Jesse & Matt: volg hun zoektocht naar een nieuw huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Re: Jesse & Matt: volg hun zoektocht naar een nieuw huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 10:18

Als je een andere discipline beoefend is het ook niet gek je hen niet kent. Daar hoef je niet voor onder een steen gelegen te hebben dan.
Maar fijn voor de heren dat ze een mooie stek gevonden hebben.

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 11:22

Ik weet niet of het een generatie dingetje is, ik behoor ook tot de "oudere" generatie en volg ze ook op YouTube. Ooit via meelezen op bokt Eva/Nalanta gevonden en op haar YouTube account terecht gekomen. Ik denk dat daarna een keer de video van de verhuizing van Matt naar Nederland in mijn Aanbevolen stond.

Ik vind het leuke jongens en volg ze graag, hoewel deze serie me best wel irriteert, met die korte wekelijkse video's tot aan de reveal (die dan nog weer uit meerdere delen bestaat). Op zich leuk om mee te kijken met alle huizen die ze bezocht hebben, maar dat hadden niet allemaal aparte video's hoeven zijn.

Ik begrijp dit vanuit een commercieel oogpunt, maar nu zijn ze hier wel te ver in doorgeslagen imo

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 11:26

Ik volg van niemand vlogs. En ik denk dat dat best gemiddeld gezien een generatie dingetje is.
Daarnaast kom ik ook niet op de evenementen waar hij wel komt.

Lenexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 11:36

Malle_meid schreef:
Ik vind het leuke jongens en volg ze graag, hoewel deze serie me best wel irriteert, met die korte wekelijkse video's tot aan de reveal (die dan nog weer uit meerdere delen bestaat). Op zich leuk om mee te kijken met alle huizen die ze bezocht hebben, maar dat hadden niet allemaal aparte video's hoeven zijn.

Ik begrijp dit vanuit een commercieel oogpunt, maar nu zijn ze hier wel te ver in doorgeslagen imo

Goh dit is toch voor iedereen anders, ik kijk ook wel eens video's van ze en ik vind deze korte video's juist fijn. Als ze veel langer zijn dan 15 minuten begin ik er geeneens aan.

Ik vind het een prachtig huis en ben benieuwd hoe het paardendeel eruit ziet en wat ze er allemaal van gaan maken.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 11:45

Mars schreef:
Iris82 schreef:
Nou Ibbel en Mars. Ik had toch wel verwacht dat jullie als ex-mods toch wel wisten wie hij was. :+ Hij was ergens nog een semi-BB voor social media überhaupt een ding was.

Ben al een dikke 10 jaar geen mod meer en herinner me nauwelijks wat ik gisteren gegeten heb := Maar ik begrijp nu dat het een stel influencers zijn, dat verklaard wel eea. Er zijn maar enkelen die ik interessant vind om te volgen.

Toen hij nog op Bokt zat, was het hele begrip influencers nog niet uitgevonden. :+
Toen waren het gewoon twee paardentieners die regelmatig leuke topics plaatsten.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 11:51

Ik volg geen influencers, maar Jesse Drent ken ik wel. Nog uit de tijd dat hij samen met Eva Roemaat actief was in de vrijheidsdressuur. Ik heb hier zelfs een boek van hun staan daarover. Staan leuke tips in.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 18:03

Wauw Wat een prachtig huis in een prachtige omgeving. Het is ze gegund

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 18:22

Ik had alleen van Matt gehoord omdat ik een ES dekje had gekocht die blijkbaar uit zijn lijn kwam. Jesse ken ik niet. Lijken me hele jonge jongens, dus ze zullen wel goed boeren als ze zoiets kunnen aanschaffen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 18:25

Echt zo’n tof huis! Denk dat ze het woonhuis nog even laten en zich focussen op de paarden zodat ze augustus 2025 in ieder geval over kunnen. Huis ziet er ook super uit. Hopelijk houden ze het dienstpersoneel-deel 100% origineel…hoe gaaf!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 19:11

Ibbel schreef:
Zal een generatie-dingetje zijn, want ik ken ze ook niet.

Ben die Jesse wel eens in een filmpje tegengekomen op YT omdat-ie een lesje Western bij iemand reed. Verder echt nog nooit van 'm gehoord.

Hij zit gewoon niet in mijn interessegebied, hoewel nu met dat huis eventueel wel, omdat ik huizenrenovatieprojecten op YT volg :D Meestal van bouwvallen in Frankrijk en Italië trouwens, van mensen die geen cent hebben om hun derriere te krabben en dat lijkt hier niet het geval te zijn :))

En ja, je zal het niet geloven, maar dan is het tóch leuk zo'n nieuwsitem op bokt even aan te klikken.

Het is dat ik Jesse ken van zijn shows bij het NRPS indertijd met zijn nrps merrie maar anders ging ik hem ook niet kennen.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 22:41

Het lijkt mij trouwens super eng om in zo’n oud en groot huis te wonen. :P Overdag prachtig maar zodra het donker is, brrrr. :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 23:06

Leuke plek in mooie omgeving, ooit met open monumenten dag geweest.

EefK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:10

Sterre98 schreef:
Ik had ergens gedacht dat ze liever al stallen en de rest van de zooi wouden hebben

In de vorige video lieten ze zien wat ze zouden bouwen als ze dat huis andere huis hadden gekocht. Misschien is het juist leuk dat ze nu hun eigen ontwerp kunnen bouwen :D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 22:43

Ik kijk al een hele tijd niet meer naar hun vlogs, het verveelde op een gegeven moment.
Toch was de tijd, waarin ik wel keek, best leuk.

Ook de stem van Jesse vond ik prettig om naar te luisteren en ik had hem toen meer op het paard willen zien.

Desondanks leuk stel of duo! Ik gun ze het beste en heb het idee dat het oprechte mensen zijn die ook aardig met paarden om weten te gaan. Dus ja!!! Leuk!

Wie weet pak ik het kijken weer eens op!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 08:33

Respect dat ze dit op hun leeftijd kunnen doen.
Ondanks de generatiekloof ( :+ ) Volg ik beide heren op insta.
Jesse is altijd zo leuk en respectvol bezig met zijn paarden en Matt volg ik om de prachtige PRE's die hij heeft! :D
Prachtig huis wat ook wel echt past bij de heren, ik ben benieuwd wat ze ervan maken, maar ik geloof dat Matt wel een goede kijk en smaak heeft!