Dierenmishandelaar opnieuw actief

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:42

appelflap = G O D V E R D O M M E

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:33

Als peter r. de vries zich niet aangesproeken voelt door de noodkreet van de burgerwachten is het zeker niet intressant genoeg en is hij bang dat de kijkcijfers dalen,want wat geeft het nou een mishandeld paard,nee doe hem maar een moord of zo.naar mijn weten is dit wat die paarden overkomen ook moord dus.....maar ja ik zeg nogmaals appelflap!!!

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:36

vraagje:waarom maken de boktmensen de namen niet bekend op de pagina van diegene die bekent zijn als ziekelijke mishandelaar

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 11:59

cocky schreef:
vraagje:waarom maken de boktmensen de namen niet bekend op de pagina van diegene die bekent zijn als ziekelijke mishandelaar

Ja Cocky, het liefste had ik dat ook gezien..Helaas is dat niet mogelijk en ook niet goed.Men gaat dan voor eigen rechter spelen en ook al verdiend die dader een onbegonnen leven vol achtervolgingen van alle paardenliefhebbers, het zou niet goed zijn. We moeten op het systeem vertrouwen en dat die zn werk doet, vooral goed doet en erg goede straffen.
Ik ben wat dat betreft heel hard, degene die dit de paarden heeft aangedaan, verdiend wat mij betreft geen nieuwe kans meer na zijn opsluiting(wat waarschijnlijk maar erg kort zal zijn), maar zo werkt het wel in Nl, een nieuwe kans. Helaas betekend dat ook vaak: nieuwe kansen nieuwe ronden en waar zal die dader die voor gebruiken?

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:09

Als er nieuwe kansen voor zo iemand gecreeerd worden door de overheid,waar zijn we dan mee bezig?Ze maken zich liever druk over het wel of niet dragen van hoofddoekjes als over echt belangrijke zaken!!!!
Eigen rechter spelen hoeft niet altijd verkeerd te zijn zolang het maar niet lichamelijk wordt.
Ik heb een leuke hengst staan daar mag zo iemand best wel even bij in de box.Ja,hij is eenkennig.Ik moet je eerlijk zeggen ik droom er 's nachts van en ik ben ook bang dat als die persoon(en)betrapt worden door een kind ofzo wat gebeurt er dan.
Ik denk dat de politie hier niet goed over nagedacht heeft.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 12:18

Absoluut, ben ik het helemaal mee eens. Het systeem is zo krom en hoop dat die dader gepakt word, op het moment dat de straffen voor seksueel misbruik officieel vaststaan, dan krijgt ie dat iig ook op zn bord gepresenteerd. We hadden uitgerekend dat zo'n gast zo rond de 2,5 jaar kan krijgen(belachelijk weinig) en met goed gedrag of verklaring van ontoerekeningsvatbaarheid kan dat zelfs minder worden. Dus laat die wet er maar gauw doorkomen, hopende dat de straffen hoger worden. Ach, denk dat als die gast gepakt word, zn naam vanzelf wel bekend word en na zn vrijlating kent iedereen hem en zal zijn leventje eindelijk moeilijk worden..

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:20

Zou er geen mogelijkheid zijn om een valstrik te zetten?

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:24

das niet mogelijk er is een heel team van de politie opgezet, en je weet gewoon niet wanneer en waar ze toeslaan Boos!

Gewoon goed je paarden in de gaten houden:) dat kun je doen en alles extra goed beveiliger..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 12:26

Hebben wij ook vaak aan zitten denken, maar hoe? Je neemt toch een risico door je paard aan te bieden als het ware en helaas kan je die dader niet oppakken voordat er wat aangericht is, bewijzen zijn er nodig..Stel je pakt hem op bij bv een verdoving inspuiten dan word hij verder onderzocht, maar die man is heus voorbereid en heeft zn alibi van alle andere keren al klaar staan en weer geen resultaat. Mocht je goede ideeen hebben, pb ze dan, want je weet iimmers nooit of die gek hier meeleest..

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:33

Dat weet je idd niet maar ja wat willen jullie doen de politie krijgt hem niet eens laat staan de gewone burger
Lukt je niet die man is niet gek..

