Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malle_meid schreef:Ik vind het leuke jongens en volg ze graag, hoewel deze serie me best wel irriteert, met die korte wekelijkse video's tot aan de reveal (die dan nog weer uit meerdere delen bestaat). Op zich leuk om mee te kijken met alle huizen die ze bezocht hebben, maar dat hadden niet allemaal aparte video's hoeven zijn.
Ik begrijp dit vanuit een commercieel oogpunt, maar nu zijn ze hier wel te ver in doorgeslagen imo
Mars schreef:Iris82 schreef:Nou Ibbel en Mars. Ik had toch wel verwacht dat jullie als ex-mods toch wel wisten wie hij was.Hij was ergens nog een semi-BB voor social media überhaupt een ding was.
Ben al een dikke 10 jaar geen mod meer en herinner me nauwelijks wat ik gisteren gegeten hebMaar ik begrijp nu dat het een stel influencers zijn, dat verklaard wel eea. Er zijn maar enkelen die ik interessant vind om te volgen.
Ibbel schreef:Zal een generatie-dingetje zijn, want ik ken ze ook niet.
Ben die Jesse wel eens in een filmpje tegengekomen op YT omdat-ie een lesje Western bij iemand reed. Verder echt nog nooit van 'm gehoord.
Hij zit gewoon niet in mijn interessegebied, hoewel nu met dat huis eventueel wel, omdat ik huizenrenovatieprojecten op YT volgMeestal van bouwvallen in Frankrijk en Italië trouwens, van mensen die geen cent hebben om hun derriere te krabben en dat lijkt hier niet het geval te zijn
![]()
En ja, je zal het niet geloven, maar dan is het tóch leuk zo'n nieuwsitem op bokt even aan te klikken.