Het 8 tal van de dressuurruiters ging niet slecht voor maar 1 keer oefenen.. Haha, maar ik was blij om te zien dat ook "top" ruiters niet ff snel een proefje met meerdere personen rijden..
Nog mensen met fotos?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adrienne schreef:Heeft iemand van de mensen die zijn gaan kijken Rieky zien rijden? Helaas was ze niet te zien in de samenvatting![]()
Het zal trouwens voor Rieky niet mee zijn gevalllen Reining op gras![]()
.
Dan kun je niet echt zo maar vol uit gaan zonder je paards gezondheid te riskeren.
Adrienne schreef:Heeft iemand van de mensen die zijn gaan kijken Rieky zien rijden? Helaas was ze niet te zien in de samenvatting![]()
Het zal trouwens voor Rieky niet mee zijn gevalllen Reining op gras![]()
.
Dan kun je niet echt zo maar vol uit gaan zonder je paards gezondheid te riskeren.
XxJodyxX schreef:Mistral een paard van haar schoonzus volgens mij
groetjes Jody
P.s. geen enkele vraag is dom ..
Yvette23 schreef:Ik ben benieuwd op welk paard Sven zat, het leek sprekend op Weijden, maar die is al lang met pensioen. Is er iemand die dit weet?
Cayenne schreef:Yvette23 schreef:Ik ben benieuwd op welk paard Sven zat, het leek sprekend op Weijden, maar die is al lang met pensioen. Is er iemand die dit weet?
Dat was wel degelijk onmiskenbaar Weydengeen twijfel mogelijk. Ik denk niet dat hij al met pensioen is, zijn vrouw rijd hem geloof ik nog op wedstrijden. Gonnelien Rothenberger-Gordijn