ClipMyHorse verhoogt abonnementsprijzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElsbethG

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:43

Texas02 schreef:
Maar €16,50 heb ik nog nooit betaald. Eerst €12,50 en nu €17,99. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn e-mail trouwens.

sorry is € 16.25 maar dat is premium per maand

Texas02

Re: ClipMyHorse verhoogt abonnementsprijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:16

Ik heb intussen antwoord.

Bij u is de prijsverhoging al doorgevoerd, er zal binnenkort niets meer wijzigen. Mocht dit wel zo zijn dan moeten wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen en dat zal dan per email gebeuren.

Dus zoals ik begrijp moet iedereen volgens hun wel een e-mail gehad hebben, en als dat niet zo is mogen ze niets veranderen.

Bertje16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:09

mijn abo loopt tot april maar ik heb geen enkele mail gehad over deze kostenstijging. Alleen steed wat er binnenkort allemaal te bekijken is met mijn premium abo en wat er verder nog mogelijk is. Deze forse verhoging moet ik ook nog eens goed over nadenken.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:25

Hier ook geen mail gehad en bij de volgende betaling staat 149.95? In juli.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:42

hier komt het op 239.99 per jaar, en ik kan ook enkel per jaar afsluiten, dus niet per maand. En het is dan per jaar op te zeggen. Voor dat bedrag gebruik ik het niet vaak genoeg, dus helaas geen clipmyhorse meer hier.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:17

Als ik jullie was zou ik ze ook gewoon even mailen om te vragen hoe het zit voor je iets beslist, en er duidelijk bij aangeven dat je geen mail gehad hebt over prijsverhoging. Want ze zeggen zelf dat ze dan niet mogen verhogen, dus misschien heb je dan wel geluk.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

Hm zou dat de reden zijn waarom ze mijn zelf lidmaatschap beëindigd hebben? Ik heb ook geen mail gehad, zou dat even in de gaten houden.