Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Anjali:
Nee hoor, wolfskiezen hoeven niet eens perse verwijderd te worden..alleen als ze last (kunnen) geven en het is slim om daar van te voren naar te kijken in het kader van welzijn. Ook een bitseat is niet om een bit te laten passen.
https://www.paardenarts.nl/kennisbank/w ... j-paarden/
Gnome schreef:Ik kan de beredenatie niet volgen waarin we de onjuistheden in deze shows, niet serieus nemen, want het is door PETA ingediend. Wat doet dat dan af aan de beelden die hier gedeeld zijn?
Veronica2 schreef:Gnome schreef:Ik kan de beredenatie niet volgen waarin we de onjuistheden in deze shows, niet serieus nemen, want het is door PETA ingediend. Wat doet dat dan af aan de beelden die hier gedeeld zijn?
Je zou kunnen zeggen dat iedereen voor zichzelf mag weten wat ze van Cavalluna en dergelijke shows vinden en dat we/men daar de peta niet voor nodig hebben.
Gnome schreef:quote="dems75"]Ik kan de beredenatie niet volgen waarin we de onjuistheden in deze shows, niet serieus nemen, want het is door PETA ingediend. Wat doet dat dan af aan de beelden die hier gedeeld zijn?
Veronica2 schreef:[
Je zou kunnen zeggen dat iedereen voor zichzelf mag weten wat ze van Cavalluna en dergelijke shows vinden en dat we/men daar de peta niet voor nodig hebben.
dems75 schreef:Nee dat zou je niet kunnen zeggen daar er dieren bij betrokken zijn die geen stem hebben. Vind het toch altijd wonderlijk dat mensen die zeggen van dieren te houden, dan zo denken....