Isabeau2013 schreef:Het lijkt mij dat zij ook niet de enige erfgenaam is aangezien Gaston natuurlijk ook kinderen en een ex vrouw had, daarnaast vraag ik mij af hoe rendabel dit soort bedrijven nou eigelijk zijn. Dus misschien heeft ze wel keuzes moeten maken en is Oostenrijk natuurlijk wel het hoofdbedrijf.
Geen idee hoe het met erfrecht zit in Oostenrijk. Staat me iets van bij dat de kinderen niks erven.
Alsnog is Kathrin gewoon steenrijk, ze is CEO van Glock. Of het performance center rendabel is? Dat denk ik niet, denk ook niet dat het dat ooit geweest is, eigenlijk. En als je veel geld (over) hebt voor je hobby maakt dat denk ik ook niet echt uit.
MarjanB schreef:Ik vind het erg voor de medewerkers die er ook al jaren op stal werkten. Ik gok dat beide mannen wel voldoende dingen hebben opgebouwd of kansen voor zijn. Maar bijvoorbeeld de grooms enz..
Verder snap ik wel dat het sprookje een keer stopt. Het echte succes bleef uit, veel commentaar op de manier van rijden en ook weinig ontwikkeling daarin.
Volgens mij hebben ze wel de betere voorzieningen wat dat betreft, pensioenopbouw en zo. Dat stond iig wel altijd in de vacatures.