Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoeyBabe schreef:Ok..daar heb je ook een punt![]()
Maar toch vind ik het een goede uitvinding en ik ben er tevreden van
maar ik versta jou zinnen niet goed. (Arm belge dat ik ben
)
JoeyBabe schreef:die laatste zin : Uitvindingen doen is creatief,nu nog de ruiters zover krijgen om ook eens naar hun eigen kwaliteiten te willen/durven kijken..
IK heb het niet uitgevonden hé ?![]()
En ruiters moeten ook een beetje aan hun veiligheid denken vind ik. Een paard is en blijft een paard. Soms héél onvoorspelbaar. Zelfs de braafste knollen...Ik vind persoonlijk dat je beter kan voorkomen dan genezen.
Gerrie schreef:Nee ik snap dat jij het niet uitgevonden hebt!![]()
Ruiters moeten naar zichzelf durven kijken(beheers ik mezeelf en mijn paard voldoende).. vooraleer ze denken dat ze met allerlei 'bescherming' toch maar op een paard stappen waar controle nog ver te zoeken is.
Een kromme vergelijking is te maken naar de auto's die steeds 'veiliger' worden maar die niet al te kundige bestuurders de indruk geven dat alles wel kan....(in hun kooiconstructie..)
Angeliekje schreef:Maar toch bedacht ik me net, als je van je paard afstapt als je klaar bent, en je vergeet hem los te maken, wordt hij dan ook opgeblazen? Ik vind dat eigenlijk wel iets om te vergeten eigenlijk.
Maar ik heb het Airtop model en ben daar heel tevreden mee. Omdat daar zakken inzitten en ik al mijn grief (portemonee, gsm, sleutels, ..) kan insteken. Ook handig als je buiten gaat rijden !
yulan schreef:Kheb niet het hele topic overgelezen dus sorry moet het hier ergens al staan.
Maar ik heb die 'protector' al 2 jaar geleden in België uitgeprobeerd (Horse Paradise, Knokke: www.horse-paradise.be ).
2 jaar mensen,..dat betekent dus dat het al een tijdje verkrijgbaar is.
.