Miljoenenclaim voor botsing met paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: Miljoenenclaim voor botsing met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:40

Sylvia schreef:
WA is toch verplicht? Overigens kunnen ze niet aan je huis komen, iig in Nederland niet... De enige die dat kan is de hypotheeknemer en dat kan ie alleen als je je verplichtingen niet nakomt.

In NL kunnen ze wel degelijk aan je huis komen bij een schadeclaim.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:40

dan de rode haan er maar door.

Ik niks jullie ook niks.

Als dat echtpaar dood was geweest was het veel goedkoper voor de eigenaar begeleiders van het paard geweest.
Dus eigenlijk als je zoiets overkomt mag je blij zijn als de tegenpartij dood is.
Het klinkt behoorlijk luguber en grof en dat is het ook maar zo steekt de wereld nou eenmaal in elkaar.

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:22

als het echtpaar dood is dan ben je er nog niet van af, ik kan me niet voorstellen dat het prettig is om verder te leven met het idee dat je 2 doden op je geweten hebt. krijg je dadelijk ook nog dood door schuld op je geweten (weet niet of dat in dit geval dan is)omdat jij die paarden niet in bedwang kon houden...mag je de gevangenis in en vervolgens ben je ook voor de rest van je leven getekend aangezien je bijna nergens meer een baan kunt vinden.

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:27

Apollo schreef:
als het echtpaar dood is dan ben je er nog niet van af, ik kan me niet voorstellen dat het prettig is om verder te leven met het idee dat je 2 doden op je geweten hebt. wordt je dadelijk ook nog dood door schuld ten laste gelegd (weet niet of dat in dit geval dan is)omdat jij die paarden niet in bedwang kon houden...mag je de gevangenis in en vervolgens ben je ook voor de rest van je leven getekend aangezien je bijna nergens meer een baan kunt vinden.

finn2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:35

Als mij zo iets zou overkomen, zou ik ook een beste claim neerleggen. Als je voor de rest van je leven zorg nodig bent en je kunt je niet normaal zelf meer redden. Je wilt niet weten wat dat kost. Mag je hopen dat je er dan met een miljoen bent. En als je een WAO krijgt heb je over het algemeen niet zoveel als je met gewoon werken zou verdienen. Je bent gewoon verantwoordelijk voor het dier en als je het paard niet aankan of niet vertrouwt moet je er ook niet mee gaan lopen, zekers niet met 2 paarden.