Bij u is de prijsverhoging al doorgevoerd, er zal binnenkort niets meer wijzigen. Mocht dit wel zo zijn dan moeten wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen en dat zal dan per email gebeuren.
Dus zoals ik begrijp moet iedereen volgens hun wel een e-mail gehad hebben, en als dat niet zo is mogen ze niets veranderen.
mijn abo loopt tot april maar ik heb geen enkele mail gehad over deze kostenstijging. Alleen steed wat er binnenkort allemaal te bekijken is met mijn premium abo en wat er verder nog mogelijk is. Deze forse verhoging moet ik ook nog eens goed over nadenken.
hier komt het op 239.99 per jaar, en ik kan ook enkel per jaar afsluiten, dus niet per maand. En het is dan per jaar op te zeggen. Voor dat bedrag gebruik ik het niet vaak genoeg, dus helaas geen clipmyhorse meer hier.
Texas02
Geplaatst: 15-01-26 18:17
Als ik jullie was zou ik ze ook gewoon even mailen om te vragen hoe het zit voor je iets beslist, en er duidelijk bij aangeven dat je geen mail gehad hebt over prijsverhoging. Want ze zeggen zelf dat ze dan niet mogen verhogen, dus misschien heb je dan wel geluk.
Bij mij staat dit er dus ook nog steeds maar vanmorgen een mail gehad dat het verhoogd werd en dat dat ingaat op de verlengingsdatum, terwijl er in mijn account nog steeds de prijs van 149.95 staat tot juli 2027? Heb maar een mail gestuurd dat ik het nogal verwarrend vind.