EngelAngela schreef:Een vriendin van me belde van de week op. Dr pony was getrapt tegen zijn borst. en er zat een grote vochtbult onder, wat ze daaraan moest doen. Nou spuit maar goed af, en dan breng ik wel een koelingsgel van de kliniek naar de pony. Dus ik kwam daar. Klopte er helemaal niets van de wond.. kon nooit een trap zijn geweest. Dus de da gebeld, laten komen. Was het waarschijnlijk een steekwond.. Zou ook kunnen komen door iets in de wei. Maar daar was niets te vinden. Dus we weten niets zeker.. maar als de politie dan zegt dat nog geen kilometer verderop ook een pony was mishandeld ga je toch ff nadenken...
Ik hoop dat deze merrie (van het berichtje) er weer helemaal bovenop komt. Winnetou(de pony) komt dat zeker wel weer. En die mensen die dit op hun geweten hebben... ze moeten branden in de HEL!
Zou ik de datum en de plaats kunnen krijgen wanneer dit was en waar (dit voor onze database van mishandelingen in Nederland) En inderdaad als er ergens een pony is mishandeld zijn er vaak meer in de buurt. HELAAS!!!!! Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen