergens tegenkom dan snij ik zijn zaakje er eens af met een super bot mes.. lekker pijnlijk.. en daarna laat ik hem lekker dood bloeden.. of in een wei met wilde paarden zodat die beesten ook nog eens lekker op hem kunnen uitleven..