Anky en Van Aalderen sluiten deal over Idool

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 13:48

temkey schreef:
Inderdaad het staat in de paarden krant Knipoog

Kan je dat dan voor de duidelijkheid even hier neerzetten, mijn Paardenkrant ligt nog elders.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:02

Heb hem ook nog niet in huis,Danielle der moeder heeft hem voorgelezen

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:23

Margreth schreef:
haar waarheid; heb je het nog maar van 1 kant!

Het doet er toch niet toe, of Danielle de waarheid zal vertellen of niet en of alles van 1 kant te horen krijgt. Deze kwestie hoeft niet verteld te worden, er is al zat verdriet geweest, mensen laat het rusten en laat Danielle weer genieten van paardrijden en Anky ook genieten van haar baby. Come on mensen. OK dan!
Laatst bijgewerkt door Bets op 12-11-04 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:29

Bets schreef:
Het doet er toch niet toe, of Danielle de waarheid zal vertellen of niet en of alles van 1 kant te horen krijgt. Deze kwestie hoeft niet verteld te worden, er is al zat verdriet geweest, mensen laat het rusten en laat Danielle weer genieten van paardrijden en Anky ook genieten van haar bay. Come on mensen. OK dan!

Daar sluit ik mij bij aan.

Idool krijg je er ook niet levend mee helaas Scheve mond

Het is gebeurd en het is afgesloten. niet teveel sensatie nu mensen.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 15:41

Bets schreef:
Het doet er toch niet toe, of Danielle de waarheid zal vertellen of niet en of alles van 1 kant te horen krijgt. Deze kwestie hoeft niet verteld te worden, er is al zat verdriet geweest, mensen laat het rusten en laat Danielle weer genieten van paardrijden en Anky ook genieten van haar baby. Come on mensen. OK dan!

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 15:43

sarabande schreef:
Kan je dat dan voor de duidelijkheid even hier neerzetten, mijn Paardenkrant ligt nog elders.

Ik ben even naar de brievenbus gerent maar het is een te lang stuk om helemaal over te typen. Wat er wel instaat is dat er een belgische dierenarts Idool ( aan de hand van opgestuurde foto's ) eerst goed heeft gekeurd( onder de naam Van Grunsven en Idool). En dat vervolgens dezelfde foto's zijn opgestuurd onder een andere naam en dat hij toen afgekeurd werdt............En dat de schikking verdere escalatie van deze discussie voorkomt.

Er staat ook in dat Danielle dit weekend gaat starten met Pasteur, bij deze veel succes OK dan!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 17:18

Citaat:
Hoe bedoel je dat???

Precies zoals ik het zeg!!!Het blijven nu eenmaal dieren....je kunt niet zomaar met je vingertje gaan wijzen.

Moet wel zeggen dat het levergrote verschil in de reacties van de bokkers me opvalt nu Danielle zich aan dit gezelschap heeft toegevoegd Verward
Kan me nog goed herinneren hoe er gereageerd werd toen dit BIG news was......

Verder ben ik de laatste die gaat oordelen over details die ik niet ken of behoef te kennen, geef alleen mijn mening over uitspraken die ikzelf gehoord/gezien heb.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 17:30

Rhea schreef:
Precies zoals ik het zeg!!!Het blijven nu eenmaal dieren....je kunt niet zomaar met je vingertje gaan wijzen.

Moet wel zeggen dat het levergrote verschil in de reacties van de bokkers me opvalt nu Danielle zich aan dit gezelschap heeft toegevoegd Verward

Verder ben ik de laatste die gaat oordelen over details die ik niet ken of behoef te kennen, geef alleen mijn mening over uitspraken die ikzelf gehoord/gezien heb.

OK dan!

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 21:02

Stond idd een heel groot stuk in de Paardenkrant, heb het op stal even gelezen.

Ik vind het wel zorgwekkend wat er aan het ligt is gekomen: Dat dierenasrtsen keuren op naam, en dat van de 10 nederlandse dierenartsen het grootste deel geen verklaring DURFDE af te leggen omdat "het een paard van Anky was"
Stond ook nog zoiets in als dat de opa van Daniëlle had gezegd dat hij heel veel had geleerd over een paard kopen en afspraken maken, Toch sneu dat hij dat via deze weg moest leren...

Ik hoop dat deze oplossing voor beide partijen de beste is, en dat Anky zich kan storten op haar moederschap en de sport natuurlijk!!!
En dat Daniëlle zich nu helemaal kan gaan concentreren op Pasteur en zij weer lekker kan gaan meedraaien in de sport!!! En zij ooit nog een paardje zal krijgen die wel bij haar oud kan worden enwaar ze nog vele successen mee zal kunnen halen.

Neeltje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:52

Ik wens Danielle heel veel succes.

