Verkrachting pony schokt Biggekerks gezin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:38

Ik snap het niet, waarom zou die pony niks terug doen? Dat lees je zo vaak, pony mishandeld, pony verkracht.. Maar ik geloof gewoonweg niet dat die pony's niets doen.
Als al een vreemde man bij mijn merrietje zou komen, d'r vats zou binden en bij haar 'doos' zou komen, ik zweer je dat die man voor de rest van zn leven niet vruchtbaar meer is, want ze schopt em helemaal lam..

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 07:41

dat snap ik dus ook niet , dat de paarden of pony's niks doen .
kijk bij deze pony viel het nog mee als je ziet dat er soms ijzere pijpen of stokken aan te pas komen.
Annick

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:50

Misselijk Misselijk wordt er gewoon ZIEK van!!! Niet normaal meer. Zo heb je echt t gevoel dat je je dieren nergens meer veilig kunt neerzetten!!!!

Ze moeten bij die kerel iedere dag een stukje van zijn zaakje eraf hakken (met een kaasschaaf bijvoorbeeld) Extreme duivel gnagna!!!

Maar het idee van hem laten dekken door een (shire) hengst lijkt me ook erg leuk om te zien!

Groetjes Angela

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:51

ik hoop als ze hem pakken dat ze zijn ding afhakken.

expresso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:54

ik heb een keer gezien op een filmpje dat een vent door een hengstje werd besprongen dat zouden ze bij die vent moeten doen weet hij ook is hoe het is om verkracht te worden

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:42

zoiets is toch belagelijk!
zo'n iemand hoort in een psygiater thuis!
kijk als je hij nou een meisje verkracht oke.dat is ook strafbaar.
maar een dier die zich niet(of bijna niet) kan verdedigen.
hoe ziek kan je zijn om zo'n lieve kleine shetlander te grijpen Verward
ik heb hier echt geen woorden voor Boos!
het is gewoon belachelijk
en echt heel zielug voor de familie en natuurlijk de shetlander Huilen

ik wens hun heel veel sterkte !! Schijnheilig Haha! Knipoog

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:42

Mik_beer schreef:
Ik snap het niet, waarom zou die pony niks terug doen? Dat lees je zo vaak, pony mishandeld, pony verkracht.. Maar ik geloof gewoonweg niet dat die pony's niets doen.
Als al een vreemde man bij mijn merrietje zou komen, d'r vats zou binden en bij haar 'doos' zou komen, ik zweer je dat die man voor de rest van zn leven niet vruchtbaar meer is, want ze schopt em helemaal lam..

Tja, niet alle merries zijn hetzelfde. Als er bijvoorbeeld een dierenarts bij zou moeten, dan laten toch ook veel dieren toe, wat er dan moet gebeuren.

Verder wordt ik echt kotsmisselijk van dit soort berichten. Gadver!!
Ik dacht ook meteen, jee, hoe moet je dit je kinderen uitleggen... dat er van die zieke geesten rondlopen..

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:43

Anzjuhlaa schreef:
:r Misselijk wordt er gewoon ZIEK van!!! Niet normaal meer. Zo heb je echt t gevoel dat je je dieren nergens meer veilig kunt neerzetten!!!!

Ze moeten bij die kerel iedere dag een stukje van zijn zaakje eraf hakken (met een kaasschaaf bijvoorbeeld) Extreme duivel gnagna!!!

Maar het idee van hem laten dekken door een (shire) hengst lijkt me ook erg leuk om te zien!

Groetjes Angela

of wat dacht je van een belgisch of iers trekpaard is ook niet erg licht Haha! Schijnheilig

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:48

Het maakt mij niet uit of het mens of dier is, zijn probleem moet hij niet dat van een ander maken.
Als mijn dochter verkracht wordt door een idioot ben ik ook niet vrolijk.
Ze hebben hun poten thuis te houden.
Het is toch te gek dat m'n vriend net naar stal gaat en dat ik zeg "kijk je wel even onder de staarten of er niets gebeurd is".
En dan alles wat je terug haalt, aan auto's die de laatste tijd stilstonden bij de wei, was dat echt voor het veulen of toch die idioot op zoek naar een slachtoffer.
Rare wereld.

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:10

hoi.
wat een walgelijk verhaal. Misselijk

ik wil de familie veel sterkte wensen en een knuffel voor de pony. Ach gut wat een vreselijke mensen zijn dit die dat doen. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

ik hoop dat de familie dit ondanks dat het walgelijk is een plekje kunnen geven. Ach gut

sterkte.....

groetjes leonie

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:19

Gewoonweg belachel;ijk dat je dit doet, wat een zielige personen...Bahbahbah, en niet alle merries zijn hetzelfde, echt zielig die dieren n*kers

Maayke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:56

Jeetje dit gebeurd wel heel vaak
ik zauw zeggen MANNEN KOOP EEN OPBLAAS S*X POP EN LEEFT JE DAAR OP UIT inplaats op zo lief dier

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:36

Annick schreef:
dat snap ik dus ook niet , dat de paarden of pony's niks doen .
kijk bij deze pony viel het nog mee als je ziet dat er soms ijzere pijpen of stokken aan te pas komen.
Annick

tsjah..der zullen ook vast pony's zijn die wel wat terug zou doen...
als je mijn pony vast bind..
en hem heel hard gaat slaan..(mishandelen..) dan blijft ze nog staan! dat weet ik zeker...
dan zal ze mischien wel denken dat ze iets fout gedaan heeft ofzo...
of ze is gewoon te braaf.. Bloos!
maar mijn pony zou iig niks terug doen...zoals schoppen ofzo..da weetk zeker..

