calypso1989 schreef:dat heb je met belgen he:J
Sorry, dat vind ik geen humor

Hartstikke vervelend dat zoiets gebeurd! Het moet zo machtig mooi zijn om deel te nemen aan de OS en dan eindigt het zo....Sterkte!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pevoco schreef:Ik zie dat crossen ook niet zo zitten, en dan niet om het crossen maar om de vaste hindernissen. Weg met die troep
maartjuh schreef:Met elke sport heb je risico's.. Stel dat een springpaard in de reling blijft hangen, stel dat hij uitglijd.. Alles is mogelijk. Ik vind het echt onzin dat eventing gevaarlijk is.
Stel dat een paard in wei staat, en een klap vol op zn been krijgt. Dan breekt hij ook een been.
_Tanja_ schreef:Dat is ook wel weer waar, maar die vaste hindernissen zijn toch wel gevaarlijker vind ik als gewoon springen e.d
MRmichiel schreef:jeetje wat een overdreven reacties van iedereen, okee jammer voor paard en ruiter maar er gaan dagelijks tientallen paarden naar de slacht, en die ruiter was ook wel bekent met de risico's. en om dit soort gevallen eventing af te schaffen is helemaal belachelijk, leontien van Moorsel had met haar val ook haar benen wel kunnen breken, preekt er iemand over het afschaffen van wielrennen. ik durf te wedden dat er in verhouding meer ongelukken gebeuren in het verkeer dan met eventing!
Morris schreef:Blijkbaar de hindernis verkeerd genomen, door wie: juist ja de ruiter. Ik moet er toch niet aan denken, dat door mijn actie het paard wat zou overkomen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, het is gebeurd voor je het weet.
Moreno schreef:Aan het verkeer kun je niet veel doen, dat is nou eenmaal noodzakelijk...maar eventing niet!! Er kunnen anders heel wat ongeukken bespaard wordne zonder eventing...!!
Moreno schreef:Echt zielig![]()
Ik hou sowiezo niet van eventing, van mij mogen ze het afschaffen!!
Er gebeuren zoooo vaak ongelukken, ook wel bij andere takken in de paardensport maargoed bij eventing gebeurd het zoooo vaak, jammer dat die paarden dat moeten meemaken...
Van mij mogen ze het echt verbieden!!!!