temkey schreef:Inderdaad het staat in de paarden krant
Kan je dat dan voor de duidelijkheid even hier neerzetten, mijn Paardenkrant ligt nog elders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Margreth schreef:haar waarheid; heb je het nog maar van 1 kant!
Bets schreef:Het doet er toch niet toe, of Danielle de waarheid zal vertellen of niet en of alles van 1 kant te horen krijgt. Deze kwestie hoeft niet verteld te worden, er is al zat verdriet geweest, mensen laat het rusten en laat Danielle weer genieten van paardrijden en Anky ook genieten van haar bay. Come on mensen.

Bets schreef:Het doet er toch niet toe, of Danielle de waarheid zal vertellen of niet en of alles van 1 kant te horen krijgt. Deze kwestie hoeft niet verteld te worden, er is al zat verdriet geweest, mensen laat het rusten en laat Danielle weer genieten van paardrijden en Anky ook genieten van haar baby. Come on mensen.
sarabande schreef:Kan je dat dan voor de duidelijkheid even hier neerzetten, mijn Paardenkrant ligt nog elders.
Citaat:Hoe bedoel je dat???
Rhea schreef:Precies zoals ik het zeg!!!Het blijven nu eenmaal dieren....je kunt niet zomaar met je vingertje gaan wijzen.
Moet wel zeggen dat het levergrote verschil in de reacties van de bokkers me opvalt nu Danielle zich aan dit gezelschap heeft toegevoegd![]()
Kan me nog goed herinneren hoe er gereageerd werd toen dit BIG news was......
Verder ben ik de laatste die gaat oordelen over details die ik niet ken of behoef te kennen, geef alleen mijn mening over uitspraken die ikzelf gehoord/gezien heb.
Rhea schreef:Precies zoals ik het zeg!!!Het blijven nu eenmaal dieren....je kunt niet zomaar met je vingertje gaan wijzen.
Moet wel zeggen dat het levergrote verschil in de reacties van de bokkers me opvalt nu Danielle zich aan dit gezelschap heeft toegevoegd![]()
Kan me nog goed herinneren hoe er gereageerd werd toen dit BIG news was......
Verder ben ik de laatste die gaat oordelen over details die ik niet ken of behoef te kennen, geef alleen mijn mening over uitspraken die ikzelf gehoord/gezien heb.
Citaat:Als je de paardenkrant goed had gelezen,had je kunnen lezen dat je wel met je vingertje kan wijzen.
Citaat:Dus jou oordeel over wat jij heb gehoort en gezien komt waarschijnlijk uit de Fabeltjeskrant.
Dus doe niet zo dom.
Geef jij even duidelijk aan hoe deze (roddel) verhalen de wereld (en de paardenkrant) inkomen
DaniellevA schreef:Een mening mag je altijd geven, maar niet bij voorbaad al zeggen dat iemand ongelijk heeft terwijl je niet weet hoe de vork in de steel zit!!