Merries mishandeld bij manege Rotterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:53

jezus het houd ook nooit een keer op he met die achterlijke idioten!!
afgemaakt moeten ze worden Boos!
ik kan me hier zo kwaad over maken he!!! Boos!
arme merries Verdrietig

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:27

ze houden ook nooit op!!!!!! Boos! Boos!

egt vreselijk dit, hoe kan iemand dit doen!!!
jeez, ik zit helemaal te trillen...

Karnat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:28

komt idd eng dichtbij. Ik ben blij dat de wei bij ons op manageterein ligt en s'avonds afgesloten word.

Zijn zieke mensen.......zou best een stok bij hun in het achterste willen douwuh Boos! weten ze ook eens hoe het voelt

Pingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:01

Wat een ziek gasten heb je toch op deze wereld he! Boos!

_coentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:13

Jeej .. slaat tog nergens op waaarom doet iemand dat nou weer ??

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:39

(&#(*& niet weer!!!! Verdrietig Verdrietig

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:04

zo wanneer houd het een x op?!!?

ik heb dat het maar niej dicht er bij komt want het is al in rotterdam!
ik ben wel bang want mijn paarden staan nu in de wei. in portugaal

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:32

misschien een beetje bot, maar ze moeten diegene hetzelfde maar aan doen, ook dieren hebben gevoel, als ik zo iemand tegen het lijf zou lopen dan zou hij/zij het erg slecht hebben. en wat betreft het politie onderzoek, ik denk dat zoiets bij de politie geen prioriteit heeft, maar als je zo n figuur aanpakt als je hem/haar tegenkomt dan zijn de rapen gaar

MILENKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:55

zoiemand moet je hetzelfde terug geven we zullen hem is met een hard voorwerp in z'n balle rammen

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:38

Ik ken de 6jarige merrie... Heel haar vagina ligt aan gort.... Ze staat in een kliniek... De eigenaresse was mijn oude stalgenootje en haar paard.... ik zit nu te janken.. Zo'n mooi paardje.......... Verdomme.... Verdrietig

rhissar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:43

hoi de merrie staat gewoon weer op stal.
en het gaat heel goed met haar.
heb haar van de week al weer zien rijden in de bak.

Sorella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:08

Verward Wat een zieke geesten!
Wat in Nederland ook niet bepaald preventief werkt is de eeuwigheid voordat iemand gearresteerd wordt en het feit dat als ze iemand hebben de misdadigers met een boete van 100 euro ermee wegkomen... Eigelijk zouden ze met zulke personen hetzelfde moeten doen als wat ze de dieren hebben aangedaan.... Stoom uit je oren

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:05

wat een schande!!!!

MILENKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:37

debielen

Clio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:11

jezus wat zijn jullie dom zeg!!! Boos!
Jullie zitten allemaal te zeiken van ..nouw daar zou ik me paardjuhh nie neer zetten en meer van dat soort gezeik Verward
Maar het is toch nie normaal dat je je paard daar nie eens rustig ken neerzetten, tis toch te gek voor woorden dat je moet blijven slapen s'nachts Verward

En dan nog wat alle blije mensen die zeggen dat ze oohhhh zoooo blij zijn dat hun paard op een manege staat die zijn nog maffer, net als of er op een manege niets ken gebeuren. Kijk naar Rijerbos in ridderkerk, dat is ook mooi afgefikt Verward
En dan nog ff als laatste een paard ken ook op een manege mishandeld worden, heb er namelijk ervaring mee Boos!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:36

Clio schreef:
jezus wat zijn jullie dom zeg!!! Boos!
Jullie zitten allemaal te zeiken van ..nouw daar zou ik me paardjuhh nie neer zetten en meer van dat soort gezeik Verward
Maar het is toch nie normaal dat je je paard daar nie eens rustig ken neerzetten, tis toch te gek voor woorden dat je moet blijven slapen s'nachts Verward

En dan nog wat alle blije mensen die zeggen dat ze oohhhh zoooo blij zijn dat hun paard op een manege staat die zijn nog maffer, net als of er op een manege niets ken gebeuren. Kijk naar Rijerbos in ridderkerk, dat is ook mooi afgefikt Verward
En dan nog ff als laatste een paard ken ook op een manege mishandeld worden, heb er namelijk ervaring mee Boos!

