Paard verdrinkt na val met rijtuig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mcrielaard

Re: Paard verdrinkt na val met rijtuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:02

Dat kan ook via PB.. Is niet echt netjes om iemand op het internet te beschuldigen met een naam erbij.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 23:31

Ben nog niet gewend aan hoe het op een forum toegaat en als ik iets verkeerds heb gezegd dan spijt mij dat.
Wil iemand mij uitleggen hoe dat werkt met een PB zodat ik dat kan doen ? Ik doe namelijk niet aan valse beschuldigingen maar ik vind ook niet dat ik het kan maken om die man zijn naam op internet te zetten.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 09:07

Fockje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:25

Manuutje1990 schreef:
Dat kan ook via PB.. Is niet echt netjes om iemand op het internet te beschuldigen met een naam erbij.

Ik heb ook een pb gestuurd, maar nog niks terug gekregen van haar/hem

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:55

Ik ken deze man ook. Maar dat komt door het vorige noodlottige ongeval. Een paar jaar geleden is 1 van zijn jaarlingen uitgebroken, en doodgereden door een vrachtwagen. Dat hij zijn dieren mishandeld ben ik het niet mee eens, maar de omstandigheden waarin ze gehouden worden zijn niet ideaal. Of hij daar iets aan kan doen weet ik niet. Wel weet ik dat hij mee doet met marathons, en dat ook met dit paard heeft gedaan. En of je je dieren dan zo slecht als hier gezegd wordt kunt behandelen weet ik niet. Maar dat is verder niet ter zake.

Het paard in kwestie is geschrokken van iets onbekends, (ander voertuig of brievenbus, 1 van de 2)maar is niet verdronken. Het dier was al dood voor hij in het water kwam. Hij is gestruikeld in de berm van het kanaal, en er in gerold. Terwijl hij struikelde heeft hij zijn nek gebroken. Waarom dit echter nergens op internet of in de krant vermeld wordt weet ik niet. Misschien niet spectaculair genoeg? De discussie over het wel/niet redden van het paard en het wel/of niet hebben van een mes kan dus worden beeindigd.

Ben trouwens wel benieuwd wie onze "nieuwe" leden zijn. Wellicht bekenden van me?