Verwaarloosde manègepaarden in beslag genomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daantjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:27

zoiets zou (gelukkig) nooit bij ons op de ponyhof gebeuren Scheve mond !!!!
ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat het ergens anders wel kan gebeuren Verdrietig Huilen
ik vind dat egt verschrikkelijk voor die arme paardjes Verdrietig ik snap niet dat mensen daar hun paard willen stallen Verward
khoop maar dat het nu goed gaat met die arme beesies
ik haat mensen die zulk soort dingen doen Stoom uit je oren Misselijk Lips are sealed

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:28

gelukkig zou dit ook nooit bij ons op de manege gebeuren...
Dit kan toch gewoon niet Boos!
ik haat zulke mensen n ze komen me de strot uit!!! Boos!

Stumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:54

Dit zou bij mijn manege gelukkig nooit gebeuren! Ik vindt dit echt niet kunnen! Dit zijn typisch van dat soort mensen die 't alleen maar om 't geld gaat.. Misselijk dat de pony's verwaarloosd worden interreseert ze niet.
Arme pony's Ach gut , dat die mensen die privé-paarden daar uberhaubt stallen zeg! Verward

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:38

vreselijk zeg, arme dieren!!!
hier kan ik echt zo slecht tegen Verdrietig en er zijn dus al paarden daar doodgegaan(wrsch vanwege wormen etc....) terwijl dat zo makkelijk te voorkomen was geweest!
die man wist wel degelijk hoe hij paarden moest verzorgen, en ook de pensionklanten hadden beter moeten weten Boos!

ik ken gelukkig geen een stal waar het er zo aan toe gaat, als ik het wel wist zou ik ook zeker mn mond niet houden!

vind dat alle maneges in ieder land streng gecontroleerd zouden moeten worden, om dit soort dingen te voorkomen!!

arme paarden Verdrietig

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:51

ik vind dat ze die man moeten onteigenen van die manege of ze te koop zetten dat iemand anders ze overneemt het is een echte schande dat zo iemand geen hart heeft voor dieren Boos! Boos! Boos! dat gaya er iets aandoet ofzo .

eigenlijk zou die eigenaar hetzelfde lot moeten ondergaan hij zal het wel snel snappen zo een onmens Boos!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:16

weet er iemand eigenlijk om welke manege het gaat? of het adress?

ik woon namelijk niet zo ver van ninove en zou wel is willen weten om welke manege het gaat ik ben razend op die mens die moet onteigend worden ik vind het erg dat mensen die een manege kunnen hebben omwille van het geld hun dieren zo uitbuiten en mensen die niet genoeg middelen hebben alles zouden doen om hun dieren alles te kunnen geven . de wereld is echt onrechtvaardig Boos! Boos!