Over dom gesproken......
Deze topic is geplaatst met het doel mensen te waarschuwen dat er weer een sicko bezig is/ sicko's bezig zijn.
Iedereen in deze regio heeft het recht dit te weten en dus nu gewaarschuwd te zijn.
Het merendeel vd vaste leden hier op Bokt laten hun medeleven met de getroffen paarden blijken en zitten niet te wachten om als dom bestempeld te worden door iemand , die opeens Bokt gevonden heeft en ook iets te zeggen denkt te hebben (NOT!) .
Marianne

Hertogin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:03

echt walgelijk wie doet een dier nou zoiets aan!!

Hertogin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:10

het is goed om je medeleven te tonen tuurlijk!! maar blijf wel realistisch ik vind dat clio gelijk heeft, hij waarschuwt ook alleen maar! dus ik vind niemand hem hoeft aftezeiken!!!

Depny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:43

Die mensen die dit doen zijn egt heeeeel errug ziek ziek ziek!!!!!!!! Hier kan ik zo boos om worden!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Over een tijdje durft niemand meer zn paard buiten te laten lopen! Het is trouwens ook hier in Eindhoven gebeurd.. Alleen dan met een ding van hard materiaal (weten niet wat het is) een merrie geslagen.. Haar achterbenen helemaal verbrijzeld!!! Waarom gebeurd dit zoveel!! Boos!

De pony's en de eigenaren heeeeeeeel veeeeeeeel succes Ach gut

Clio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:48

Hertogin schreef:
het is goed om je medeleven te tonen tuurlijk!! maar blijf wel realistisch ik vind dat clio gelijk heeft, hij waarschuwt ook alleen maar! dus ik vind niemand hem hoeft aftezeiken!!!

Dank je hertogin Lachen , ik bied mijn excuses aan aan degene die zich aangesproken voelde. Maar ik was zo kwaad, omdat het het paard van me vriendin was. Je bent gewoon zo machteloos en verdrietig als ze dit je paardjuh aan doen Huilen , maar nogmaals SORRY!! Lachen

Hertogin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:55

graag gedaan clio!!!! wat je zei was egt niet fout

Clio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:34

ja maar ik ken wel begrijpen dat sommige mensen zich aangesproken voelen....en ik heb me verhaal ook nie zo heel netjes gedaan Bloos ....maar ja..... Ik werd er gewoon boos omdat mensen denken dat over het algemeen niets kan gebeuren op een manege... Scheve mond , maar ik heb de grootste ellende meegemaakt Verdrietig

Stumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:08

Ik vind dat Clio en Hertogin gelijk hebben, je staat zo machteloos tegen over zulke mensen! En je paard staat nergens veilig, dit soort dingen kunnen overal gebeuren, zelfs op maneges, ookal denk je dat daar toch niks zal gebeuren .

Clio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:07

Ben eigenlijk toch wel blij dat meer mensen het met me eens zijn Lachen

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 07:56

Cute_12"]
Echt verschrikkelijk zeg, je durft onderhand nog amper je paarden in de wei te laten lopen. Snap ook niet dat het zelfs op maneges gebeurt en dat diegene dan nog steeds niet betrapt is Boos!

[quote="Majo schreef:
Ga mensen pesten die iets terug kunne doen.

Nou liever niet, er worden ook al genoeg mensen gemarteld in de wereld, ik vind dat niet minder erg!
[/quote]

Nou Liever ik dood dan me eigen paard..:@
ik HAAT DIE MENSEN.
IK ZAL HUN IS EEN STOK IN DE REET DOUWE:@:@

NOU LATEN DIE MENSEN MAAR GEMARTELD WORDEN OOKAL BEN
IK HET ZELF..:@
NIEMAND ZITTEN AAN MIJN PAARDEN...:@
KOM DAN MAAR AAN MIJ.:@