Kan me voorstellen dat je gaat reageren als je er achterkomt dat er over je gepraat wordt ook al is het een tijd geleden en dat je dan jouw kant wilt laten horen.
Vind de paarden er op de foto's van 12 2004 niet heel slecht uitzien, het zijn geen super foto's die met mooi weer zijn gemaakt en het is winter, dus foto's die nu worden gemaakt zullen vast mooier zijn, omdat de paarden nu in hun zomervacht zitten en als het zonnetje dan ook nog schijnt ....
Zulke dingen zijn altijd erg moeilijk en denk dat je altijd een goede overeenkomst moet afsluiten met een contract, waarin duidelijk staat wat de rechten en plichten zijn van beide partijen.
Maar een paard in bruikleen is nu eenmaal niet jouw eigen paard!!!
Als je dit soort gedonder wilt vermijden moet je zelf een paard kopen!!!
Als ik mijn paard zou uitlenen en ik zou vinden dat hij niet goed zou worden verzorgd zou ik hem ook terug halen, en ik denk iedereen hier.
En dan gaat het er nog niet eens om of ik dan wel of niet gelijk zou hebben, het is mijn paard en als ik niet tevreden ben over de verzorging dan haal ik hem terug punt uit, want het is mijn paard!!!
Zou heel graag willen weten hoe e.e.a. in elkaar steekt, waarom de paarden zijn uitgeleend, waarom weer terug gehaald en waarom zo stiekum????