Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 09:51

Proficiat! :)F Y)(^)
Wat leuk om over de eerste stapjes van Bokt te lezen, en waar de naam vandaan komt.
Een prachtige mijlpaal, die 25 jaar!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 09:52

25 jaar ben ik al bijna dagelijks op bokt.nl te vinden. Bizar dat dat al weer zolang is :wow:

pmarena

Re: Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 09:57

Bizar he, 25 jaar alweer...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 09:57

Gefeliciteerd Bart ( en medewerkers en vrijwilligers) grappig dat het voortkomt uit een man die geen paarden praat aan wil horen , ik denk dat je met oprichting van Bokt veel partners van paardenliefhebbers blij hebt gemaakt :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:02

Gefeliciteerd Bokt! Ik ben erbij sinds 2004, 22 jaar alweer. Jarenlang super fanatiek, bijna verslaafd eigenlijk! Zoveel geleerd: over paarden, over hoe klein mensen kunnen zijn, zeker online, over het Nederlands taalgebruik :D en vooral heel veel over vanalles en nog wat. Je kan het zo gek niet bedenken of er is een topic over geweest!
Een tijdje lid geweest van de Bezwaarcommissie: urenlang topics doorgelezen om een objectief beeld te proberen vormen over ruzies en rellen :D Daar ging ik uit toen een medelid veel en veel te ver ging, toen besefte ik dat een 'online forum' helemaal niet onschuldig is.

Veel mooie momenten, maar ook steeds minder paard-content, en plots was het bij mij wel 'op', dus sinds 2022 hier amper geweest. Af en toe kom ik weer eens piepen.

Ik heb veel mooie herinneringen aan Bokt: jarenlang Horse Event bezocht, een keer mét Bokt-t-shirt en bokkers ontmoet. Zoveel geleerd, zoveel bekeken, zoveel gezien, veel gepost haha en af en toe flink tegengas gekregen.

Maar mijn mooiste takeway is dat 75% van mijn huidige vriendengroep nog steeds het clubje mensen is die ik ergens in 2005-2006 leerde kennen via Bokt toen iemand een topic startte 'bokkers uit Oost-Vlaanderen' of zoiets. En al jaren in een whatsapp groepje met medelopers waar we echt lief en leed delen dagelijks! Dat is wel echt heel bijzonder!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:05

25 jaar alweer, gefeliciteerd! *\%/*
Zelf hier sinds 2017, veel mogen leren en veel lieve mensen gesproken hier. Dankbaar voor :)

Bieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:06

Gefeliciteerd !
Ik heb veel geleerd en genoten dankzij bokt !
Ik zie geen foto van Julius helaas.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:06

Gefeliciteerd!

Ik zie dat ik sinds 2011 lid ben, toch ook al een hele tijd. Voor mijn gevoel veel korter. Ik ben via Google op Bokt terecht gekomen. Ik had een paardrijreis geboekt en ineens ging de organisatie failliet. Ik had al een vlucht geregeld en ook een flink bedrag aanbetaald en wist niet dat de organisatie er zo slecht voor stond. Via Bokt vond ik meer info en daarna ben ik blijven plakken. Voornamelijk als meelezer en soms periodes van reageren.

Natuurlijk heb ik de beker uitgeprobeerd. Grappig hoor.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:07

Van harte bokt!
*strooit met nog meer confetti* *\o/*

Lisanne_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:12

Gefeliciteerd bokt en team!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:16

Gefeliciteerd allemaal samen! :)F Y)(^)

Wat een tijd.
Wie had dat ooit gedacht zeg!

Suzanne F. schreef:
Polly schreef:
Ooh Suzanne dat is inderdaad een goeie, wat heb ik een lol gehad om wheelingkawa

Sammie @ [LZP] De Nostalgie : 50 jaar bokt

Ah top, je hebt hem gevonden. Waar kan ik hem nou nomineren dan? Of ben ik te vroeg?

deze is en blijft meesterlijk geschreven.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:17

en omdat het deze dagen wel extra in mijn gedachten is, mss een eerbetoon aan diverse bokkers die we verloren zijn?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:19

Lielle schreef:
en omdat het deze dagen wel extra in mijn gedachten is, mss een eerbetoon aan diverse bokkers die we verloren zijn?

Dat zou heel mooi zijn. :knuffel:

Net toevallig dat topic genomineerd.
En daar ook aangegeven zo mooi zoveel bokkers nog steeds aanwezig vanaf het begin.
Maar helaas ook al zoveel niet meer onder ons |(

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:30

Gefeliciteerd aan het hele team!!!

