Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Ligt het aan mij of zit ze erop alsof het de eerste keer is?
Ik snap dat ze al erg oud is, maar dit ziet er niet uit als iemand die al jarenlang rijdt.
Camino_S schreef:Storm schreef:Ligt het aan mij of zit ze erop alsof het de eerste keer is?
Ik snap dat ze al erg oud is, maar dit ziet er niet uit als iemand die al jarenlang rijdt.
Sorry dat ik dit nog een keer boven haal. Maar ik moest lachen om de volgende gedachte:
Als je haar (of een andere 100-jarige) ziet lopen, ziet het er ook niet uit of ze dat al hun hele leven doen
office schreef:Ik vind het niet leuk maar onverantwoord.Ze zit heel wankel en als ze valt breekt ze alles wat er te breken valt.
Erg dom ..zeker in draf .
office schreef:Ik weet zeker dat artsen die in de ouderen zorg werken dit met me eens zijn.
Tallie1979 schreef:Ik dacht toch even dat we het over Queen Elizabeth hadden en wilde en snarky opmerking maken dat die al een poosje niet zo vers meer is en vast niet meer rijdt.Dacht even dat er een oud topic was afgestoft, haha.
Maar wel heel stoer van deze dame. Ik hoop ook op latere leeftijd nog zoiets te kunnen doen.
Britt_xxx schreef:office schreef:Ik weet zeker dat artsen die in de ouderen zorg werken dit met me eens zijn.
Meh, ik denk dat dit verschilt per arts. Mijn orthopeed vindt paardrijden gevaarlijk (net zoals skiën en wielrennen) maar hij zei tegen mij, lekker blijven doen, ik heb geen invloed op wat voor risicogedrag jij allemaal vertoont buiten het ziekenhuis.