Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik denk als er hier z'n degelijk geval is word het paard gewoo op stal gezet en door de pension eigenaar elke dag naar buiten gedaan.
Daar betalen ze voor.
daantjuhhh schreef:Als ik het goed begrijp heeft de manege het zieke paard buiten laten staan omdat als hij binnenstond de eigenaresse er niks mee deed en hem op stal liet staan 24/7 ?
rossebol schreef:Heel lastig verhaal dit. Een eigenaar mag natuurlijk altijd als eerste zeggen wat er met zijn/haar paard gebeurd. Wil de eigenaar dat het paard binnen staat moet dit ook gebeuren.
Ik snap de rijvereniging wel hoor want als je een paard verwaarloosd ziet wegkwijnen in een stal is dat natuurlijk ook niks. En dan denk je natuurlijk aan het dier. Het is heerlijk voor een paard om buiten te staan met een dekentje op maar als de eigenaar dit niet wil heeft de rijvereniging daar weinig op in te brengen.
Word het te erg zou de rijvereniging de dierenbescherming in moeten schakelen en dan kunnen deze verder beslissen over het leven van het paard. Een verhaal wat van beide kanten te begrijpen is.
musky schreef:Nu zou Huub de komende week bekapt worden en dat is voor het eerst sinds , ik zou zeggen jaren.
kimmy schreef:musky schreef:Nu zou Huub de komende week bekapt worden en dat is voor het eerst sinds , ik zou zeggen jaren.
Ik heb er nog prachtige foto's van, van zijn hoeven...