Goede herinneringen aan al die zomer vakanties in de bergen.
En de ritjes met de halflingers over de meest onmogelijke paadjes en door rivierbeddingen met keien. Niet te geloven wat voor absolute watjes wij zijn met de beentjes en coördinatie van onze paarden (en dan rij ik nog eventing) tov wat een paard echt kan.
Ik heb op mijn werk ook een tijd vele gewerkt met Duitsland en Oostenrijk. Maar dat gedoe over die titels inderdaad
Gebruik het setje wat ik heb nooit. Maar daar......En het hiërarchische. Dat kennen wij ook echt amper. Maar daar heb je als zelfstandige gelukkig geen last van.
Ik wil nog steeds heel graag een keer in de herfst en in de winter naar oostenrijk (niet om te skien). Ik ken de bergen alleen van de zomer maanden.
Ik weet nog die keer dat mijn Bon besloot je trailer af te breken dat hij er gewoon braaf naast stond te staan en alleen keek van tja ik weet ook niet wat die merrie doet
. Rappe was heel mooi om te zien. Frieda had een veel groter hoofd en een ramsneus. Die vond ik zelf wat minder knap. Maar ook een fijn karakter. 
Ian zou zeker weten dat de wereld vergaat geloof ik
Ik ben er bij Harley en Ian niet altijd overtuigd van dat ze braaf op het pad blijven
Het blijven KWPN'ers aka vlaklanders he?