Het 8 tal van de dressuurruiters ging niet slecht voor maar 1 keer oefenen.. Haha, maar ik was blij om te zien dat ook "top" ruiters niet ff snel een proefje met meerdere personen rijden..
Nog mensen met fotos?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 
Adrienne schreef:Heeft iemand van de mensen die zijn gaan kijken Rieky zien rijden? Helaas was ze niet te zien in de samenvatting![]()
Het zal trouwens voor Rieky niet mee zijn gevalllen Reining op gras![]()
.
Dan kun je niet echt zo maar vol uit gaan zonder je paards gezondheid te riskeren.
!
! Ik heb er echt van genoten! M'n beste vriendin zat op de VIPtribune en ik had kaartjes met een andere vriendin gewoon 'staand'. Vooral die rassenparade was mooi, maar dat ze al die volbloed merries loslieten vond ik ook leuk, en het westernrijden en natuuurlijk Anky
. Ik heb zelfs naar de koniegin gezwaaid en ze zwaaide terug
.
... Mooi beessie is het zeg!
Nou dat is onzin, de VIPkaartjes waren misschien uitverkocht maar de gewone niet. Ik woon in Apeldoorn en ben er dus met een vriendin heengegaan en we hadden nog geen kaartjes, maar je kon bij de ingang van het Loo kaartjes kopen. Dan kon je gewoon aan de zijkant staan... Adrienne schreef:Heeft iemand van de mensen die zijn gaan kijken Rieky zien rijden? Helaas was ze niet te zien in de samenvatting![]()
Het zal trouwens voor Rieky niet mee zijn gevalllen Reining op gras![]()
.
Dan kun je niet echt zo maar vol uit gaan zonder je paards gezondheid te riskeren.

XxJodyxX schreef:Mistral een paard van haar schoonzus volgens mij
groetjes Jody
P.s. geen enkele vraag is dom ..
Yvette23 schreef:Ik ben benieuwd op welk paard Sven zat, het leek sprekend op Weijden, maar die is al lang met pensioen. Is er iemand die dit weet?
geen twijfel mogelijk. Ik denk niet dat hij al met pensioen is, zijn vrouw rijd hem geloof ik nog op wedstrijden. Gonnelien Rothenberger-Gordijn Cayenne schreef:Yvette23 schreef:Ik ben benieuwd op welk paard Sven zat, het leek sprekend op Weijden, maar die is al lang met pensioen. Is er iemand die dit weet?
Dat was wel degelijk onmiskenbaar Weydengeen twijfel mogelijk. Ik denk niet dat hij al met pensioen is, zijn vrouw rijd hem geloof ik nog op wedstrijden. Gonnelien Rothenberger-Gordijn