Ik ben hier komende zomer ook alweer 20 jaar aanwezig... Dat is een mensenleven.
Bokt heeft mij op vlak van paarden altijd weer de ogen geopend voor andere manier van paarden houden, trainen, rijden. Laten we wel wezen, als bokt er niet was, wordt je wereldbeeld op paardenvlak alleen gevormd in de eigen kantine of door rond je eigen mesthoop te draaien. Daar wordt niemand beter van.

Daarnaast is bokt voor mij altijd weer een bevestiging van het goede in de mens. Wat je ook zoekt of vraagt, er is altijd weer een bokker die je op weg helpt. Zo heb ik bv mijn keuze voor robotstofzuiger dit jaar via bokt afgetoetst.

Bart, voor mij mag alles wel van het openingstopic. En liefst ook nog een megameeting met maxitaart!!!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:31

Hier ook diverse meetings gehad, met het boomloze topic volgens mij. En een paar jaar geleden hebben we gemeet met de menners ook heel leuk! Prachtig om zo mensen te leren kennen.
Ik ben op Bokt begonnen in de tijd dat ik 21 was en mijn eerste paard ging kopen, of iets eerder, want mijn bokt naam is mijn bijrijdpaard wat ik daarvoor reed haha.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:38

Wow 25 jaar alweer, dat betekent dat we oud worden hahaha
Al vanaf 2003 trouw lid en iedere dag geniet ik nog van Bokt.
Ik vind het interessant om eigenlijk te lezen waar je vroeger ook wel wat mee had of advies over wilde.

Mijn lieve vriendinnen zitten ook nog steeds op Bokt.

Op naar nog 25 jaar Bart, (drukt op de confetti knop)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:40

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:41

Haha, ik weet niet of ik hier over 25 jaar nog kom of dat het forum nog bestaat.
Ik vind het nl. best stil geworden.

Hoe oud is de oudste actieve bokker ? Is dat Anjali?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:41

Oh ja het tinkerpraat grote meisjes ponykamp. Hoe kan ik dat vergeten.

Ik ben voor een megameeting ook. Eens zien wie er achter de namen zit

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:44

En niet te vergeten; we zijn dol op statjes dus ik verwacht inderdaad veel statjes over 25 jaar Bokt.

Eerbetoon aan overleden bokkers vind ik een mooi idee.

Ik heb het 50 jaar Bokt verhaal van Sammie ook genomineerd. Ik kon eerst de beker niet vinden maar dankzij Bart heb ik hem.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:45

Fitzroy schreef:
Haha, ik weet niet of ik hier over 25 jaar nog kom of dat het forum nog bestaat.
Ik vind het nl. best stil geworden.

Hoe oud is de oudste actieve bokker ? Is dat Anjali?

Pien misschien?

Ik zat net te tellen: ik denk dat veel bokkers een 50 jaar Bokt niet zullen meemaken. Ik ben zelf dan ook bijna 70 jaar tegen die tijd.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:48

Gefeliciteerd met het 25 jarig bestaan van Bokt.nl **\O/**

De layout van de eerste pagina hebben jullie best lang gehad toch? Blauw was Bokt en groen was Zadelkamer :D
Laatst bijgewerkt door Santos_05 op 09-01-26 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:48

Laatst bijgewerkt door fohadie op 09-01-26 10:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:49

Gefeliciteerd Bart en iedereen die er aan meewerkt/meegewerkt heeft *\o/*

Ookal lijkt het niet zo, ook hier maakt Bokt al lang een (dagelijks) deel uit van het leven. Als ik kijk naar de pony's is dat toch alweer makkelijk 20 jaar. Niet van het prille begin maar toch ook niet lang erna. Vooral heel veel gelezen, om inzichten te krijgen, bij te leren of gewoon ter vermaak :+

Hier heeft Bokt ook, samen met de pony's uiteraard, mij gevormd tot wie ik nu ben. Oplossingen zoeken voor problemen, andere methodes proberen, zien wat wel en niet werkt. Medische aandoeningen waar je nog niet van gehoord hebt maar die een lampje doen branden, topics over voeding, etc. De paardenwereld is groot, en als mijn eerste pony niet zo'n apart geval was (en is :') ) dan had ik dat allemaal niet, via Bokt, ontdekt.

Dus bedankt Bokt!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:59