Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ceasario schreef:Deze ellende doet zich al jaren in grotere schaal in de Noord -oosthoek van Nederland voor.
Waarom juist daar?
horseyfries schreef:Is het niet een idee om te proberen het programma "Opsporing verzocht" dusdanig te bestoken met mails dat er aandacht zal worden geschonken hieraan? Er moeten toch na zoveel voorvallen wel getuigen te vinden zijn als er veel bekendheid aan gegeven wordt?
Ik weet dat normaal de politie bepaalt welke gevallen in opsporing verzocht komen, maar misschien kunnen we dat op deze manier toch proberen te beïnvloeden?
Swieb schreef:Ik mag het waarschijnlijk niet zeggen, maar ik doe het toch!
Willen we hier enigzinds verandering in de wet voor kunnen krijgen zullen we flinke actie moeten voeren OF er zal iets helemaal fout moeten gaan lopen, bv een mishandelaar die mishandeld ergens in een weitje wordt gevonden, pas dan gaan de ogen van onze overheid open denk ik. De schade die geleden wordt door het dier en door de mensen eromheen lijkt niet zo belangrijk te zijn als de gestolen mercedes van de buurman
Ivan schreef:
Vooral voor paarden die "onbewaakt" staan vind ik het eng
maar die lui deinzen nergens voor terug. Ik zou echt als mijn paard
ergens op een wei stond een megabord neerzetten met
HIER IS VIDEOBEWAKING (ook al is dat niet echt zo) misschien dat het een klein beetje helpt,maar meestal gebeurd denk ik zoiets in het
donker en dan heb je daar ook weer geen barst aan.