Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

onley schreef:echt niet normaal maar die shetties worden op wei geknald met hengsten en merries doorelkaar en nu als het kouder word dan hebben ze geen plaats meer en tegenwoordig een normaal gezien heeft echt geen geld om zich een paard of wat dan ook te kopen en ja indd ook dat chippen speelt mee gewoon afgrijselijk
Karnat schreef:Dat men de resten heeft gedumpt is idd wel erg maar waarschijnlijk is het gewoon een illegale slachting geweest.
En ondanks dat het allemaal zo zielig is hoor je niemand over die andere miljoenen beesten die geslacht worden voor productiedoeleinden en dat alleen omdat het legaal is. Vraag me toch af hoeveel van de mensen die hier reageren geen vlees of vis eten. Er zijn ook zat mensen die hun paard aan de slager verkopen hoor omdat die afgeschreven is en zo er nog wat centjes voor kunnen vangen.
Niet dat ik goed praat want het is misselijkmakend dat het zo gedumpt word maar ik denk niet dat je dit met al die andere mishandelingen kan vergelijken waar een paard gewoon word mishandeld/vermoord in een wei.

Nimmedor schreef:Maargoed, wat vind jij erger, dat je bloedeigen paard bv geslacht word, of een koe?
Cassidy schreef:Wat een vergelijking! Mijn bloedeigen paard wordt niet geslacht, die krijgt een spuitje. En een koe is ook een heel aandoenlijk dier, met een eigen character. Als ik dagelijks veel met koeien zou omgaan, dan zou ik er ook moeite mee hebben om er een weg te brengen.
Ik denk dat er een heleboel mensen acuut vegetarisch zouden worden als ze zelf zouden moeten slachten....
Nimmedor schreef:Maargoed, wat vind jij erger, dat je bloedeigen paard bv geslacht word, of een koe?
highspirited schreef:is dit soms mode? een nieuwe trend? of een rage?
ik kan tegenwoordig mijn kont niet keren of ik lees weer zo gruwelijk bericht.
wat is dit nu weer voor een idioterie.
echt ziekelijk, ik word er misselijk van en als ik dat stelletje kneuzen (beter gezegd pisvlekken) in mijn handen krijgt oehw dan zullen ze het berauwen.
deze onzin moet nu afgelopen zijn, ik zal hun kop er even afsnijden, lichaam ontvellen en ergens in een weiland dumpen, nou dan staat nederland op zijn kop. maar ach dan gaat het om een mens he, dat is erg, maar is het slachtoffer in kwestie een dier die zich niet kan verzetten nou dan is het normaal en wordt er net gedaan of er niets aan de hand is.
ik wordt er doodziek van, dit moet afgelopen zijn.
Faniek schreef:http://www.destentor.nl/
De Stentor
Wezep/Hattem - Hoofd en vacht van een half jaar oud pony-veulen zijn, tezamen met botten en 'niet-eetbaredelen', dinsdagmiddag gevonden op een parkeerplaats aan de Heesenweg aan de A50 nabij Wezep/Hattem.
hoe KAN iemand zoiets nou doen!
Echt vreselijk! Die ziekelijke gasten moeten ze gwoon hardhandig neerknallen! <<
arm beestje