Val van paard wordt ruiter noodlottig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 11:48

Een ongeluk zit in een klein hoekje en dan krijg je dit soort tragische gevolgen.... vreselijk!

Ik hoop maar weer dat het een aantal mensen wakker schudt, zet die helm nou gewoon op!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 12:35

Ik hoop dat ik op mijn 61 ste ook nog paard kan rijden. Vervelend voor de familie en voor zijn vrouw en ik hoop dat de man niet al te veel heeft moeten lijden. Dat lijkt me namelijk wel erg, dat je dood ligt te gaan in je eentje terwijl je huis een paar meter verder is.
Soort paard maakt inderdaad niet uit. Misschien was het zo'n braaf dier dat de man niet rekening ermee houdt dat ook dat dier kan schrikken en is het paard misschien alleen maar opzij gesprongen. Je zal het nooit weten, want de enige die het weet is er niet meer.
Maar ik heb en hou in ieder geval mijn cap op (ookal ben ik de enige op stal en rij ik het liefste paard). Beter voorkomen dan genezen (als dat dan nog mogelijk is).

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 15:04

Deze man was de oom van een vriendin van mij en zei vertelde aan mij dat hij aan einde van de middag nog even wilde rijden, dus niet in het donker...

Toen is zijn paard geschrokken, die kwam omhoog, wat hij anders nooit deed en dit verwachtte hij ook niet en toen is hij eraf gevallen.
Hij is toen met de zijkant van zijn hoofd, dus met zijn slaap, precies op zo'n steen gevallen die vaak langs de weg liggen.

Daaraan overleden. Hij had idd geen cap op, helaas... Verdrietig

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:24

Tjeetje ga je een lekkere buitenrit maken zeg kom je te vallen DOOD Verdrietig !!
Sterkte voor de mensen die familie/vrienden zijn !!!! Ach gut

lucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 11:07

Huilen wow he het zal je maar gebeuren !!!
wat sneu dat je zo aan je einde komt en ook zielig voor zijn vrouw en naaststaanden
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Cool Huilen Verward Schijnheilig Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 11:18

jufloontje schreef:
Deze man was de oom van een vriendin van mij en zei vertelde aan mij dat hij aan einde van de middag nog even wilde rijden, dus niet in het donker...

Toen is zijn paard geschrokken, die kwam omhoog, wat hij anders nooit deed en dit verwachtte hij ook niet en toen is hij eraf gevallen.
Hij is toen met de zijkant van zijn hoofd, dus met zijn slaap, precies op zo'n steen gevallen die vaak langs de weg liggen.

Daaraan overleden. Hij had idd geen cap op, helaas... Verdrietig

wow, ik ken iemand die had een cap op viel tegen de rand van de weg, wel gebleseerd aan knie op krukken en cap kapot maar hij had dus geluk, met de oudere cap anders was het ook anders afgelopen.

de familie gecondoleerd en strekte.