Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelienepien schreef:Blue_Eyes schreef:Wij zaten met de manege hier destijds (zeg even 30 jaar geleden) bij wat men noemde 'de homo-gedoogzone'. We hebben heel wat gezienPotloodventers, maar ook heren die het gewoon erg gezellig hadden samen
En ik vergeet nooit meer dat ik met groep kinders reed en jawel, daar was ie weer.
Ikke: shit, wat nu??
Toen ben ik maar achterstevoren gaan draaien en keihard vals kinderliedjes gaan zingen zodat de kids zich op mij focusden ipv omgevng en volop mee gingen zingen!
Geloof niet dat iemand hem heeft gezien toen …
Die was toen wel echt een plaag; is uiteindelijk door politie (welke kon paardrijden en paard had geleend van iemand daar) opgepakt…
En ja, dan zie je 2 mannen (ook normaal daar toen) blijkt 1 vd 2 de man van nichtje vriend te zijn!

wortel115 schreef:En ik moest toch ook even lachen om shet nummer 2 die niet wilde lopen.
LWDaisy schreef:Potloodventers waren bij ons standaard in het bos van de manege![]()
Het bos stond (en staat nog steeds!) bekend als "janettenbos" (BE), dus we keken er niet eens van op
Het werd grappiger als je een jaar of 15 was en meer lef kreeg - dan galoppeerde je met je pony op die viespeuk af, en lag je in een deuk als die er door de brandnetels vandaar moest
Ibbel schreef:Ooit een piesende vrouw middenop het ruiterpad aangetroffen. Ze was bang voor teken, daarom was ze niet in de bosjes aan zitten. Tja...
Trouwens ook eens een oudere vrouw gezien die gewoon stond te piesen (ja, dat schijnt ook te kunnen) naast een druk fietspad. Dat je echt denkt: jé, hoe dóet ze dat, en goh, kan het nog publiekelijker...