Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wordt er gewoon ZIEK van!!! Niet normaal meer. Zo heb je echt t gevoel dat je je dieren nergens meer veilig kunt neerzetten!!!!
gnagna!!!
Mik_beer schreef:Ik snap het niet, waarom zou die pony niks terug doen? Dat lees je zo vaak, pony mishandeld, pony verkracht.. Maar ik geloof gewoonweg niet dat die pony's niets doen.
Als al een vreemde man bij mijn merrietje zou komen, d'r vats zou binden en bij haar 'doos' zou komen, ik zweer je dat die man voor de rest van zn leven niet vruchtbaar meer is, want ze schopt em helemaal lam..
Anzjuhlaa schreef::rwordt er gewoon ZIEK van!!! Niet normaal meer. Zo heb je echt t gevoel dat je je dieren nergens meer veilig kunt neerzetten!!!!
Ze moeten bij die kerel iedere dag een stukje van zijn zaakje eraf hakken (met een kaasschaaf bijvoorbeeld)gnagna!!!
Maar het idee van hem laten dekken door een (shire) hengst lijkt me ook erg leuk om te zien!
Groetjes Angela
Annick schreef:dat snap ik dus ook niet , dat de paarden of pony's niks doen.
kijk bij deze pony viel het nog mee als je ziet dat er soms ijzere pijpen of stokken aan te pas komen.
Annick
Frisianhorsy schreef:hoe halen die mensen het in hun hoofd.. goed ziek moet je hiervoor zijn!
En er moeten snel maatregelen getroffen worden, want zo kan het niet langer![]()
) en dat moet zeker strafbaar gesteld worden vind ik. Je mag niet andermans dieren misbruiken. Maar het heeft altijd al bestaan, er zijn mensen die een veel te intieme band hebben met hun (huis)dier. het is als het ware een ziekte.
, maar denk niet dat die pony daar nou echt 'schade' aan over houdt. Wij kijken daar heel anders tegenaan, en daarom is het 'zielig'. Don't get me wrong, hij zou echt wel bestraft moeten worden en ik snap niet dat we daar nog geen wetgeving voor hebben, maar als hij zich toch niet in kan houden liever dat hij een pony pakt dan een meisje. Zo'n meisje houdt er trauma's aan over en weet ik niet veel wat, en zo'n pony gaat gewoon weer verder met eten.