Paard te water ruiter gewond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_CPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 09:58

nouw ik weet nog wel niet
moet je maar kijke hoe klijn dat paardje is dus de ruiter zo ook wel niet oud zijn of ze moet gewoon heel klein zijn Verward

Grandmommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 14:11

he jekkie, wat hoor je dit toch de laatste tijd veel... volgens mij komt het door die vele regenbuien die alles spekglad maken. Laatst ( vorige week geloof ik) was er in oosterhout ook al een paard in de greppel beland, en heeft daarbij zijn been gebroken. Die moest dus worden afgemaakt... naar nieuws, en ik hoop dat ik dit nooit mee hoef te maken.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:31

Jeetje wat erg Verdrietig hoop maar dat 't nix ernstigs is met 't paard (ent meisje natuurlijk ook)

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:29

twee paarden van de manege waar ik eerst reed (Alphense Ruiters) waren ook in het water gevallen (slootje) en de brandweer is toen ook uren bezig geweest om ze eruit te vissen Scheve mond

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:12

Heel akelig allemaal ja, maar die vraag die iedereen (nog steeds) bezig houdt is: Hoe is het met de ruiter en het paard? En hoe heeft het kunnen gebeuren? Verward Heeft iemand hier een antwoord op? Scheve mond

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:21

Toch gek hoor... meestal is er wel iemand die iets meer kan vertellen op bokt. Woont meestal wel iemand in de buurt... Dit keer niemand die ons op de hoogte kan houden?

ChristaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 13:24

iwayalover schreef:
Toch gek hoor... meestal is er wel iemand die iets meer kan vertellen op bokt. Woont meestal wel iemand in de buurt... Dit keer niemand die ons op de hoogte kan houden?

Daar hoopte ik nou ook op!
Op de site waar ik het vandaan heb staat ook nog steeds niets nieuws.

beautyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:52

Zaterdagmiddag werd de brandweer van Wateringen gealarmeerd voor een paard te water aan de Dorpskade naar wat later bleek de Zwethkade Zuid moest zijn.

Ter plaatse trof men een paard aan wat inderdaad te water was geraakt en langs de waterkant trof men de berijdster aan Zij is door omstanders op het droge geholpen en door de gewaarschuwde ambulancemederwerkers ter observatie meegenomen naar het ziekenhuis. Vermoedelijk heeft ze beenletsel opgelopen doordat haar been onder het paard terecht was gekomen. Over de toedracht van het ongeval is op dit moment niets bekend. Dit heb ik gevonden nog over het bericht

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:36

raar, ech raar dat er niks over het paard te lezen/vinden valt.
Ik wens het ruitertje + paard heel veel sterkte

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:33

beautyfan schreef:
Zaterdagmiddag werd de brandweer van Wateringen gealarmeerd voor een paard te water aan de Dorpskade naar wat later bleek de Zwethkade Zuid moest zijn.

Ter plaatse trof men een paard aan wat inderdaad te water was geraakt en langs de waterkant trof men de berijdster aan Zij is door omstanders op het droge geholpen en door de gewaarschuwde ambulancemederwerkers ter observatie meegenomen naar het ziekenhuis. Vermoedelijk heeft ze beenletsel opgelopen doordat haar been onder het paard terecht was gekomen. Over de toedracht van het ongeval is op dit moment niets bekend. Dit heb ik gevonden nog over het bericht

Dan weten we dus nog niet veel meer als eerst. jammer.... als iemand nog nieuws heeft lees ik het hier wel. ben toch wel erg benieuwd!