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:39

Ik denk dat hij of zij ook de kick krijgt van alle media aandacht.
Is er geen psycholoog of psychiater die uit kan leggen hoe iemand hier toe komt?dan kunnen wij beter een plan maken om hem/haar te.....

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:45

Mag ik misschien vragen waar je woont en waar jij je paarden hebt staan Verward haastrecht waar ligt dat..

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:55

Mijn woonplaats is Haastrecht ligt vlak onder Gouda in de polder.
Kheb 2 2jarige hensten op het land staan bij een boerderij waar erg goed opgelet worden en zoniet dan slaan ze je wel voor je.... want het zijn echt boeven voor een ander.Het is ook nog eens z'n 10ha dus dan moet je wel hard kunnen lopen,
De dressuur hengst staat op een pensionstal met waakhonden en een familie die erbij wonen plus cameras.
Maar toch blijven wij angstig,niet alleen omdat je niet weet waar het gebeurd maar ook voor alle pony's en paarden bezitters.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:59

De meeste pony's en paarden waar het bij gebeurd staan s nachts buiten... Gewoon je knollie's binnen zetten s avonds dan is het al iets veiliger *LOL*

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:03

Ja,daar heb je gelijk in maar voor de fokkers onder ons wordt dat wel moeilijk.
Ik denk dat je ook naar het patroon moet kijken van die gek,hoe hij/zij te werk gaat en op welke plaatsen en om de hoeveel dagen er de mishandeling plaats vind.Misschien is er dan een patroon te ontdekken en aan de hand daarvan een ....

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:09

Wie weet maar ja, ik laat het wel aan de politie over, maar als ook ook maar iets zie ik die gene echt flink de L*L Boos!(

Lauraa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:29

we kunnen toch proberen er iets aan te doen
een handtekeningen aktie is best een goed idee
Dit kan echt niet Boos! Boos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Qweeny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:05

Alweer zoiets gruwelijks, en het moet een keer ophouden!!!!!! Boos! Boos! Stoom uit je oren
ze moeten die mensen een keer zwaar straffen.

PaulHarmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:54

blondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:30

wat een kl*te mensen!!!!!!! Boos! Boos!:(:(:(:(:(:(
ik haat ze!!!!!!wie doet nou zoiets. Verward
Boos!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

delanielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:34

weet je hoe stom die mensen zijn....je gaat tog geen onschuldig dier mishandelen. dat dier doet ook niets
het is echt te gek voor woorden zomaar een dier op gruwelijke wijze doodmaken omdat je daar gewoon zin in hebt of aandacht wil krijgen het is echt niet normaal hoe dieren tegenwoordig behandeld worden ik vind dat als de dader gepakt worden ze eigenlijk de doodstraf moeten krijgen en op dezelfde manier dood gemaakt worden weten hun ook gelijk hoe dat voelt Boos! Boos!

Britney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:54

Hoe ziek kun je zien in je hoofd. Als ze hem vinden, martelen tot dat ie erbij neer valt, en dat is zelfs nog te lief. Boos!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 17:32

ze zeggen;
GAAN ERVAN UIT.
Dus er is niks zeker, zodra mensen zijn mishandeld dan staat heel NL op z`n kop, maar zodra er een beest is mishadeld Ho maar!
ik vidn dat die politie wel meer mag doen!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:01

PaulHarmans schreef:
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/AuthentiekeDierverminkingenInNederland.html

Bekijk het eens van een andere kant en roep niet meteen dat het onzin is!!

Lees zeker het stukje over het Tilburgse paard Unco en verwonder je over de houding van de politie en de overheid.

Ik zal nooit zeggen dat het onzin is je weet inmiddels ook hoe wij er over denken. Ik heb zelfs gezien dat je je site hebt aangevuld.
Wat ik alleen niet begrijp is dat het verhaal op jou site net iets anders is als wij het meemaken.(kan liggen aan een miscomunicatie hoor)

Ondanks dat wij het bij de grond houden, vind ik het wel degelijk interesant om jou kant te lezen. Het is iets waar wij ons niet in verdiepen en dus kunnen we er ook geen mening over uitspreken.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:08

dit is ziek zwaar zwaar ziek Boos! Huilen