Iraakse opstandelingen plegen aanslag met paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:35

Ik vind ook dat ze dieren hier niet in mogen betrekken. Net zo min als onschuldige omstaanders.

Niet alleen de Irakezen doen dit hoor.
De Amerikanen ook.
Amerikanen hebben zo ooit dolfijnen opgeleid. Ze binden een bom vast aan dolfijnen en die dolfijnen werden dan geleerd om zich naar een vijandige duikboot te begeven en daar de bom doen ontploffen.
Gelukkig is dit experiment mislukt. De dolfijnen hadden door dat dit diende om mensen om te brengen en ze weigerden nog om met die bom naar een duikboot te zwemmen.

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:43

Wat vreselijk...Dat ze mensen god-weet-wat al aandoen is al erg genoeg...
Moeten ze er nu nog dieren bij betrekken ook ... Verdrietig

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 09:44

Wat een afschuwelijk misselijke actie. Bah!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:58

Wat een vuile smerige hufters! In die moslimlanden uit het (midden) oosten kennen ze totaal geen respect voor een levend wezen, of dat nu een dier is of iemand met een ander geloof. Zulke lui verdienen in mijn ogen de vreselijkste dood die je maar kunt bedenken.

Jokester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:46

War zou dat paard hen misdaan hebben? Ben tegen iedere vorm van aanslagen plegen ed, maar dit is wel heel erg!!!

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 18:23

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Zo zie je maar dat geen enkel levend wezen daar waarde heeft.... in en in treurig dit!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 19:15

Jokester schreef:
War zou dat paard hen misdaan hebben? Ben tegen iedere vorm van aanslagen plegen ed, maar dit is wel heel erg!!!

Het paard helemaal niks net als vele mensen die ook nergens iets mee te maken hebben. Maar goed daarmee krijg je, de meeste reactie's door onschuldige mensen en dieren te gebruiken Verward

chanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 19:39

sorry dit vind ik egt te gek voor worden Boos! Boos! ik kan wel janken als ik denk hoe dat er uit heb gezien Huilen Huilen Huilen waar gaat deze hele wereld naar toe.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 21:27

jemig hoe laag kun je zijn:S

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:03

Jezus,, dat is gewoon ziek!! Boos!

als je nou zo graag stoer wilt doen en mensen wilt doodmaken,, ga dan niet onschuldige dieren de dood in jagen,, maar mol jezelf gewoon Schijnheilig
wat dit is gewoon uiterst triest!!! degene die dat paard daar heeft neergezet is wel een erg zwak persoon geweest zonder ook maar enig gevoel!!! want iemand met ook maar een kleinbeetje hart zal dat toch wel uit zijn kop laten Ach gut

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:50

CrOsSgIrL schreef:
Jezus,, dat is gewoon ziek!! Boos!

als je nou zo graag stoer wilt doen en mensen wilt doodmaken,, ga dan niet onschuldige dieren de dood in jagen,, maar mol jezelf gewoon Schijnheilig
wat dit is gewoon uiterst triest!!! degene die dat paard daar heeft neergezet is wel een erg zwak persoon geweest zonder ook maar enig gevoel!!! want iemand met ook maar een kleinbeetje hart zal dat toch wel uit zijn kop laten Ach gut

Dan nog een keer en al die onschuldige mensen dan?
Hebben baby's en kinderen wel schuld aan het hele gebeuren? Knipoog
Ze pakken onschuldige mensen dus waarom zouden ze dan geen onschuldige dieren pakken voor dit soort actie's Verward

chanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:47

idd ik hoop dat diege dood gaat aan het ergste wat er maar kan bestaan

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:54

dit is te ziek voor worden Boos!

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:08

MISTRAL94 schreef:
Dan nog een keer en al die onschuldige mensen dan?
Hebben baby's en kinderen wel schuld aan het hele gebeuren? Knipoog
Ze pakken onschuldige mensen dus waarom zouden ze dan geen onschuldige dieren pakken voor dit soort actie's Verward

het is wel zo wat je zegt,, ze moeten het gewoon helemaal niet doen,, want alle aanslagen zijn ziek!!!!
maar als ze het in hun kop hebben doen ze het toch wel en dan vind ik het gewoon te zwak als je een dier pakt,, als je het zonodig wil doen moet je wel zo stoer zijn om jezelf mee te laten bombarderen!!!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:13

Die mensen zijn echt geheel gestoort! Boos!
Onschuldige mensen en nu ook nog dieren!
Als ze zo nodig oorlog willen voeren doen ze dat maar in de vorm van paintball ofzo!
Niet door mensen erbij te betrekken die er nix mee te maken hebben!

de aso's!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:15

of inderdaad mol jezelf! Schijnheilig

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:36

CrOsSgIrL schreef:
het is wel zo wat je zegt,, ze moeten het gewoon helemaal niet doen,, want alle aanslagen zijn ziek!!!!
maar als ze het in hun kop hebben doen ze het toch wel en dan vind ik het gewoon te zwak als je een dier pakt,, als je het zonodig wil doen moet je wel zo stoer zijn om jezelf mee te laten bombarderen!!!

Maar goed dat doen ze ook, ze noemen het niet voor niets zelfmoordactie's. Ze nemen alleen ook een hoop onschuldige mensen kleine kinderen ed mee daarin.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:06

Wat erg zeg, wat een klojo's daar.

haffiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:21

laten ze een paard opdraaien voor wat hun (mensen ) kapot willen hebben belachelijk.

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 11:18

MISTRAL94 schreef:
Maar goed dat doen ze ook, ze noemen het niet voor niets zelfmoordactie's. Ze nemen alleen ook een hoop onschuldige mensen kleine kinderen ed mee daarin.

Ik bedoel zeker niet dat het goed is wat ze doen!! integendeel zelfs,,
ik vind alleen nogal zwak van de desbetreffende persoon *LOL*

chanouklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:16

wat erug zeg Huilen
echt nie goed snik die mensen!! Verward

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 15:46

ongelooflijk! Die mensen hebben echt geen besef wat ze aan het doen zijn... waarom gaan ze zelf niet aan die paal staan zeg! waar gaat dit heen......???

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:54

Boos! hoe laag je kunt zinken bewijzen deze gekken wel weer.
wat mij bevreemd is dat je dit soort dingen niet in de krant leest,ofheb ik dat gemist?
dit soort tuig doet alles onder het mom van geloof en denken dat zij daarvoor worden beloont door hun almachtige.
onthoofdingen op internet kinderwagens met baby's en bom
dieren volgehangen met explosieven doe maar raak
en dan vooral heel (schijn)heilig doen in kerk,moskee,tempel of ander gebedshuis want dan kan iedereen zien wat voor goed en rechtschapen mens je bent.
dit soort uitschot verdient hetzelfde als wat zij een ander levend wezen die niets te maken heeft met oorlog.
VIERENDELEN VANDAAG NOG!!!!

perdilita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 09:10

jezus wat een stelletje gekken zeg...dit is toch niet te begrijpen...waarom moeten dieren het slachtoffer van ruzie tussen de mensen worden....echt ik zou die mensen zo graag willen martelen tot hun dood en egt elke dag de hele dag door....ze zijn echt sowww ziek in hun hoofd he die mensen....ben egt woedend gewoon hoe KUNNNEN ZE!!!! Boos! Boos! Huilen

mirella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 10:51

Dit is werkelijk te gek voor woorden, waarom is dat nou nodig? Vind het echt niet normaal. Boos! Huilen