Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Dorine92 schreef:Echt bizar dit. En dan staat er in de reacties ook nog dit
[ Afbeelding ]
Hoezo is 10 maanden een goede straf voor het seks hebben met een bewusteloos iemand? Alsof het verdomme niks is
Hij zou juist ook gestraft moeten worden, omdat hij een bewusteloos persoon niet geholpen heeft. Je bent verplicht hulp te bieden, danwel de hulpdiensten in te schakelen.
Dorine92 schreef:Hij zou juist ook gestraft moeten worden, omdat hij een bewusteloos persoon niet geholpen heeft. Je bent verplicht hulp te bieden, danwel de hulpdiensten in te schakelen.
Shenavallie schreef:Dorine92 schreef:Hij zou juist ook gestraft moeten worden, omdat hij een bewusteloos persoon niet geholpen heeft. Je bent verplicht hulp te bieden, danwel de hulpdiensten in te schakelen.
Ja maar zelfs al was dat stikken niet eens aan de orde geweest.. zelfs al had hij "ALLEEN MAAR" (want schijnbaar is het volgens de wet peanuts wat hier gebeurd is) zn aubergine in haar mond gelegd, HOE DAN dat je maar 10 maanden krijgt? 10 jaar zou meer gepast zijn
hakkipilke87 schreef:waarom dieren in zetten bij de politie? vindt ik niet meer van deze tijd .. direct mee stoppen! als ik al zie bijvoorbeeld bij voetbalstadions en dat hooligans met stenen naar politie paarden gooien ..
politie honden die naar drugs zoeken kan prima , de rest allemaal afschaffen is mijn mening
pol013 schreef:En dan is het voor de mogelijke strafmaat waarschijnlijk nog een 'voordeel' dat er mens op het paard zit, een ambtenaar in functie nog wel. Wat waarschijnlijk voor een mogelijke straf eis zwaarder gaat tellen dan het inrijden op het paard......
Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen dat je gekke hersenpan je lijf aan kan zetten tot deze actie. Geen, niet, bah