Helina0611 schreef:ik wil dit even zeggen over de uitspraak van S. het klopt dat de veulens gefokt worden voor de paarden melk ik heb zelf ook gezien dat de veulens hhet er erg goed hebben en echt verkocht worden. de meeste veulens merries worden fok merries en de hengsten ruinen etc gaan in de verkoop ze zijn niet duur hebben inentingen gehad kunnen in gereden worden en zijn heel lief worden wel in een groep op gegroeit en hebben mijlen langen groene gras velden om elke dag op te grazen. ze zijn heel lief. de oudere merries kunnen als ze wat ouder zijn met pensioen ze gaan dan op het weiland met de andere paarden. ook gebeurt het dat ze naar een rust huis gaan.![]()
![]()
ik vind het echt geweldig dat zo iets bestaat want in ben er eigenlijk wel trots op dat er dieren bestaan die een brouwseltje maken waar mensen een goede reactie op geven tegen bv exeem groetjes franca
keep one dreaming, paarden paradijs bestaat niet je ogen er voor sluiten helpt niet.Een groot deel van de veulens krijgen echt een ticket richting Italie helaas enkele reis.

en ik weet niet precies hoe het allemaal zit met de veulens enzo.ik hoop dat dat verder wel goed zit..