afgemaakt moeten ze worden
ik kan me hier zo kwaad over maken he!!!
arme merries
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een zieke geesten!
Clio schreef:jezus wat zijn jullie dom zeg!!!![]()
Jullie zitten allemaal te zeiken van ..nouw daar zou ik me paardjuhh nie neer zetten en meer van dat soort gezeik![]()
Maar het is toch nie normaal dat je je paard daar nie eens rustig ken neerzetten, tis toch te gek voor woorden dat je moet blijven slapen s'nachts![]()
En dan nog wat alle blije mensen die zeggen dat ze oohhhh zoooo blij zijn dat hun paard op een manege staat die zijn nog maffer, net als of er op een manege niets ken gebeuren. Kijk naar Rijerbos in ridderkerk, dat is ook mooi afgefikt![]()
En dan nog ff als laatste een paard ken ook op een manege mishandeld worden, heb er namelijk ervaring mee
Over een tijdje durft niemand meer zn paard buiten te laten lopen!
Het is trouwens ook hier in Eindhoven gebeurd.. Alleen dan met een ding van hard materiaal (weten niet wat het is) een merrie geslagen.. Haar achterbenen helemaal verbrijzeld!!! Waarom gebeurd dit zoveel!!
Hertogin schreef:het is goed om je medeleven te tonen tuurlijk!! maar blijf wel realistisch ik vind dat clio gelijk heeft, hij waarschuwt ook alleen maar! dus ik vind niemand hem hoeft aftezeiken!!!![]()
![]()
![]()
, ik bied mijn excuses aan aan degene die zich aangesproken voelde. Maar ik was zo kwaad, omdat het het paard van me vriendin was. Je bent gewoon zo machteloos en verdrietig als ze dit je paardjuh aan doen
, maar nogmaals SORRY!!
Cute_12"]
Echt verschrikkelijk zeg, je durft onderhand nog amper je paarden in de wei te laten lopen. Snap ook niet dat het zelfs op maneges gebeurt en dat diegene dan nog steeds niet betrapt is![]()
[quote="Majo schreef:Ga mensen pesten die iets terug kunne doen.