Neeltje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:53

Rhea schreef:

Als je de paardenkrant goed had gelezen,had je kunnen lezen dat je wel met je vingertje kan wijzen.
Dieren blijven natuurlijk dieren en mensen blijven mensen.
Maar een paard verkopen waarvan je dromelsgoed weet dat hij niet goed is,dan ben je toch zwaar verkeerd bezig als je nou Anky heet of niet!!!!!!
Dus jou oordeel over wat jij heb gehoort en gezien komt waarschijnlijk uit de Fabeltjeskrant.
Dus doe niet zo dom.
Jij verkoopt toch ook geen paarden waarvan je weet dat ze niet goed zijn of wel soms?

Neeltje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:57

Margreth schreef:
haar waarheid; heb je het nog maar van 1 kant!

Ga jij lekker koffie drinken bij Anky heb je haar kant ook!!!!!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 09:55

Neeltje34 schreef:
Ga jij lekker koffie drinken bij Anky ...

Oh, dat wil ik best wel hoor...... maar helaas nodigt zij me nooit uit Tong uitsteken

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 13:47

Neeltje34 schreef:
Ga jij lekker koffie drinken bij Anky heb je haar kant ook!!!!!

Lust geen koffie anders zou ik het wel willen.

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 15:42

Citaat:
Lust geen koffie anders zou ik het wel willen

Als ze mij op de koffie zou vragen, zou ik wel ff vergeten dat ik geen koffie lust Haha!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:17

Citaat:
Als je de paardenkrant goed had gelezen,had je kunnen lezen dat je wel met je vingertje kan wijzen.

Sorry maar "de paardenkrant" beschouw ik niet als betrouwbare bron als je het niet erg vindt Scheve mond

Citaat:
Dus jou oordeel over wat jij heb gehoort en gezien komt waarschijnlijk uit de Fabeltjeskrant.
Dus doe niet zo dom.

Dus, dus........oordeel jij maar lekker op basis van jouw conclusies terwijl je blijkbaar geen flauw benul heb van hetgeen ik bedoel.... OK dan!

en dus, dus, dus concludeer jij maar even dat ik, enkel omdat ik een mening heb over de uitspraken die gedaan zijn, dat ik paarden zou verkopen waarvan ik weet dat ze niet in orde zijn......

Dus dus dus dus Clown Geef jij even duidelijk aan hoe deze (roddel) verhalen de wereld (en de paardenkrant) inkomen OK dan!

Verward

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:19

Handige functie trouwens op bokt dat je kunt selecteren op alle berichten van een bepaald persoon, zo krijg je een beetje inzicht in wie welke namen allemaal gebruikt!!!

Neeltje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:33

De Paardenkrant zat in de rechtzaal, en niet alleen de Paardenkrant ook het Noord Hollands Dagblad , Algemeen Dagblad en Brabants Dagblad.

Dus jij maakt er nu van dat al die kranten zomaar wat neerzetten, want JIJ weet het beter!Bel de kranten op en vertel ze dan jou verhaal, maar als jij het echte verhaal had geweten hadden ze jou al wel gebeld en dan had het echte verhaal er in gestaan, maar aangezien jij er ook niks van af weet hou je mening lekker voor je! !

Neeltje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:34

Rhea schreef:
Handige functie trouwens op bokt dat je kunt selecteren op alle berichten van een bepaald persoon, zo krijg je een beetje inzicht in wie welke namen allemaal gebruikt!!!

En wat concludeer je hier nou mee? Verward

Daisy610

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:42

sorry hoor maar wat was er eigenlijk aan de hand?
please zeg me dat even Knipoog

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:48

Citaat:
hou je mening lekker voor je

JA BAAS!!! Bloos

Als jij je daar lekkerder bij voelt........
handig zo'n forum waar je kunt discussiëren over bepaalde meningen

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:52

Citaat:
En wat concludeer je hier nou mee?

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:58

Rhea schreef:
JA BAAS!!! Bloos

Als jij je daar lekkerder bij voelt........
handig zo'n forum waar je kunt discussiëren over bepaalde meningen

Een mening mag je altijd geven, maar niet bij voorbaad al zeggen dat iemand ongelijk heeft terwijl je niet weet hoe de vork in de steel zit!!

Neeltje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:05

Precies als je niet weet hoe het zit,maar alleen maar denkt dat je het weet.
Hou dan lekker je mond

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:18

DaniellevA schreef:
Een mening mag je altijd geven, maar niet bij voorbaad al zeggen dat iemand ongelijk heeft terwijl je niet weet hoe de vork in de steel zit!!

Idd

Een verhaal heeft altijd 2 kanten, zo lang je die allebei niet weet moet je nog geen conclusies gaan trekken, want dan zit je er altijd naast!