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:55

Iemand die zoiets doet, is hartstikke ziek in zijn hoofd..dit heeft ook niks met g**ligheid ofzo te maken, zulke mensen moeten inderdaad psychisch behandeld worden.

Frisianhorsy schreef:
hoe halen die mensen het in hun hoofd.. goed ziek moet je hiervoor zijn!
En er moeten snel maatregelen getroffen worden, want zo kan het niet langer Boos!

Woorden in deze trant heb ik vaker in dit topic gelezen, maar ik geloof echt niet dat het zo is dat het steeds erger word, dit kwam altijd al voor, er zijn altijd al zulke mensen in onze maatschappij geweest (zoofielen) het komt nu alleen meer in de openbaarheid en wat wel een ontwikkeling is (denk ik) is dat er inderdaad andersmans dieren worden misbruikt ( Boos! Misselijk ) en dat moet zeker strafbaar gesteld worden vind ik. Je mag niet andermans dieren misbruiken. Maar het heeft altijd al bestaan, er zijn mensen die een veel te intieme band hebben met hun (huis)dier. het is als het ware een ziekte.

Aan de andere kant hebben dieren ook veel te lijden onder allerlei dierenartsarmen die erin verdwijnen en onder druk toch gedekt worden omdat mensen zo graag willen fokken met hun dieren.. ik snap ook niet dat deze merrie geen flinke lel heeft gegeven...maar er zijn wel meer dingen waar dieren last van hebben natuurlijk. Er word gezegd dat dieren niks terug kunnen doen maar dat is ook zo wanneer ze 23 uur per dag op stal worden gezet, als voorbeeld...
Natuurlijk blijft het hartsikke ziek. Die vent moet behandeld worden en heel veel sterkte voor de familie!
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 17-09-04 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:01

Dat iemand dat in zijn kop haalt!! Onbegrijpelijk Boos!

Mandela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:02

Wel prettig dat de politie de zaak serieus neemt. Verschrikkelijk voor de pony en de eigenaars.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:20

Belachelijk.. echt... heb er geen woorden voor !

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:28

Echt afschuwelijk.. Boos! En wat ik nog veel enger vind.. Het komt wel erg dicht in de buurt.. Nagelbijten / Gniffelen Verdrietig

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:17

_mistique_ schreef:

kijk als hij nou een meisje verkracht oke.dat is ook strafbaar. Huilen

nou ik vind dat ook niet oke hoor........ook al is het strafbaar zoals jij zegt.

maar ieven ontopic,het is te walgelijk voor woorden dat dit kan gebeuren,dat het niet strafbaar is,is belachelijk

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:20

Zijn ze nu helemaal gek geworden Boos! Boos!
Dit is toch niet meer normaal

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:33

kots braak kots ziekelijke mensen toch.
verzin een straf ok L*L er af
zulke mensen geven paarden liefhebers een slechte naam Boos!
nederland is toch een stom land als het om dieren gaat totaal geen straf,
hier en ze doen er ook haast niets voor.

groetjes

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:06

Het is echt walgelijk Misselijk , maar denk niet dat die pony daar nou echt 'schade' aan over houdt. Wij kijken daar heel anders tegenaan, en daarom is het 'zielig'. Don't get me wrong, hij zou echt wel bestraft moeten worden en ik snap niet dat we daar nog geen wetgeving voor hebben, maar als hij zich toch niet in kan houden liever dat hij een pony pakt dan een meisje. Zo'n meisje houdt er trauma's aan over en weet ik niet veel wat, en zo'n pony gaat gewoon weer verder met eten.

Ik praat het dus absoluut niet goed, die vent hoort gewoon de bak in, maar er kunnen ergere dingen gebeuren met paarden (verkrachting met stokken, opengesneden worden, het verhaal met die tong etc...)

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:11

remember, dat bedoel ik ook, helemaal met je eens. Ik denk zelf bvb ook dat een paard er veel meer schade aan over houdt als je hem dag en nacht binennhoudt bvb. En aan de dierenarts arm (dat voelt hij wel, zo'n ieniemienie l*lletje valt wel mee)
Ik praat het ook helemaal niet goed, absoluut niet!!!!!!!
Maar die man is gewoon ziek, het is een zoofiel.
Paardenliefhebbers kijken hier anders tegaan, maar onze rechtsstaat is nou eenmaal niet gebaseerd op emoties..... (dat is trouwens over het algemeen maar goed ook hoor!)
Dat hij een eigendom van een ander misbruikt vind ik erger dan de 'daad' an sich.
Die vent is gewoon heel triest en ziek..

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:39

Dit is echt te erg voor woorden. Keer op keer hoor je dat er dit soort zieke mensen rondlopen, die het onschuldige dieren aandoet om ze te verkrachten en/of meer schade aan te richten. Vreselijk Verdrietig

_Winnetou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:52

dis gewoon echt ziek Verward
snap je toch nie dat iemand dat leuk kan vinden en van dieren gaan ze daarna natuurlijk door op mensen zo gestoord zijn ze wel
gelijk opsluiten die lui!!!! Boos!
hier kank echt kwaad om worden!!!!